Beerenburger.quote:
Dat is geen bochtquote:
Ik gokte al dat jij dat zou zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heitinga: "Auschwitz is toch een stukje geschiedenis"
Om die woorden ging het inderdaad. Hij bedoelde het ook heel serieus hoor, en ik ben het met eens. Maar om Auschwitz een stukje geschiedenis te noemen komt echt heel raar/dom/ongepast hip op mij over....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef Mark het volgende:
Een stukje is tegenwoordig helaas ingeburgerd. Hij bedoelt het vast niet rot
Sterkte, PS. Hopelijk is het onschuldig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allereerst heb ik een ton aan ontstekingen in mijn onderbuik. Maar, en ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, een gezwel bij de baarmoederhals
Tape!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, maar eens kijken of de band nog te plakken is. Nu bij de garage....
Raita is altijd goed voor erbij. Yummie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Kookvraagje: ik krijg vanavond eters, en ga naan-pizza's maken (naanbrood met daarop currypasta, gewokte spinazie met bacon en cashews), en wil daar nog een salade bij maken oid. Iemand tips?
Inderdaad. Zo denigrerend ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het is dan ook het toontje waar het om gaat. Dat vind ik echt om te huilen....
Komkommer Raita?quote:
Lekker.quote:
Doen!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Veel frisser.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja maar ik maak dus een pizza van de naan, dan gaat dippen niet meer zo goed
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Behalve die conifeer zullen ze het er mee moeten doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Oei! De rijdende rechter vertoont scheurtjes...
http://www.nu.nl/achterkl(...)uziet-met-buren.html
Taalnazi vind ik hierbij ook weer een beetje raar staan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om die woorden ging het inderdaad. Hij bedoelde het ook heel serieus hoor, en ik ben het met eens. Maar om Auschwitz een stukje geschiedenis te noemen komt echt heel raar/dom/ongepast hip op mij over....
[/taalnazi]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Taalnazi vind ik hierbij ook weer een beetje raar staan.
Truequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net, heb het meteen maar even aangepast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Telegraafartikel, zal wel aangedikt zijn.
En LinkedIn is gehackt las ik op Twottertwettertwatter, dus misschien handig als de leden hier hun ww ervan even veranderen
quote:Goedemiddag, Gisteren ben ik mijn ring kwijt geraakt. Ik ben bang dat deze van mijn hand gegleden is tijdens het inpakken van de bestellingen. Ik ben erg gehecht aan deze ring omdat ik die gekregen had voor de geboorte van mijn oudste zoon. Zou u aub willen kijken of mijn ring in uw pakje gekomen is. Al vast bedankt voor uw medewerking en excuses voor de eventuele overlast.
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg nou wat
Ik heb een jurkje besteld, krijg ik net dit mailtje:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Grappig. Goed opletten dus met het uitpakken van je jurk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg nou wat
Ik heb een jurkje besteld, krijg ik net dit mailtje:
[..]
Dat is lastig ja, ik denk dat ik ruim de helft heb verstaan.quote:
Sterkte dan nog steeds !quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat niet beter. En ik blijk verdorie resistent voor morfinecontact met mijn ouders, maat mijn beste vriend is al uren weg en het is best wel naar om niemand te hebben
Ahw, meissie toch....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat niet beter. En ik blijk verdorie resistent voor morfinecontact met mijn ouders, maat mijn beste vriend is al uren weg en het is best wel naar om niemand te hebben
Ah shit. Echt niet leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, ze moeten het meeste nog doen en wat ze tot nu toe van me gezien hebben vinden vinden ze niet geruststellendquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw, meissie toch....![]()
Zijn ze nog onderzoeken aan het doen?
Doe eens niet van die enge dingen zegquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
He báh!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, ze moeten het meeste nog doen en wat ze tot nu toe van me gezien hebben vinden vinden ze niet geruststellend
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He báh!
Ik vind het zo'n naar idee ook dat je daar in je eentje ligt....Zijn de verpleegsters wel lief voor je? En gaan er wel vrienden langskomen?
PSje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat iedereen in de buurt langskomtquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.
quote:
Ik heb hier nog wel een groot net gele plastic eendjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef wyccie het volgende:
Achterin de auto ligt natuurlijk regenwater, want hij had de kofferbak open laten staan.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef wyccie het volgende:
Achterin de auto ligt natuurlijk regenwater, want hij had de kofferbak open laten staan.
Een zwembadje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We gaan t zien... hij loopt al tijden geheimzinnig te doen over een cadeautje!
Gekke vraag misschien, maar waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een groot net gele plastic eendjes
Whehequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een verhaaltje ter uwer vermaak:
Vriend gaat vanmiddag naar zn werk met de opmerking: "Ik pak de auto, want mensen die wegenbelasting betalen hoeven niet niet natgeregend te worden op de fiets!"
Even later ben ik op facebook genoemd in een post van hem: "LB mag tot nader order niet achterin de auto kijken! : )"
Vuile leugenaar
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu is LB zo nieuwsgierig dat ze helemaal op de auto gefocust is en niet meer in de schuur kijkt waar haar nieuwe fiets staat
gister nog deze gepost:quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Die site waar die kardashian-kaart vandaan komt is echt hilarisch
[ afbeelding ]
Best onhandig, Knox ligt een beetje ver weg van Virginia. Daar is m'n vader nu op familiebezoek,quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja erg lief, en ik doe heel erg mijn best om de leukste en liefste patiënt te zijn. En ik weet niet of er mensen komen. Oproepje op FB geplaatst en iemand van de school, een official, gesmst dat ik bezoek zou waarderen.
Omdat ik me een dreumes in een opblaasbadje vol eendjes zo levendig kon voorstellen en die dingen toen in de aanbieding waren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa die had ik gezien, erg tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gister nog deze gepost:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat ik me een dreumes in een opblaasbadje vol eendjes zo levendig kon voorstellen en die dingen toen in de aanbieding waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Whehekun je je nieuwsgierigheid bedwingen?
Nog maar 2 nachtjes![]()
ja. En:quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa die had ik gezien, erg tof!
Daarom dacht ik dat je bovenstaande ook wel kon waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |