dat is dus de vraag, wordt het nu te gek afgezet tegen wat ingeschat is bij de oorspronkelijke keuze?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee, als het te gek wordt neem je je verlies en stop je. Maar als je iets als dit voorziet stap je er gewoon niet in natuurlijk.
Doorgaan is zwabberen. Je neemt de beslissing voor de JSF op basis van bepaalde eigenschappen tegen bepaalde kosten. Daar voldoet die dan niet aan, zowel qua prijs als qua eigenschappen niet, en dan ben je daarmee dus niet akkoord. Klaar, dat is consequent. Toch doorgaan is zwabberen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:38 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het was vooraf te verwachten dat het ongeveer zo zou lopen. Is het dan niet juist verstandig om door te gaan aangezien dit is waar voor gekozen is? Je kunt wel blijven zwabberen.
Die verwachtingen zijn ook alweer een paar keer naar beneden bijgesteld, dus het zou best kunnen dat die er eventjes boven hebben gelegen.quote:Hoe zit het trouwens met die tegenorders? Ik had begrepen dat die net iets boven de verwachting lagen en daarmee de uitgaven in evenwicht hielden. Maar ik heb daar nog geen neutrale bron van gezien.
als jij de eerste keer zakt voor je rijbewijs, stop je dan ook met lessen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doorgaan is zwabberen. Je neemt de beslissing voor de JSF op basis van bepaalde eigenschappen tegen bepaalde kosten. Daar voldoet die dan niet aan, zowel qua prijs als qua eigenschappen niet, en dan ben je daarmee dus niet akkoord. Klaar, dat is consequent. Toch doorgaan is zwabberen.
[..]
Die verwachtingen zijn ook alweer een paar keer naar beneden bijgesteld, dus het zou best kunnen dat die er eventjes boven hebben gelegen.
Niet vergelijkbaar natuurlijk, omdat er weinig keuzes zijn. Maar er zijn mensen die vervolgens pas veel later weer examen doen jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
als jij de eerste keer zakt voor je rijbewijs, stop je dan ook met lessen?
Als je een keer of 6 gezakt bent stoppen velen er wel mee. En met al die tegenvallers in het JSF project zou ik toch durven te stellen dat het niet nakomen van afspraken al meer dan 6* gebeurd is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
na 5 keer staatsexamen, of de 5e keer...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je een keer of 6 gezakt bent stoppen velen er wel mee. En met al die tegenvallers in het JSF project zou ik toch durven te stellen dat het niet nakomen van afspraken al meer dan 6* gebeurd is.
Er is tegenslag, en het is niet zo zwart-wit dat dit betekent dat je per direct stopt omdat het slechter loopt dan je gedacht had. Wel is het zaak om eens goed te gaan rekenen wat de gevolgen van stoppen en van doorgaan zijn, en wat de alternatieven zijn.quote:Doorgaan is zwabberen. Je neemt de beslissing voor de JSF op basis van bepaalde eigenschappen tegen bepaalde kosten. Daar voldoet die dan niet aan, zowel qua prijs als qua eigenschappen niet, en dan ben je daarmee dus niet akkoord. Klaar, dat is consequent. Toch doorgaan is zwabberen.
Haha ja... Ik zie nog die boer in Irak naast die neergeschoten Apache staanquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zwaar verouderd en niet geschikt voor toekomstige inzet tegen een steeds geavanceerder wordende vijand.
Als ik een auto bestel met 150 pk en 4 deuren voor 20k die over 3 maanden geleverd gaat worden, en de dealer belt mij dat er eentje wordt met 90 pk, 2 deuren en dat hij 30 k gaat kosten en pas over 2 jaar leverbaar is dan houdt het gewoon op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Apaches zijn dan ook toestellen ontworpen in de tijd van de F16.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:12 schreef kawotski het volgende:
[..]
Haha ja... Ik zie nog die boer in Irak naast die neergeschoten Apache staan
Ingebouwde tegenslag. Je bedenkt een theoretisch fantastisch bijna gratis toestel, en als iedereen er miljoenen in heeft gestoken meld je tot je spijt dat het een iets minder fantastisch toestel word. En 10 jaar later .... kassa!quote:
Dan denkt de vijand dat het gewoon een beflijster is, en dan is hij hartstikke stealth.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef sp3c het volgende:
en hij moet zo'n coole witte sjaal om
niet dat palestijnending mind you maar een echte witte als een baas!
en pinups op zijn neus laten tatoueren_O_
sold!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Die zal rond carnaval gepland moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |