Enerzijds heeft dat ook iets met hoffelijkheid te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef Garbageman het volgende:
Officieel mág je niet eens naar links als er iemand wil invoegen. Helaas doe ik dat meestal wél, omdat de mensen die fatsoenlijk kunnen invoegen érg zeldzaam zijn
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef Garbageman het volgende:
Officieel mág je niet eens naar links als er iemand wil invoegen. Helaas doe ik dat meestal wél, omdat de mensen die fatsoenlijk kunnen invoegen érg zeldzaam zijn
Dat zijn ws. dezelfde idioten die bij ritsen wél het maximale asfalt benutten al konden ze eerder naar rechts.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al die spastische idioten die meteen bij de blokmarkering naar links hengstenga eerst gewoon eens snelheid maken en opletten, de invoegstrook is soms wel twee kilometer lang.
Als je écht verstandig over wil komen zeg je: Tjongejonge, iedereen op FOK! voegt natuurlijk altijd in met aangepaste snelheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:19 schreef thenxero het volgende:
Tjongejonge, iedereen op FOK! voegt natuurlijk altijd in met minstens 120 km/h.
Inderdaad, je gaat natuurlijk niet met 120km/h invoegen bij een file.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je écht verstandig over wil komen zeg je: Tjongejonge, iedereen op FOK! voegt natuurlijk altijd in met aangepaste snelheid.
Ik wel, meteen 500 meter vluchtstrook erbij aan het einde en dan ben ik weer een paar auto's verder in de file!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad, je gaat natuurlijk niet met 120km/h invoegen bij een file.
Nee dat was ik. Bij wijze van spreken om mijn frustratie te uiten op een internetforum. Ik typ wel meer wat ik niet serieus bedoel, zoals hiervoor ergens dat een bumperklever hem bijna zonder sensilube mijn kont in jaste. Toen had ik het ook niet letterlijk over anale seks op de A50. Ik schop dus geen mensen in hun nek en dien evenmin klysma's toe met specerijen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien deden ze dat al maar was Fiatje gewoon té vol geladen?
Dan helpt peper in de reet en een schop in de nek ook niet.
Sowieso.........schop in de nek....![]()
En ja, ik weet dat jij dat niet zei.
psies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef thenxero het volgende:
Soms is het ook gewoon onmogelijk om de maximale snelheid te halen vanwege trage invoegers voor je. Wat moet je dan, rechts op de vluchtstrook er voorbij? Soms kan het gewoon niet anders.
Als je op de snelweg zit kan je dit ook gewoon zien aankomen en je snelheid aanpassen of naar links gaan. In plaats van stoïcijns 120 doorrijden op de rechterbaan omdat je wettelijk niet naar links hoeft en vervolgens vloeken als je moet remmen.
Hangt er een beetje van af.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:07 schreef kiwiko het volgende:
ik moet altijd lachen om mensen die geirriteerd raken als jij sociaal bent, en dus iemand voor laat gaan
Laatst nog. Overzichtelijke kruising, kwam geen verkeer aan, kon zo met de bocht mee rechtdoor. Kwam een fietser aan in de verte die geen voorrang had. Terwijl ik nog keek of er auto's aankwamen (en dus niks zag) maakte de mevrouw voor me een noodstop om die fietser onterecht voor te laten. Ik zag het gelukkig net op tijd maar ik remde zo hard en abrupt dat de motor afsloeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:07 schreef kiwiko het volgende:
ik moet altijd lachen om mensen die geirriteerd raken als jij sociaal bent, en dus iemand voor laat gaan
Inderdaad, niks mis met een beetje rekening houden met elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef thenxero het volgende:
Soms is het ook gewoon onmogelijk om de maximale snelheid te halen vanwege trage invoegers voor je. Wat moet je dan, rechts op de vluchtstrook er voorbij? Soms kan het gewoon niet anders.
Als je op de snelweg zit kan je dit ook gewoon zien aankomen en je snelheid aanpassen of naar links gaan. In plaats van stoïcijns 120 doorrijden op de rechterbaan omdat je wettelijk niet naar links hoeft en vervolgens vloeken als je moet remmen.
Ik denk dat de meeste auto's die in Nederland op de weg rijden dat niet halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef Yreal het volgende:
Of jullie kopen gewoon allemaal eens een fatsoenlijk voertuig dat in onder de 10 seconden op de 100 zit
precies. Als jouw voertuig dat niet kan, moet het in de drukpers. Zo maken we onze wegen een stuk veiliger.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste auto's die in Nederland op de weg rijden dat niet halen.
Tsja, de realiteit is anders. Je kunt je wel gaan lopen ergeren, maar je zou ook je wensen kunnen bijstellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Als jouw voertuig dat niet kan, moet het in de drukpers. Zo maken we onze wegen een stuk veiliger.
Geen vrachtwagen die dat haalt, en nu?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Als jouw voertuig dat niet kan, moet het in de drukpers. Zo maken we onze wegen een stuk veiliger.
edit : en dan bedoel ik niet specifiek iemand
Dat is anders. Iedereen weet dat een vrachtwagen sloom is, en dat zie je er ook aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen vrachtwagen die dat haalt, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |