Jep. Colombiaanse films zijn net als Nederlandse films; seks en drugs. Seks is waar, drugs niet. In Nederland is het beide waar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Haha, dat verklaart hun losse seksuele moraal in hun films en series![]()
Exact.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:10 schreef Charcot het volgende:
Bedankt. Toegevoegd aan mijn films-die-ik-nog-moet-kijken-lijst. Ik lees dat Javier Bardem erin speelt. Wat maakt het zo'n goede film? Of geef je de tip vanwege de net besproken aspecten uit hun cultuur, die daar belicht worden?
Pffffff..... bullshit. Vrouwen zijn tegenwoordig de sneaky bastards die continu vreemdgaan:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:08 schreef Gaelle het volgende:
Hallo,
Omdat ik in mijn omgeving en door eigen ervaringen al heeeel vaak gemerkt heb dat mannen bedriegen vraag ik mij af of een man wel trouw kan blijven?
Mijn vriend heeft mij niet bedrogen als in seks hebben met een andere vrouw, maar toen we nog maar 3 maand samen waren, inmiddels al een jaar, ontdekte ik op zijn facebook dat hij met een zestal vrouwen ongepaste gesprekken had, zoals" mmm ik zie je al voor mij met een kort rokje.." stelde voor om de cam op te zetten, suggereerde dat hij niet veel kleren aanhad etc Ik was daardoor echt gebroken, vooral omdat we nog zo pril in onze relatie zaten en dan dacht ik direct fuck die vind mij ni aantrekkelijk genoeg ofzo? Nochtans heb ik een zeeeer hoog libido en hij weet dat ook.. Ook had ik toen gesprekken gelezen tussen hem en zijn ex vriendin, dat was toen we nog niet samen waren, maar toen las ik hoe verliefd hij tegen haar sprak, en zo praat hij nooit tegen mij. Die woorden komen nog elke dag in mij op, hoe hij tegen haar sprak en dat hij niet zo tegen mij praat. Toen ik hem hiermee confronteerde (over de flirts) vertelde hij mij, (ik ontdekte het pas toen we zes maand samen waren) toen wist ik nog niet of jij zeker was over de relatie, das de enige uitleg die ik jou kan geven... blabla zever zever.. Maar nu heb je mij zo zot gekregen dat ik met je wil trouwen, en nu ben ik wel zeker van jou. Sinds die gebeurtenis vertrouw ik hem voor geen zak meer, ik merk het constant op als hij naar andere vrouwen kijkt, als hij geen zin heeft in seks trek ik dat weer op mezelf, als hij vind mij echt niet aantrekkelijk etc, ik maak mezelf dus echt helemaal gek en dan denk ik, blijft hij bij mij omdat ik gewoon goed voor hem zorg en omdat hij mij grappig vindt, maar hij vind mij niet mooi? Mannen onder jullie geef mij een beetje duidelijkheid aub.
Lees het artikel eens:quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pffffff..... bullshit. Vrouwen zijn tegenwoordig de sneaky bastards die continu vreemdgaan:
http://www.nu.nl/man/2516158/80-procent-vrouwen-gaat-vreemd.html
quote:Razendsnel mini-onderzoek onder de vrouwelijke lifestyle-redactie van NU.nl leert namelijk dat liefst 80 procent van alle vrouwen regelmatig vreemdgaat, vier op de vijf inderdaad. Het feit dat de complete onderzoekspopulatie toevallig ook uit vijf personen bestond.
I know, ik heb het artikel ook gelezen....dus ik weet dat het niet wetenschappelijk onderbouwd is.quote:
Beide geslachten gaan gewoon vreemd, ik begrijp niet wat daar zo raar aan is eigenlijk. En of vrouwen het meer doen dan mannen doet er niet eens toe. Dan krijg je dat kleuterschool jongens tegen de meisjes gedoe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
I know, ik heb het artikel ook gelezen....dus ik weet dat het niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Maar feit is dat vrouwen de laatste jaren kwa statistiek evenveel, zo niet volgens mij zelfs meer vreemdgaan als mannen! ... er zijn hier meerdere onderzoeken naar gedaan, google het maar eens.
Wat mij dan mateloos stoort is de topics die ik toch vrij regelmatig voorbij zie komen van vrouwen waarin ze lopen te blaten dat alle mannen vreemdgaan en dat mannen niet te vertrouwen zijn bla bla bla. Fuck dat, dit is gewoon zwaar hypocriet geblaat, zeker als je gewoon weet dat vrouwen net zo erg (misschien zelfs erger zijn). Daarom vind ik de laatste alinea van het artikel wel treffend:
Intussen blijft de vraag: hoe kan het zijn dat 80 procent van de vrouwen vreemd gaat en niemand het in de gaten heeft? Op die vraag kan ik u vast het antwoord geven. Of eigenlijk: twee antwoorden Eén: vrouwen kunnen veel beter liegen dan mannen. En twee: we willen het niet weten.
Hehe.... naja idd whatever, beide geslachten doen het. Mijn punt was gewoon dat ik dat hypocriete gedoe van vrouwen nogal slecht trek. Mannen hebben altijd de naam van vreemdgangers en het dan "onschuldige" arme meisje dat met een gebroken hart achterblijft.... terwijl de vrouw gewoon een fucking wolf in schaapskleren is!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beide geslachten gaan gewoon vreemd, ik begrijp niet wat daar zo raar aan is eigenlijk. En of vrouwen het meer doen dan mannen doet er niet eens toe. Dan krijg je dat kleuterschool jongens tegen de meisjes gedoe.
Beetje geblaat van mannen die bang zijn dat hun hart gebroken wordt door de boze vrouwen, dat idee krijg ik er altijd een beetje bij.
Gewoon niks van aantrekken, doen zij ook niet als mannen het doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hehe.... naja idd whatever, beide geslachten doen het. Mijn punt was gewoon dat ik dat hypocriete gedoe van vrouwen nogal slecht trek. Mannen hebben altijd de naam van vreemdgangers en het dan "onschuldige" arme meisje dat met een gebroken hart achterblijft.... terwijl de vrouw gewoon een fucking wolf in schaapskleren is!
Dat bedoel ik. Zoals ik al zei: 80-100% van de mannen gaat vreemd. Daarmee zeg ik verder niks over de reden van vreemdgaan en of hun relatie goed is. Ik zeg alleen dat ze het doen want dat is ook zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook romantisch ingesteld en niets is specialer, mooier en lekkerder dan seks met je grote liefde.
Maar dat staat af en toe iets anders niet noodzakelijk in de weg.
Niets mooier dan samen koken en dineren bij kaarslicht.
En toch is af en toe een hambo uit de muur trekken ook lekker.
Colombia.
97% van jouw posts zijn klinkklare onzin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zoals ik al zei: 80-100% van de mannen gaat vreemd. Daarmee zeg ik verder niks over de reden van vreemdgaan en of hun relatie goed is. Ik zeg alleen dat ze het doen want dat is ook zo
Goh, dat was allemaal heel dicht bij elkaar, en das zo een zes maand geleden ofzo..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je iets ontdekt heb wat niet kan?
Ach ga toch lekker fietsen. Zelf ben je zeker zo'n helder briljant licht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
97% van jouw posts zijn klinkklare onzin.
Zeker weten dat ik geniaal ben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ach ga toch lekker fietsen. Zelf ben je zeker zo'n helder briljant licht?
nee hoor, ik hoor het vaak van vriendinnen ja maar vooral puur eigen ervaringen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
TS, je bent toch niet zo'n vrouwtje dat allemaal slechte verhalen hoort van haar vriendinnen die de verkeerde mannen aantrekt en door die verhalen verbitterd raakt?
Je lolt maar lekker een eind weg, dat verandert mijn standpunt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik geniaal ben.
Maar mijn punt was dat je percentages nergens op zijn gebaseerd, dus bedacht ik ook een percentage voor de lol.
Je moet lekker zelf weten wat je standpunt is en met wie je dezelfde avond nog het bed induikt, maar misschien is het een idee om verder te kijken dan naar je eigen wereldje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Je lolt maar lekker een eind weg, dat verandert mijn standpunt niet.
Tijdje geleden was ook weer een giller. Ik ben niet echt van de one night stands (als ik er 2 in een jaar heb is het veel)
Ik vind het ergens nogal stijlloos om meteen all the way te gaan met een man die je nauwelijks kent. Ik bewaar het liever voor wat meer diepgang.
Maarja hoe dan ook, soms gebeurt het. En een tijdje geleden ook. Ik ben single en ik ontmoet deze gast met uitgaan. Hij versiert mij (ik hem niet) en we belanden in bed. En vervolgens komtie NA DE DAAD met of ik het wel stil wil houden want hij heeft een vriendin. Echt om je te bescheuren
Haha en jij klinkt alsof je je aangesproken voelt. Ik verzuurd? Hoe kom je erbij, ik heb een gelukkig levenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet lekker zelf weten wat je standpunt is en met wie je dezelfde avond nog het bed induikt, maar misschien is het een idee om verder te kijken dan naar je eigen wereldje.
Nu klink je zo verzuurd...
Waar haal je die percentages vandaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zoals ik al zei: 80-100% van de mannen gaat vreemd. Daarmee zeg ik verder niks over de reden van vreemdgaan en of hun relatie goed is. Ik zeg alleen dat ze het doen want dat is ook zo
Observatie uit omgeving. En voor iedereen begint te blaten over: dan heb je de verkeerde vrienden of je komt uit een slecht milieu etc, ik heb een brede vrienden- en kennissenkring met allerlei soorten mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar haal je die percentages vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |