Er zijn natuurlijk uitzonderingen, al zijn ze schaars. Hulde aan kiwiko voor het goede voorbeeld!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef kiwiko het volgende:
ik weet het nietof het aan de duitse autorijders ligt... Ik heb zelf lang een audi TT gehad, en ik liet ook gewoon mensen voor...........
Ja mja het is wel generaliserend. Da's net als dat ik zeg dat vrachtwagenchauffeurs vaak irritante/asociale dingen doen. Dan krijg ik ook meteen allemaal mensen over me heen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, al zijn ze schaars. Hulde aan kiwiko voor het goede voorbeeld!
Ohh, een iQ! Vind ik echt een leuk autootje! Het is dat we een grotere wilden... Maar ik ken het gevoel. Ik ben door dat soort acties wel een paar keer naar de rechterbaan gedwongen in Duitsland omdat ik zo ver terug moest in snelheid dat ik met geen mogelijkheid meer op snelheid boven kon komen (stuk tussen Kassel en Fulda)quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Reed in m'n iQ op een 100 km/u weg met 2 rijstroken, er was een heuvel dus m'n 3 cilindertje ging niet heel erg hard ook al deed ik wel m'n beststom oud wijf in een A-klasse moest kosten wat het kost mij weer inhalen hoor, maar haar afrit was al verderop en dus moest ze weer naar rechts en dus al remmende snijdt ze me gruwelijk af daar, waardoor ik weer moet remmen
en kost het me weer 30 sec voordat ik op snelheid ben.
Geen respect met m'n kleine autootje.
Eigenlijk hulde voor het vernieuwde inzicht van de chauffeur. Normaliter zou zo'n knakker per se toch doorrijden, omdat hij er gewoon langs wil. Dat is pas echt irritant...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:52 schreef Dennis101 het volgende:
Vanmorgen ook nog een mooie, een vrachtwagen op de snelweg wil andere vrachtwagens in gaan halen in een lange bocht. Dus hij wurmt zijn vrachtwagen nog net even voor mijn auto. Maar zodra de bocht voorbij is komt hij erachter dat hij eigenlijk helemaal niet sneller is dan degene voor hem en zijn vrachtauto onverrichte zaken maar weer naar rechts gooit.
At least you have a big nosequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Geen respect met m'n kleine autootje.
Vast een Fok!ker die in dit topic genoemd wilde worden, als-ie zo op die smiley leek.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil wat de meneer in de rode Peugeot achter me geslikt had. Echt eerst links gaan kleven, ik naar rechts zodra het kan, hij ook, gaat ie daar nog erger klevenIk weer naar links, hij ook. Zitten we allebei weer rechts, hij nog steeds half in mijn kont, en de hele tijd keek ie echt zo:
Uiteindelijk ging ie er gelukkig af. Wat een raar ei
Z'n wisseling extra duidelijk maken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef mstx het volgende:
Mensen die hun richtingaanwijzer pas gebruiken als ze al van richting aan het veranderen zijn.![]()
Of zoals vanochtend iemand voor me die van baan wisselt om voor te sorteren voor het stoplicht naar rechts, en zodra hij voor het stoplicht stilstaat z'n richtingaanwijzer aanzet.
Wat heeft dat voor een nut.
Ja ik wel m'n iQ niet die heeft geen neusquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Eigenlijk hulde voor het vernieuwde inzicht van de chauffeur. Normaliter zou zo'n knakker per se toch doorrijden, omdat hij er gewoon langs wil. Dat is pas echt irritant...
[..]
At least you have a big nose
Ja ik ben nog blij dat Nederland lekker vlak is want anders ben je vrij hulpeloos. Stadsverkeer kan je makkelijk meekomen, maar nog gaan mensen altijd links van je bij het stoplicht staan. Zelfs bussen en vrachtwagensquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ohh, een iQ! Vind ik echt een leuk autootje! Het is dat we een grotere wilden... Maar ik ken het gevoel. Ik ben door dat soort acties wel een paar keer naar de rechterbaan gedwongen in Duitsland omdat ik zo ver terug moest in snelheid dat ik met geen mogelijkheid meer op snelheid boven kon komen (stuk tussen Kassel en Fulda)
Huilie huiliequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef H-D het volgende:
Ga even lekker met je vrachtwagen 5 collega's in halen met je minieme snelheidsverschildwaas.
Oh dat is echt om te kotsenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huilie huilie![]()
Geef elkaar een beetje ruimte zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |