abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112537563
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zou 'm kielhalen.

[..]

De wet heb je een paar minuten geleden overboord gezet.
nee ik heb alleen gezegd zoals de wet zou moeten zijn.
pi_112537586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee ik heb alleen gezegd zoals de wet zou moeten zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee want die man heeft niets fout gedaan :(
Volgens de wet wel. Maar daar heb jij niets mee te maken.
pi_112537624
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Volgens de wet wel. Maar daar heb jij niets mee te maken.
mwah ik gooi het op noodweer en de emoties van angst die het slachtoffer overvielen. het is niet alsof die inbreker weken daar heeft gezeten of dat het slachtoffer dit met voorbedachte raden heeft gedaan!
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:45:48 #104
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112537626
Ik had hem waarschijnlijk gedrogeerd en in een weiland gedumpt :')
pi_112537635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

En als ik op straat iemand van zijn fiets geslagen zie worden sla ik die aanvaller helemaal tot puin. Vragen stellen doe ik daarna wel.

Bezwaar?
Ja. Dan help jij dus degene die mijn fiets gejat heeft.
pi_112537662
zou het slachtoffer de inbreker hebben aangegeven bij de politie of op straat hebben gezet waarna de inbreker naar de politie is gegaan :')
pi_112537689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

mwah ik gooi het op noodweer en de emoties van angst die het slachtoffer overvielen. het is niet alsof die inbreker weken daar heeft gezeten of dat het slachtoffer dit met voorbedachte raden heeft gedaan!
Succes met het vinden van een rechter die gelooft dat je iemand hebt gemarteld uit noodweer.
pi_112537712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zou het slachtoffer de inbreker hebben aangegeven bij de politie of op straat hebben gezet waarna de inbreker naar de politie is gegaan :')
Als die inbreker zelf naar de politie was gegaan had ik gewoon gezegd "een inbreker geweest hier? nee hoor! niemand gezien"
pi_112537721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Succes met het vinden van iemand die gelooft dat je iemand hebt gemarteld uit noodweer.
dat artikel zegt martelen maar ja je moet wat he. sensatie nieuwsartikelen je weet hoe dat gaat :{w
pi_112537741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Als die inbreker zelf naar de politie was gegaan had ik gewoon gezegd "een inbreker geweest hier? nee hoor! niemand gezien"
:D ^O^
pi_112537775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Ja. Dan help jij dus degene die mijn fiets gejat heeft.
Nee hoor. Ik zie iemand van een fiets worden geslagen. Moet ik dan eerst even om bonnentjes gaan vragen? Doe niet zo dom. Ik sla er dan gewoon op los. En uiteraard niet de fietser. De aanvaller mag voelen dat hij niet zo gek moet doen. Door middel van het krijgen van rake klappen.

Mocht later blijken dat ik fout zat kun je het beschouwen als niet gedaan.
pi_112537810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
Ik had hem waarschijnlijk gedrogeerd, opgehangen met zijn ballen aan een boom. :')
Fixed.
pi_112537822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zie iemand van een fiets worden geslagen. Moet ik dan eerst even om bonnentjes gaan vragen? Doe niet zo dom. Ik sla er dan gewoon op los. En uiteraard niet de fietser. De aanvaller mag voelen dat hij niet zo gek moet doen. Door middel van het krijgen van rake klappen.

Nou iemand die mij begint ter meppen heeft zelf ook een heel groot probleem.
pi_112537844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat artikel zegt martelen maar ja je moet wat he. sensatie nieuwsartikelen je weet hoe dat gaat :{w
quote:
De man heeft de inbreker vermoedelijk anderhalf uur vastgehouden. In die periode deelde hij enkele flinke klappen uit, waardoor de Hagenaar diverse verwondingen opliep. Ook bedreigde hij hem met de dood.
Pure zelfbescherming dit.
pi_112537891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:49 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Nou iemand die mij begint ter meppen heeft zelf ook een heel groot probleem.
Hoezo? Ik heb hulp van de fietser, waarscijnlijk ook van omstanders. Je krijgt gewoon een beugelslot door je voortanden.
pi_112537894
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:26 schreef kovenant het volgende:
vrijheids beroving ?
als hij zich in jouw huis bevind zonder toestemming?
Als je hem je huis niet uit laat dan is dat vrijheidsberoving.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_112537923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

En daarom is het misschien verstandig om voordat je begint te meppen toch heel even tekijken wat er voor gevallen is. Want als iemand van zijn fiets wordt geslagen is dat niet zonder reden.
pi_112537932
Gelukkig zijn ze hier niet zo streng als je een inbreker wat klappen geeft. _O_
Ура для россии
pi_112537951
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat had niet gehoeven, zolang hij maar direkt de politie in had geschakeld.
pi_112537969
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef Woestijnvos het volgende:
Gelukkig zijn ze hier niet zo streng als je een inbreker wat klappen geeft. _O_
En terecht, hoe haal je in het hoofd om bij iemand anders te gaan inbreken? Ik snap dat niet.
pi_112538010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef kijkmij het volgende:

[..]

En daarom is het misschien verstandig om voordat je begint te meppen toch heel even tekijken wat er voor gevallen is. Want als iemand van zijn fiets wordt geslagen is dat niet zonder reden.
D'r wordt iemand van zijn fiets gemept, vooral de andere kant opkijken watnt het zal wel een reden hebben is dus de norm?
pi_112538104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb hulp van de fietser, waarscijnlijk ook van omstanders. Je krijgt gewoon een beugelslot door je voortanden.
Haha. Ja jongen. Ik heb al eens iemand uit zijn auto getrokken omdat die achter mij aankwam nadat hij zelf niet aan de kant was gegaan. Mijn spiegel klapte dubbel en geen schade. Zijn spiegel lag er af. Ik reed door want het was zijn schuld. Komt hij achter me aan en snijd me. Ik ben direct uitgestapt en heb hem zo uit zijn auto getrokken en staan schelden en vloeken zo van "wat wil je". Hij durfde niks meer. Had ik wel diezelfde middag een telefoontje dat ik me op het bureau moest melden. Had die kneus me aangegeven. Is verder geen zaak van gemaakt omdat het zijn woord tegen mijn woord was. en ik heb toen gezegd dat ik een klein beetje geduwd heb.
pi_112538142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Haha. Ja jongen. Ik heb al eens iemand uit zijn auto getrokken omdat die achter mij aankwam nadat hij zelf niet aan de kant was gegaan. Mijn spiegel klapte dubbel en geen schade. Zijn spiegel lag er af. Ik reed door want het was zijn schuld. Komt hij achter me aan en snijd me. Ik ben direct uitgestapt en heb hem zo uit zijn auto getrokken en staan schelden en vloeken zo van "wat wil je". Hij durfde niks meer. Had ik wel diezelfde middag een telefoontje dat ik me op het bureau moest melden. Had die kneus me aangegeven. Is verder geen zaak van gemaakt omdat het zijn woord tegen mijn woord was. en ik heb toen gezegd dat ik een klein beetje geduwd heb.
Kijk hem.
pi_112538159
quote:

[..]

Je bent dus een raar aggressief huftertje begrijp ik.
pi_112538205
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kijk hem.
Normaal doe ik dat niet. Maar ik had toen zoiets van ik grijp hem direct. Als je in so'n situatiue je laat overbluffen ben je de lul. Hij wilde natuurlijk gewoon daar op straat even geld van me hebben terwijl hij zelf fout zat.
pi_112538277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je bent dus een raar aggressief huftertje begrijp ik.
Zie boven: normaal ben ik vrij rustig. Ik heb nooit ruzie. Maar deze man die komt zelf achter me aan en snijd me. Terwijl hij fout zat. Wat denk je dan dat ik doe? Niet rustig afwachten. Iemand die zelf al zo opgefokt is moet je direct aanpakken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:01:38 #127
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112538431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r wordt iemand van zijn fiets gemept, vooral de andere kant opkijken watnt het zal wel een reden hebben is dus de norm?
Iemand wilt mijn fiets jatten en ik ram hem er vanaf en dan val jij aan? :')

Juist..
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:04:12 #128
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_112538552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zouden er wel eens inbrekers vermoord worden :D
Kan me goed voorstellen dat als je een inbreker per ongeluk doodslaat dat je dan niet meer de politie gaat bellen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_112539290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Juist..
Iedereen kan wel roepen dat het zijn fiets is. Moet ik een kopje thee aanbieden of zo?
pi_112541870
quote:

[..]

Juist..
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iedereen kan wel roepen dat het zijn fiets is. Moet ik een kopje thee aanbieden of zo?
quote:

[..]

Juist..
_O-

Jullie zijn grappenmakers. Komieken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:21:19 #131
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112543725
quote:

[..]

je moeder was vast heel trots op je
pi_112543990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:

[..]

je moeder was vast heel trots op je
Vast wel maar niet speciaal daarom.
pi_112545111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Die inbreker is er toch uit vrije wil naar binnen gegaan?
pi_112545476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die inbreker is er toch uit vrije wil naar binnen gegaan?
Boeit niet. Je mag als burger alleen iemand vasthouden als je onmiddelijk de politie inschakelt. Iemand anderhalf uur als boksbal gebruiken is derhalve niet toegestaan. Die man kan een stevige douw verwachten. En terecht.
Had hij een paar klappen uitgedeeld, de inbreker ergens vasgebonden en dan meteen de politie gebeld was er niks aan de hand. Maar ja, dit kun je niet meer afdoen als noodweer of noodweerexces.
pi_112546064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Ulx het volgende:
Een kennis van me had ook een keer zoiets. Komt thuis, ziet een inbreker, dus hij d'r helemaal op los slaan. Echt, tand bij de inbreker uit zijn waffel geslagen, neus gebroken, etc. Echt goed, was dat. Het enige wat wel wat lullig was is dat het om een overbuurman of zo ging die merkte dat er werd ingebroken bij die kennis en zelf even polshoogte ging nemen, daar zeek de politie ook wel over.
:D !!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_112547042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Ulx het volgende:
Een kennis van me had ook een keer zoiets. Komt thuis, ziet een inbreker, dus hij d'r helemaal op los slaan. Echt, tand bij de inbreker uit zijn waffel geslagen, neus gebroken, etc. Echt goed, was dat. Het enige wat wel wat lullig was is dat het om een overbuurman of zo ging die merkte dat er werd ingebroken bij die kennis en zelf even polshoogte ging nemen, daar zeek de politie ook wel over.
Ja precies doe ik ook altijd als ik denk dat er ingebroken is, zelf ook het huis binnen wandelen. Laatst werd een vrouw verkracht dus ik ga er ook nog ff overheen nadat de dader klaar was word ik ook opgepakt! Nu ja zeg :(
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112548190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor een inbraak draai je meestal wel minimaal een jaar de bak in. Al verschilt de duur natuurlijk per geval. Daarom bestaat er zoiets als een rechter.
Een jaar?
Paar weken zal je bedoelen http://rechtenforum.nl/fo(...)k+strafmaat/t/24525/
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112548397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:42 schreef Jian het volgende:
"Hij heeft m enkele harde klappen gegeven en m bedreigd met de dood." tjonge wat een marteling ... , maar goed, gewoon een beetje slim zijn en alles knalhard ontkennen. Die harde klappen had ie m ook uit zelfverdediging kunnen gegeven en die bedreiging met de dood, ach gut, bewijs dat maar eens, woord van de inbreker tegen dat van het slachtoffer! Lekker naar huis en de inbreker blijft desnoods met een trauma achter, jammer dan, risico van het vak :)
Oh nee een paar tikken en 'ik maak je af' in zn oren geschreeuwd. Mijn gemiddelde stapavond is nog heftiger. Arme inbreker.
pi_112549036
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een jaar?
quote:
Wat staat er normaliter voor straf op een enkelvoudige inbraak waarbij niets ontvreemd is?
:')
pi_112549143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

:')
Dat is een inbraak hoor sjaak.
pi_112550233
Wees blij dat dit niet de VS is. Dan had ie hem gewoon dood mogen knallen.
pi_112550467
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is een inbraak hoor sjaak.
Ja, ook meteen de meest voorkomende vorm van inbraak die je je kunt bedenken. :') Maar hé, kun je in ieder geval weer roepen dat inbraak maar 10 weken zitten oplevert.
pi_112551299
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een jaar?
Oftewel, een kratje bier uit iemand zn tuin jatten. Dat niveau. Ook wat overdreven om daarvoor twee jaar de bak in te draaien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:15:29 #144
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_112551614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies doe ik ook altijd als ik denk dat er ingebroken is, zelf ook het huis binnen wandelen. Laatst werd een vrouw verkracht dus ik ga er ook nog ff overheen nadat de dader klaar was word ik ook opgepakt! Nu ja zeg :(
_O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_112555392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oftewel, een kratje bier uit iemand zn tuin jatten. Dat niveau. Ook wat overdreven om daarvoor twee jaar de bak in te draaien.
Hoe kom je daarbij? Gewoon maar wat verzinnen? 10 weken is max voor de 1e keer en waar je die tuin vandaan haalt is mij een raadsel.
  donderdag 7 juni 2012 @ 07:44:35 #146
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_112555461
quote:

[..]

Bij een ongeluk ben je verplicht te stoppen, of het nou jouw schuld is of niet. Die meneer kwam achter je aan om je daarop te wijzen en dan ros je hem in elkaar?
Fucking tokkie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_112555480
Normaal hoor. Bijna heldhaftig. Iemand martelen. :')
pi_112555844
Hard aanpakken zeg ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112556043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zouden er wel eens inbrekers vermoord worden :D
als het al gebeurt dan gebeurt dat helaas te weinig ;(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_112556117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als je de politie belt, is het eerst de vraag of ze op tijd zijn om m op te pakken en mochten ze 'm meenemen naar het bureau staan ze na twee uur weer buiten met het verzoek om het asjeblieft niet meer te doen.

Vraag me af of die man uit Den Bosch na zn marteluurtje de politie heeft gebeld om de dief op te halen of dat de dief zelf naar de politie is gegaan omdat ie mishandeld werd.
Als ze na 2 uur weer buiten staan dan moet de regering dus meer bevoegdheden geven of harder straffen. Ligt niet aan de politie maar aan de politiek
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')