Beerenburger.quote:
Dat is geen bochtquote:
Ik gokte al dat jij dat zou zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heitinga: "Auschwitz is toch een stukje geschiedenis"
Om die woorden ging het inderdaad. Hij bedoelde het ook heel serieus hoor, en ik ben het met eens. Maar om Auschwitz een stukje geschiedenis te noemen komt echt heel raar/dom/ongepast hip op mij over....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef Mark het volgende:
Een stukje is tegenwoordig helaas ingeburgerd. Hij bedoelt het vast niet rot
Sterkte, PS. Hopelijk is het onschuldig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allereerst heb ik een ton aan ontstekingen in mijn onderbuik. Maar, en ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, een gezwel bij de baarmoederhals
Tape!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, maar eens kijken of de band nog te plakken is. Nu bij de garage....
Raita is altijd goed voor erbij. Yummie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Kookvraagje: ik krijg vanavond eters, en ga naan-pizza's maken (naanbrood met daarop currypasta, gewokte spinazie met bacon en cashews), en wil daar nog een salade bij maken oid. Iemand tips?
Inderdaad. Zo denigrerend ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het is dan ook het toontje waar het om gaat. Dat vind ik echt om te huilen....
Komkommer Raita?quote:
Lekker.quote:
Doen!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Veel frisser.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja maar ik maak dus een pizza van de naan, dan gaat dippen niet meer zo goed
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Behalve die conifeer zullen ze het er mee moeten doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Oei! De rijdende rechter vertoont scheurtjes...
http://www.nu.nl/achterkl(...)uziet-met-buren.html
Taalnazi vind ik hierbij ook weer een beetje raar staan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om die woorden ging het inderdaad. Hij bedoelde het ook heel serieus hoor, en ik ben het met eens. Maar om Auschwitz een stukje geschiedenis te noemen komt echt heel raar/dom/ongepast hip op mij over....
[/taalnazi]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Taalnazi vind ik hierbij ook weer een beetje raar staan.
Truequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net, heb het meteen maar even aangepast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Telegraafartikel, zal wel aangedikt zijn.
En LinkedIn is gehackt las ik op Twottertwettertwatter, dus misschien handig als de leden hier hun ww ervan even veranderen
quote:Goedemiddag, Gisteren ben ik mijn ring kwijt geraakt. Ik ben bang dat deze van mijn hand gegleden is tijdens het inpakken van de bestellingen. Ik ben erg gehecht aan deze ring omdat ik die gekregen had voor de geboorte van mijn oudste zoon. Zou u aub willen kijken of mijn ring in uw pakje gekomen is. Al vast bedankt voor uw medewerking en excuses voor de eventuele overlast.
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg nou wat
Ik heb een jurkje besteld, krijg ik net dit mailtje:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Grappig. Goed opletten dus met het uitpakken van je jurk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg nou wat
Ik heb een jurkje besteld, krijg ik net dit mailtje:
[..]
Dat is lastig ja, ik denk dat ik ruim de helft heb verstaan.quote:
Sterkte dan nog steeds !quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat niet beter. En ik blijk verdorie resistent voor morfinecontact met mijn ouders, maat mijn beste vriend is al uren weg en het is best wel naar om niemand te hebben
Ahw, meissie toch....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat niet beter. En ik blijk verdorie resistent voor morfinecontact met mijn ouders, maat mijn beste vriend is al uren weg en het is best wel naar om niemand te hebben
Ah shit. Echt niet leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, ze moeten het meeste nog doen en wat ze tot nu toe van me gezien hebben vinden vinden ze niet geruststellendquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw, meissie toch....![]()
Zijn ze nog onderzoeken aan het doen?
Doe eens niet van die enge dingen zegquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
He báh!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ze moeten het meeste nog doen en wat ze tot nu toe van me gezien hebben vinden vinden ze niet geruststellend
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He báh!
Ik vind het zo'n naar idee ook dat je daar in je eentje ligt....Zijn de verpleegsters wel lief voor je? En gaan er wel vrienden langskomen?
PSje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat iedereen in de buurt langskomtquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.
quote:
Ik heb hier nog wel een groot net gele plastic eendjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef wyccie het volgende:
Achterin de auto ligt natuurlijk regenwater, want hij had de kofferbak open laten staan.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef wyccie het volgende:
Achterin de auto ligt natuurlijk regenwater, want hij had de kofferbak open laten staan.
Een zwembadje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We gaan t zien... hij loopt al tijden geheimzinnig te doen over een cadeautje!
Gekke vraag misschien, maar waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een groot net gele plastic eendjes
Whehequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een verhaaltje ter uwer vermaak:
Vriend gaat vanmiddag naar zn werk met de opmerking: "Ik pak de auto, want mensen die wegenbelasting betalen hoeven niet niet natgeregend te worden op de fiets!"
Even later ben ik op facebook genoemd in een post van hem: "LB mag tot nader order niet achterin de auto kijken! : )"
Vuile leugenaar
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu is LB zo nieuwsgierig dat ze helemaal op de auto gefocust is en niet meer in de schuur kijkt waar haar nieuwe fiets staat
gister nog deze gepost:quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Die site waar die kardashian-kaart vandaan komt is echt hilarisch
[ afbeelding ]
Best onhandig, Knox ligt een beetje ver weg van Virginia. Daar is m'n vader nu op familiebezoek,quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.
Omdat ik me een dreumes in een opblaasbadje vol eendjes zo levendig kon voorstellen en die dingen toen in de aanbieding waren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa die had ik gezien, erg tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gister nog deze gepost:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat ik me een dreumes in een opblaasbadje vol eendjes zo levendig kon voorstellen en die dingen toen in de aanbieding waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Whehekun je je nieuwsgierigheid bedwingen?
Nog maar 2 nachtjes![]()
ja. En:quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa die had ik gezien, erg tof!
Daarom dacht ik dat je bovenstaande ook wel kon waarderen
hehe die is wel goed. Hij heb je nu internet eigenlik? Op laptop met Wifi of telefoon?quote:
En, heel belangrijk: voldoende batterij of een oplader?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
hehe die is wel goed. Hij heb je nu internet eigenlik? Op laptop met Wifi of telefoon?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag trouwens lekker eten, ter gelegenheid van 6 jaar burgerlijk huwelijk: sushien Chinees (vegetarisch) voor de niet-sushi-eters
6 jaar, jemig! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag trouwens lekker eten, ter gelegenheid van 6 jaar burgerlijk huwelijk: sushien Chinees (vegetarisch) voor de niet-sushi-eters
Thanks, dit jaar even geen grote/gekke dingen, behalve dat ik met de aanvraag voor digitale TV van XS4all een kortingsbon ga krijgen voor de nieuwe iPad, daarmee ga ik een iPad kopen en aan tinu cadeau doen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef wyccie het volgende:
Raita gemaakt in mijn nieuwe hakmolen. Naan onder de grill, Turks brood erbij.
Jammer dat het hier bewolkt was (en ik lag te slapen).quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zelfs in Miss Saigon zit de Venus eclips
[ afbeelding ]
Hier dus een hele serie mooie fotos:
http://totallycoolpix.com/2012/06/venus-passes-across-the-sun/
Safety Nate?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beste vriend kwam net even kort langs. Straks kom het hoofd beveiliging van school.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Safety Nate?![]()
Fijn dat je in ieder geval bezoek hebt.
Grappig dat het zo werkt, ik zou het niet in mijn hoofd halen om iemand van de uni te vragen langs te komen, maar het is voor zo'n Amerikaanse universiteit natuurlijk heel anders. Jullie zitten daar veel meer op elkaars lip en jullie verblijven daar altijd op de campus. Wel goed dat ze die band met hun studenten hebben.
Dat laatste had je er niet bij moeten zetten, want nu ga ik juist rare dingen denken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en houdt hij ons in de gaten, op een vriendelijke, opa-ige manier.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Charming!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al mijn bezoekers moeten dit aan:
[ afbeelding ]
Daar moet dringend een prinsessenpleister opquote:
Ja echt he... Red wou picsquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Charming!
[..]
Daar moet dringend een prinsessenpleister op![]()
Ze hebben alleen maar stickersquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Charming!
[..]
Daar moet dringend een prinsessenpleister op![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar stickers![]()
Ja kan me wel voorstellen, maar wist niet hoe ik het moest formuleren. Hij is alweer wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste had je er niet bij moeten zetten, want nu ga ik juist rare dingen denken.![]()
Wel... mijn beste vriend waar ik het steeds over heb... zijn vader is de CEO van dit ziekenhuisquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:33 schreef wyccie het volgende:
Mij valt dan weer op dat je een ruime kamer hebt.![]()
Ik weet niet precies waarom, ze moeten nog dingen testen ofzoquote:Waarom moeten bezoekers een schort om en handschoenen aan? Ben je ook aan de schijterij of heb je influenza?
Kan me wel voorstellen. Ik drink aardig veel, maar ook weer niet belachelijk veel. Een stuk minder dan een aantal van mijn peers. Heb overigens eerlijk gevraagd of het daardoor kan. Maar mijn lever is gezond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Etcetera het volgende:
PS, misschien een lullig vraagjeik lees nogal eens dat je wijn drinkt enzo, maar drink je niet te veel
Omdat het nogal eens over wijn gaat
ik neem overigens aan dat je nu aan geheelonthouding doet in het ziekenhuis
![]()
nogalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef MaJo het volgende:
PSik hoop dat ze snel meer weten. Heb je erge pijn?
Je weet natuurlijk wel dat dat geen goede graadmeter is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een stuk minder dan een aantal van mijn peers.
Houden zo.quote:Maar mijn lever is gezond.
Hé, een BBQ meet weer?quote:AKQ BBQ meet bij iamredleader in Amstelveen! SVP voorkeur voor een van de volgende data aan IARL doorgeven:
15 of 29 juli of 5 augustus
Volgens mij was het de bedoeling dat jullie eerst aangeven op welke dag je kunt, zodat Red dan verder kan kijken. Zal wel in Amstelveen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Hé, een BBQ meet weer?
Al meer nieuws hieromtrent? Wie, wanneer (meeste voorkeur) e.d.?
Je vlucht naar NL? Je hoeft dus niet lang in het ziekenhuis te blijven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn beste vriendin van Knox is als een bezetene aan het zoeken naar manieren om mijn vlucht naar voren te halen
Misschien verstandig om eerst de onderzoeken af te wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn beste vriendin van Knox is als een bezetene aan het zoeken naar manieren om mijn vlucht naar voren te halen
weet ik niet, maar denk het nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je vlucht naar NL? Je hoeft dus niet lang in het ziekenhuis te blijven?
nahja het gaat haar sowieso niet heel snel lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien verstandig om eerst de onderzoeken af te wachten.
Neuh. Ik heb een spoedcursusje GSM gehad (intern) omdat dat relevant was voor deze opdracht, maar er zijn ook zat opdrachten waar je niet in de buurt komt van technologiequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef wyccie het volgende:
Voordat je hier bij dit bedrijf aan de slag ging, heb je dan eerst nog een cursus moeten volgen over hoe het in de ICT-sector gaat?
Geen foothie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Ah, je blijft nog altijd leren dus. Wel zo prettig, want het lijkt me dat je al gauw achter de feiten aanloopt in zulke situaties.
Nog steeds niet gegeten, en ik ga ook geen eten meer klaarmaken. Zit echt vol van de raita, en ik maak nog wel een smoothie van aardbeien en banaan.
Melden als je een of meer van deze data kunt en wil komen, ik ga dan kijken waar de meeste kans van slagen is. En dan volgt meer info, maar je hebt het adres als het goed is nog ergensquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Hé, een BBQ meet weer?
Al meer nieuws hieromtrent? Wie, wanneer (meeste voorkeur) e.d.?
"Wij kunnen u garanderen dat wij iets met uw klacht zullen doen. Wij zullen er namelijk smakelijk om lachen met de hele afdeling, uw e-mail afdrukken en op de deur hangen en nog jaren verhalen vertellen over de in onze ogen idiote e-mail die wij hebben ontvangen op 6 juni 2012."quote:
Ik kan altijd smakelijk lachen om mensen die denken hun zaakjes wel even buiten de officiële weg om te regelen, daar bot vangen, en dan bij het officiële contactpunt gaan klagen dat ze niet goed en tijdig worden geholpen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Wij kunnen u garanderen dat wij iets met uw klacht zullen doen. Wij zullen er namelijk smakelijk om lachen met de hele afdeling, uw e-mail afdrukken en op de deur hangen en nog jaren verhalen vertellen over de in onze ogen idiote e-mail die wij hebben ontvangen op 6 juni 2012."
Absurde klachten/rapportages werden inderdaad opgehangen bij het bedrijf waar ik voor heb gewerkt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Wij kunnen u garanderen dat wij iets met uw klacht zullen doen. Wij zullen er namelijk smakelijk om lachen met de hele afdeling, uw e-mail afdrukken en op de deur hangen en nog jaren verhalen vertellen over de in onze ogen idiote e-mail die wij hebben ontvangen op 6 juni 2012."
Zolang je er maar niet afhankelijk van wordtquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen. Ik drink aardig veel, maar ook weer niet belachelijk veel. Een stuk minder dan een aantal van mijn peers. Heb overigens eerlijk gevraagd of het daardoor kan. Maar mijn lever is gezond.
Als er echt bizarre dingen binnen kwamen bij de klantenservices waar ik heb gewerkt werden die ook wel gedeeldquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Absurde klachten/rapportages werden inderdaad opgehangen bij het bedrijf waar ik voor heb gewerkt.
Gratis haring bij je nieuwe truiquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet afhankelijk van wordt
Ik heb een trui gekocht, bij de C&A, met 62,5% kortingVlaggetjesweken
ITIL?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef B.ertha het volgende:
Wel krijgen we diverse trainingen die algemeen relevant zijn, zoals IT service management, projectmanagementmethodieken, enz.
"Mijn mobiele telefoon doet het niet." "Waarmee belt u nu dan?"quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er echt bizarre dingen binnen kwamen bij de klantenservices waar ik heb gewerkt werden die ook wel gedeeld. Toen ik op een internet/bellenhelpdesk werkte heb ik overigens genoeg mensen aan de lijn gehad die vanaf hun werk of een andere locatie belden dat hun e-mailprogramma thuis het niet deed
Jullie? En jij dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat jullie eerst aangeven op welke dag je kunt, zodat Red dan verder kan kijken. Zal wel in Amstelveen zijn.
Ik ga mijn agenda er eens bij pakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Melden als je een of meer van deze data kunt en wil komen, ik ga dan kijken waar de meeste kans van slagen is. En dan volgt meer info, maar je hebt het adres als het goed is nog ergens
Yep, is bij ons verplichte kost. ITILv3, BiSL en ASL als basis en dan (minimaal) de individuele Practiotioner modules per proces, waarbij je er minimaal 4 moet hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef B.ertha het volgende:
Bedoel je Application Services Library? Dat klinkt alsof het te diepgaand is. In ieder geval staat het niet in de planning.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef wyccie het volgende:
Geen klachten, Oof.
Kijk, dit heb ik gekocht voor in de tas, zodat ik meer op jullie lijk.
WAT INSINUEER JE DAARMEE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dank je, ik heb de laatste tijd inderdaad meer aan beweging gedaan dan daarvoorquote:
Oranje speelt vroeg, gewoon daarna gaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdagavond verjaardagsfeest van 2 mensen. Ik heb er weinig zin inIs van die vriend die een van z'n vrienden maandenlang negeerde en niet wilde zien vanwege dat geld-issue
En het is fucking zaterdagavond9juniOranjeseerstewedstrijd. Díe zaterdagavond. They better have tv
Das balen zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Het is 70km rijden, dus dan vermoed ik dat ik die hele wedstrijd gewoon mis
Zegt de voetbal-fanquote:
Ach ik gun jullie het plezier rond de wedstrijden stiekem wel hoor.quote:
Leuk, ik hoor/lees het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn agenda er eens bij pakken.
Voorlopig kan ik alle genoemde data en ik heb er wel oren naar...
Doe maar de 15de joh.quote:
Oranje speelt tot 19:45. Als je daarna vertrekt moet je er wel om 21:00 kunnen zijn. Heb je ook gelijk een geldig excuus om wat later te komen bij de verjaardag waar je geen zin in hebt, en je kan ook weer eerder weg omdat je moe bent en het nog zo'n eind reizen isquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Het is 70km rijden, dus dan vermoed ik dat ik die hele wedstrijd gewoon mis
Heb je een voetbalpoule ingevuld? Dat helpt bij mij wel om me er in elk geval iets om te laten gevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef iamredleader het volgende:
Die tag was ook om te proberen in de stemming te komen
Nope, was op vakantie toen deze op werk werd ingevuld, en ik ga nu niet meer erachteraanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je een voetbalpoule ingevuld? Dat helpt bij mij wel om me er in elk geval iets om te laten geven
Volgens mij hoeft je lever niet naar de knoppen te zijn om allerlei ontstekingen in je buik te krijgen van drankquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen. Ik drink aardig veel, maar ook weer niet belachelijk veel. Een stuk minder dan een aantal van mijn peers. Heb overigens eerlijk gevraagd of het daardoor kan. Maar mijn lever is gezond.
Ik had net bedacht om mee te doen aan de EK-coach, maar kost 4 euro en daar had ik dan weer net geen zin inquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een voetbalpoule ingevuld? Dat helpt bij mij wel om me er in elk geval iets om te laten geven
Ik heb in maart of april al wat ingevuld via Bestebondscoach.nl. Omdat ik er toch geen verstand van heb heeft wijzigen ook geen zin en blijf ik gewoon bij finale Nederland-Frankrijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had net bedacht om mee te doen aan de EK-coach, maar kost 4 euro en daar had ik dan weer net geen zin in
Vrijwel iedereen heeft de prijzen gekregen vorig jaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Gaan de winnaars nu wel hun prijzen krijgen
Als ik mijn lootjes maar voor de trekking heb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft de prijzen gekregen vorig jaarAlleen MM vergaten we steeds
misschien een domme vraag, maar zijn er ook loten opgestuurd dit jaar of krijg ik alleen te horen of ik wat gewonnen heb?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
nog steeds druk met jazz by Duurstede
ik moet nu alle prijzen van de loterij gaan nummeren en alle loten uit de boekjes gaan halen zodat de notaris de trekking morgenochtend kan doen. Zal wel weer nachtwerk gaan worden
maar daarna is het klaar voor de komende maand of negen
![]()
Ik ga de tv winnen.quote:
Het zij je gegundquote:
Truste.quote:
quote:
Jij bent dus aan de slurftraning begonnen?quote:
Prikkelend.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Deze olifant gaat zijn grote buik en lange slurf naar zijn mandje verplaatsen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij bent dus aan de slurftraning begonnen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Deze olifant gaat zijn grote buik en lange slurf naar zijn mandje verplaatsen
Pics! [/Cobra] [/IARL]quote:
Goed nieuws dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eindelijk goede pijnstillers gevonden. De infectie is niet/nauwelijks te behandelen met antibiotica, dus ik lig hier waarschijnlijk nog to vrijdag. Morgen proberen zonder infuus. De massa bij mijn baarmoederhals lijk vooralsnog ongevaarlijk!
Gelukkig. Heb je nu geen pijn meer? En hoe gaan ze nu verder behandelen als antibiotica niet werkt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Eindelijk goede pijnstillers gevonden. De infectie is niet/nauwelijks te behandelen met antibiotica, dus ik lig hier waarschijnlijk nog to vrijdag. Morgen proberen zonder infuus. De massa bij mijn baarmoederhals lijk vooralsnog ongevaarlijk!
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:53 schreef MaJo het volgende:
Cobra en jojo, de loten zijn vandaag op de post gegaan
Ik hoop dit jaar ook eens iets te winnen
Hoi!quote:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Op dit moment even niet. Knetterstoned, dat wel. Best lekker. En alleen pijnbestrijding en wachten tot het afloopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb je nu geen pijn meer? En hoe gaan ze nu verder behandelen als antibiotica niet werkt?
Goed om te horen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoi!
Onverwachts erg veel bezoek gehad vandaagMijn beste vriend, die zo ook weer komt, de campus safety man, mijn bazin, de supervisor van alle internationale studenten, een collega/vriendin, een vriendin met haar oudere zus en nichtje, mijn 'Galesburg-grandparents'. Een kaart, een cadeautje, bloemen. Voel me heel geliefd
Vorig jaar niet nee, terwijl iedereen wel iets gewonnen had die ik kenquote:
Wat tof.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoi!
Onverwachts erg veel bezoek gehad vandaagMijn beste vriend, die zo ook weer komt, de campus safety man, mijn bazin, de supervisor van alle internationale studenten, een collega/vriendin, een vriendin met haar oudere zus en nichtje, mijn 'Galesburg-grandparents'. Een kaart, een cadeautje, bloemen. Voel me heel geliefd
Wat hoop je dit jaar te winnen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar niet nee, terwijl iedereen wel iets gewonnen had die ik kenjij had ook niks of wel?
Oh verrek, ik had een zadeldekje gewonnen geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar niet nee, terwijl iedereen wel iets gewonnen had die ik kenjij had ook niks of wel?
Ja ook vanuit de SC was de support echt super fijn. Jullie hebben me echt de nacht doorgeholpen. ik zorg wel weer voor de nodige dramatiSChe momentenquote:
Er is een bon ter waarde van 70 euro van een meubelzaak, die vind ik wel leukquote:
Leek me al vreemd dat je niks gewonnen zou hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh verrek, ik had een zadeldekje gewonnen geloof ik.
Ach, dan win ik die gewoon weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leek me al vreemd dat je niks gewonnen zou hebbenAl lijkt het wel dat hoe meer loten je hebt hoe minder kans ofzo
Alleen zijn de prijzen die vorig jaar niet opgehaald zijn weer meegegaan in de loting van dit jaar dus het zadeldekje ben je kwijt
Of misschien een grotere prijsquote:
Door de drukte heb ik je nog helemaal niet welkom geheten hierquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:03 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, PS dat had ik allemaal gemist... wat een drama! fijn dat je veel bezoek krijgt en lekker stoned gehouden wordt
mijn maandelijkse twitter-check op mijn achternaam levert me deze keer tweets op van een leerling die zegt dat ik zijn held ben, omdat ik hem help en de enige ben die in hem gelooft, en dat hij er bijna van moest huilen. dat soort dingen, daar doe ik het allemaal voor![]()
en nee, hij weet niet dat ik af en toe op mijn naam zoek(crosspost, maar ik word er zó blij van)
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:03 schreef kwakz0r het volgende:
mijn maandelijkse twitter-check op mijn achternaam
Doe de tv maar.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Zie nu trouwens dat je bij het NSK zit/helpt. Ik ken iemand die daar vorig jaar heeft gezongen.
Leuk om zulke dingen over jezelf te lezen, dat stimuleert je nog meer om een goede docent te zijn. Wat mooi.
Die willen wel meer mensen winnenquote:
Hmm, ik denk het niet. Ik post al heel lang niet meer in het haaktopic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb in 2007 meegedaan, en ik heb ineens het idee dat wij dit gesprek eerder gevoerd hebben...
Spannend. We gaan het zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die willen wel meer mensen winnenMaar ik gun het je
He lubje.quote:
Laatste bezoek de deur uitgewerkt?quote:
Tof.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, er kwamen nog meer mensen na mijn laatste post
werkt welquote:Op donderdag 7 juni 2012 04:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Maar de volgende keer moet je maar iets minder drastisch doen om zo veel bezoek te krijgen hoor.![]()
Ja, dat wel.quote:
Hoi, ik kom even uit mijn comfort zone.quote:
Dan ben ik benieuwd waar de Hoer van de Duivel dan heengaat...quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik kom even uit mijn comfort zone.
Welkom in de AKQ SC. Ook een beschaafd stukje FOK!>quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik kom even uit mijn comfort zone.
Ha, iemand die het goed vertaalt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar de Hoer van de Duivel dan heengaat...
<- Meet the Devil, ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ha, iemand die het goed vertaalt.
Ik kom vanuit mijn comfort zone hier.
vind je het ook een beetje eng hier?quote:
Ik vind heel weinig eng. Saaiheid misschien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vind je het ook een beetje eng hier?
Ja wel goed. Ik wil slapen, waarom ik nog wakker ben weet ik niet. En met jou?
Nope. Ik houd mezelf wakker hier, samen met een vriend waar ik mee zit te msnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind heel weinig eng. Saaiheid misschien.
geen goeie Devil in de buurt die je wakker houdt?
Ja lekker. Ik ga zo es koken. Tis bijna 22:00...
Nachtmensen zijn cool, moet je maar denken...quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Ik houd mezelf wakker hier, samen met een vriend waar ik mee zit te msnen.
Hier is het 5 uur en ik moet nog gaan slapen. Zucht. Wat doe ik mezelf aan?
Klopt, maar ik moet morgen ook nog wat dingen doen. Huisarts even bellen enzo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 05:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nachtmensen zijn cool, moet je maar denken...
Mańana es mańana...quote:Op donderdag 7 juni 2012 05:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet morgen ook nog wat dingen doen. Huisarts even bellen enzo.
Nee, die was een paar weken geleden.quote:
Is het zo grassig in Nederland?quote:Op donderdag 7 juni 2012 05:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, die was een paar weken geleden.
Hooikoorts wat behoorlijk verergerd is, zo erg dat ik constant last heb van mijn bronchiën en longen.
Brrr... Beter Colombia.quote:Op donderdag 7 juni 2012 05:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom ut fryslan, tussen de weilanden en de hynders weg!
Pfew, dat is alvast een enorme geruststellingquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ook vanuit de SC was de support echt super fijn. Jullie hebben me echt de nacht doorgeholpen. ik zorg wel weer voor de nodige dramatiSChe momenten1000 punten
Vreemd is altijd even wennen, maar smaakt lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, recordnacht![]()
weer 2 "vreemden" hier, is het een openbaar forum ofzo![]()
Goedemorgen
Dat is nog maar zeer de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd is altijd even wennen, maar smaakt lekker.
El Matador aka Mata aka Torero, 33, single, Bogotá, Colombia, aangeschoten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Overigens is het hier gebruikelijk dat nieuwe posters heel kort iets over zichzelf vertellen
Ik doe met je mee. Ik trek een biertje open.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Matador aka Mata aka Torero, 33, single, Bogotá, Colombia, aangeschoten.
Proost/salud.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik trek een biertje open.
Nederland.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Proost/salud.
Hier Chileense wijn, Qlimax 2009 DVD en brakke Mustangpeuken.
Waar zit je?
Doe je lekker. Nachtdienst?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |