Hallo,
Een paar minuten terug ben ik op deze website geregistreerd. De reden waarom ik mijn verhaal wil vrijgeven komt omdat ik in een korte tijd veel heb meegemaakt en jullie mening wil horen.
Allereerst wil ik mezelf even voorstellen
Mijn naam is T. en ben 23 jaar oud. Dingen waarvan ik houd zijn voornamelijk programmeren, gamen en tekenen. Daarnaast studeer ik op de HBO als een "Gamedeveloper" in Amsterdam. Ik heb vrienden die voor grotendeels Nederlanders zijn.
Nu het vervolg over mijn verhaal over de Nederlanders
Tijdje terug ben ik stage gaan lopen in een bedrijf dat in D. gevestigd is. Het bedrijf is klein maar fijn. Hele aardige baas en 1 van de 2 leuke collega's. Mijn collega's zijn J. en R. J. is een hele aardige persoon en erg intelligent. Hij programmeert in talen zoals PHP, jQuery, RoR, etc... Wat betreft R., kan hij soms echt heel irritant overkomen. Hij is vooral gierig en een lastpak. Wanneer ik samen met J. in de supermarkt iets koop, dan delen wij met zijn allen wat, maar R. deelt heel af en toe met J. en mij niet. Ik doe dan net alsof ik niks heb gezien en ga door met mijn opdracht. J. zegt ook niks en eet lekker zijn snoepje op. Ik bedoel het niet verkeerd, maar zelfs nu voel ik me naar wanneer ik eraan denk. Soms komt R. ook bitchy over wanneer wij bijvoorbeeld met zijn tweeen alleen zijn. Wanneer ik maar ook een keer boer en mijn best doe om hem geen overlast te bezorgen, komt hij meteen met kun je niet je boer inhouden terwijl hij als een barbaar aan het boeren is. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij mij zo klein ziet terwijl ik echt mijn best doe om tegen iedereen zo vriendelijk mogelijk over te komen. Nog een ander voorbeeld is, toen het bedrijf ons allen voor een leuke activiteit had meegenomen, was ik die dag mijn pas thuis vergeten. Ik vroeg aan R. of hij vooraf kon schieten en hij begon meteen al met "Nee! Ik ga echt niks voor je betalen, al had ik wat dan zou ik het toch niet doen." Ik voelde me echt verkleind en J. had geen enkel moeite om mij te helpen. Zijn sommige Nederlanders werkelijk zo koud of zit er een schroefje bij R. los? Ik heb echt werkelijk hekel aan types zoals R., waarom doen sommige mensen zo koud?
Dit topic is alleen bedoeld om mijn verhaal te delen en niet bedoeld om de Nederlanders een slechte naam te geven.
[ Bericht 50% gewijzigd door BrandX op 06-06-2012 19:59:04 ]