Je bent toch niet bang voor Fenerbache!?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever de makkelijkste teams loten en de poulefase halen..
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komenquote:
Ik ook. Lekker naar Turkije. Lekker een auto huren en toeteren door de straten als Feyenoord daar wint. Dat doen ze hier ook altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komen(en terecht!)
Maar je wilt toch liever naar het mooie Kopenhagen en een biertje nuttigen aan Nyhavn met schone Deense en Zweedse vrouwen (veel Zweden daar) dan in het rokende Istanbul? Ik weet het wel!
Als het goed is is de volgende loting mogelijk:quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor Fenerbache!?
Kuijt < De Vrij
Ik ga het liefst naar Kopenhagen of Istanbul. Worden sowieso legendarische tripjes, zover is zeker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Pff, dat zijn alleen de wraakgevoelens die naar buiten komen(en terecht!)
Maar je wilt toch liever naar het mooie Kopenhagen en een biertje nuttigen aan Nyhavn met schone Deense en Zweedse vrouwen (veel Zweden daar) dan in het rokende Istanbul? Ik weet het wel!
Tja je hebt die clubs als Malaga, Gladbach etc uit de toplanden die geen coėfficient hebben, valt dus een club als Fenerbahce weg, zal wel ergens zo'n club die innemen. Volgens mij verschilde het niveau qua tegenstand in VCL 3/4 niet heel erg, we krijgen dan nog Braga/Spartak Moskou nog als mogelijke tegenstanderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het goed is is de volgende loting mogelijk:
3e: Kopenhagen
4e: Fener.
Als je in 3e Fener pakken, hebben we in de 4e een veel moeilijker team meen ik me te herinneren.
Van die drie is op dit moment ook alleen Celtic van niveau. Als je alleen tegen historische ploegen wil spelen kun je net zo goed tegen Sparta oefenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef Grifte het volgende:
Als je dan ziet dat Ajax tegen Celtic, Norwich en Southampton oefent, mooi programma, komen wij weer met onze historische tegenstander Mallorca
Vergis je je in denk ik, Norwich was het afgelopen seizoen een van de sensaties van de PL, en Southampton heeft een sterk team hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die drie is op dit moment ook alleen Celtic van niveau. Als je alleen tegen historische ploegen wil spelen kun je net zo goed tegen Sparta oefenen.
Dan kunnen ze na Polen ook Denen de gracht is gooienquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef Sejt het volgende:
Hier zitten met een koud biertje!
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef inZanity het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een foto van Vlaar in zo'n lelijk oranje shirt in de OP?Zijn toch wel genoeg foto's van m te vinden van Vlaar in het prachtige Feyenoord shirt lijkt me?
Plaatjes heb ik naar pessimist Onlogisch gestuurd, die zei weer dat we het net zo goed op tinypic konden gooien.quote:
Maakt niet zoveel uit. Mensen gaan toch wel en dan vinden ze daar wel een wedstrijd om te bezoeken. Zo ging dat vorig jaar ook met Leeds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Als wij richting Engeland gaan, dan worden die oefenwedstrijden toch spontaan afgelast. Bespaart je de vreugde en een boeking richting Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |