Je bent toch niet bang voor Fenerbache!?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever de makkelijkste teams loten en de poulefase halen..
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komenquote:
Ik ook. Lekker naar Turkije. Lekker een auto huren en toeteren door de straten als Feyenoord daar wint. Dat doen ze hier ook altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komen(en terecht!)
Maar je wilt toch liever naar het mooie Kopenhagen en een biertje nuttigen aan Nyhavn met schone Deense en Zweedse vrouwen (veel Zweden daar) dan in het rokende Istanbul? Ik weet het wel!
Als het goed is is de volgende loting mogelijk:quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor Fenerbache!?
Kuijt < De Vrij
Ik ga het liefst naar Kopenhagen of Istanbul. Worden sowieso legendarische tripjes, zover is zeker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komen(en terecht!)
Maar je wilt toch liever naar het mooie Kopenhagen en een biertje nuttigen aan Nyhavn met schone Deense en Zweedse vrouwen (veel Zweden daar) dan in het rokende Istanbul? Ik weet het wel!
Tja je hebt die clubs als Malaga, Gladbach etc uit de toplanden die geen coëfficient hebben, valt dus een club als Fenerbahce weg, zal wel ergens zo'n club die innemen. Volgens mij verschilde het niveau qua tegenstand in VCL 3/4 niet heel erg, we krijgen dan nog Braga/Spartak Moskou nog als mogelijke tegenstanderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het goed is is de volgende loting mogelijk:
3e: Kopenhagen
4e: Fener.
Als je in 3e Fener pakken, hebben we in de 4e een veel moeilijker team meen ik me te herinneren.
Van die drie is op dit moment ook alleen Celtic van niveau. Als je alleen tegen historische ploegen wil spelen kun je net zo goed tegen Sparta oefenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef Grifte het volgende:
Als je dan ziet dat Ajax tegen Celtic, Norwich en Southampton oefent, mooi programma, komen wij weer met onze historische tegenstander Mallorca
Vergis je je in denk ik, Norwich was het afgelopen seizoen een van de sensaties van de PL, en Southampton heeft een sterk team hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die drie is op dit moment ook alleen Celtic van niveau. Als je alleen tegen historische ploegen wil spelen kun je net zo goed tegen Sparta oefenen.
Dan kunnen ze na Polen ook Denen de gracht is gooienquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef Sejt het volgende:
Hier zitten met een koud biertje!
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef inZanity het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een foto van Vlaar in zo'n lelijk oranje shirt in de OP?Zijn toch wel genoeg foto's van m te vinden van Vlaar in het prachtige Feyenoord shirt lijkt me?
Plaatjes heb ik naar pessimist Onlogisch gestuurd, die zei weer dat we het net zo goed op tinypic konden gooien.quote:
Maakt niet zoveel uit. Mensen gaan toch wel en dan vinden ze daar wel een wedstrijd om te bezoeken. Zo ging dat vorig jaar ook met Leeds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Als wij richting Engeland gaan, dan worden die oefenwedstrijden toch spontaan afgelast. Bespaart je de vreugde en een boeking richting Engeland.
Kiev boven Istanbul?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef Teis91 het volgende:
1. Kopenhagen
2. Kiev
3. Istanbul
4. Athene
Mijn voorkeur
Moet me inhouden van GGMM.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef Euribob het volgende:
HMF, ik had van jou toch wel een TT verwacht in de trant van "Op jacht met Immers." oid.
Ja, Oostblok is goedkoop dronken en het trekt me gewoon op de een of andere manier hahaquote:
Maar niet goedkoop vliegenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ja, Oostblok is goedkoop dronken en het trekt me gewoon op de een of andere manier haha
Everything makes SO much more sense now. Iemand die fan kan zijn van een club die wedstrijden koopt, kan ik bij voorbaat niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef inZanity het volgende:
Sinds de fantastische sportieve uitdaging waar Dagobert Dirk voor heeft gekozen kan ik niet wachten om hem het tegendeel te bewijzen. Dus met stip op één staat bij mij: Fener!!
Sowieso was Fener bij mij allang de favoriet, want: IstanbulFenerbahce
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Everything makes SO much more sense now. Iemand die fan kan zijn van een club die wedstrijden koopt, kan ik bij voorbaat niet meer serieus nemen.
Rond de ¤200 voor een vlucht nu, denk dat Istanbul of Athene niet veel goedkoper is? Kopenhagen kan met de trein hahaquote:
quote:De idioterie rondom de voetbalwet
Om de veiligheid rondom wedstrijden in het betaald voetval te waarborgen hebben de overheid, justitie en de bvos tal van maatregelen opgetuigd om ongewenste excessen tegen te gaan. O.a. de huidige voetbalwet en de convenanten betaald voetbal die in elke gemeente opgesteld worden met de lokale bvo, justitie en politie, moeten zorg dragen dat voetbal een feest is voor jong en oud. En wie zich misdraagt zal daarvoor moeten boeten.
Het heeft ertoe geleidt dat er een ketenbenadering is opgetuigd waarbij er automatisch een stadionverbod wordt uitgevaardigd bij een bepaalde wetsovertreding. En juist daar wringt de schoen. Daar waar gezond verstand behoort te zegevieren is het systeem verworden tot een doel op zich. En dat kan toch niet de bedoeling zijn van al die convenanten en de huidige voetbalwet.
We gaan terug naar 6 mei 2012. Feyenoord speelt zijn laatste wedstrijd van het seizoen in en tegen Heerenveen. Ruim tweeduizend Feyenoord-supporters reisden, ondanks de noodverordening, naar het hoge Noorden. Een onzinnige maatregel, tenzij het onderstaande incident wordt meegerekend.
Feyenoord-supporter Patrick (bij velen bekend als FR12Patrick, fotograaf voor de website FR12.nl) en zijn vrienden parkeren hun auto netjes op het parkeerterrein van de jeugdopleiding van Heerenveen. Vervolgens lopen ze allen richting het Abe Lenstra stadion. Daar wordt spontaan het Feyenoord evangelie gepromoot en een sticker geplakt op een kantoorruit.
Op een afstand van zon 40-45 meter gaat een geblindeerd raampje open. Patrick wordt door een agent aangesproken die meldt dat hij een bekeuring krijgt voor het opplakken van de bewuste sticker. Patrick stelt voor de bekeuring te schrappen door de sticker eigenhandig te verwijderen. De agent gaat akkoord met de mededeling als je de sticker nu verwijdert dan krijg je de boete niet nu, maar dan gaat de zaak naar de politie Rotterdam Rijnmond waarna de bekeuring mogelijk lichter uitvalt. Vervolgens wordt de sticker, onder de ogen van zijn 4 mede supporters en de agent volledig verwijderd, volgt er een kort praatje over voetbal in het algemeen waarna afscheid wordt genomen waarbij de handen worden geschud. Kijk! Zo kan het dus ook. Althans, dat zou je denken.
Op 26 mei, 20 dagen na de wedstrijd, ontvangt Patrick een lokaal stadionverbod (voor alle uit- en thuiswedstrijden van Feyenoord) vooruitlopend op wat het Openbaar Ministerie (OM) zal beslissen. Mocht de uitkomst negatief uitpakken dan krijgt Patrick een landelijk stadionverbod van 9 maanden wegens vandalisme, een strafblad en een geldboete. Dan hebben we het niet eens over de boete en de kosten die vanuit de KNVB voortvloeien (boete ŕ ¤ 450,-, een deurwaardersexploot ŕ ¤ 60,-, en het inleveren van een pasfoto). Ook zal Patrick worden opgenomen in het Voetbal Volgsysteem van het CIV (Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme).
Het moge duidelijk zijn dat de sancties niet meer in verhouding staan tot het gebeuren. Het sticker incident toont pijnlijk aan dat de ketenbenadering als antwoord op voetbalvandalisme zijn doel compleet is voorbij geschoten. Middelen bedoeld voor het tegengaan van hooliganisme worden misbruikt om in relatief onbenullige gevallen strenge en totaal disproportionele straffen op te leggen.
Patrick rest niet anders dan te wachten op wat het OM voornemens is. Naar wij hopen zonder gevolgen. En dan te bedenken dat de onlangs gepresenteerde initiatiefnota Voetbalwet zelfs kan leiden tot een automatisch landelijk gebiedsverbod.
Vanwege een sticker.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-de-voetbalwet-.html
Nu is het natuurlijk spotgoedkoop naar Kiev vanwege het EK, na het EK zullen die wel weer flink stijgen in prijs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Rond de ¤200 voor een vlucht nu, denk dat Istanbul of Athene niet veel goedkoper is? Kopenhagen kan met de trein haha
De Vrij?twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op woensdag 06-06-2012 om 19:14:17.Als ik een ander oproep in plaats van Mathijssen is dat iemand die niet doorgetraind heeft of iemand uit Jong Oranje. Herstel afwachten. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |