Vrouwen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef Toradora het volgende:
Goor wijf. Ik ben dr spuugzat, en wanneer ze thuis komt is ze de lul.
Hogerop stappen omdat mijn vriend hier is, en snachts een zware hoestaanval kreeg waardoor zij niet kon slapen. Ongschuldig aangeven dat ze het al heeft aangekaart dat ik teveel lawaai maak. Nooit een woord over gehoord, vuile leugenaar. flikker toch op man. Het is niet dat hij hier de hele week zit zoals die baardaap waar zij mee loopt. Ze is nu bezig met mij hier wegkrijgen omdat ik teveel overlast veroorzaak.
Ik wil haar slaan, echt heel hard. Doe het maar niet, kan ik mn huis helemaal op mn buik schrijven. Maar mn handen jeuken. En als ze terugkomt, ik moet nog wat bedenken,maar ze is sowieso de lul!
Teringwijf bah
oh echt¿quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef Toradora het volgende:
Goor wijf. Ik ben dr spuugzat, en wanneer ze thuis komt is ze de lul.
Hogerop stappen omdat mijn vriend hier is, en snachts een zware hoestaanval kreeg waardoor zij niet kon slapen. Ongschuldig aangeven dat ze het al heeft aangekaart dat ik teveel lawaai maak. Nooit een woord over gehoord, vuile leugenaar. flikker toch op man. Het is niet dat hij hier de hele week zit zoals die baardaap waar zij mee loopt. Ze is nu bezig met mij hier wegkrijgen omdat ik teveel overlast veroorzaak.
Ik wil haar slaan, echt heel hard. Doe het maar niet, kan ik mn huis helemaal op mn buik schrijven. Maar mn handen jeuken. En als ze terugkomt, ik moet nog wat bedenken,maar ze is sowieso de lul!
Teringwijf bah
Ik gok op een huisgenoot (student?) die bij de huisbaas of huurinstantie gaat klagen over TS omdat haar vriend 'overlast veroorzaakt' door een hoestaanval.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
En dit gaat waar precies over? Volgende keer de woede wat laten zakken, wellicht dat dat de helderheid van je OP ten goede komt.
Full rage je frustraties uiten op FOK! Facebook en Twitter, dat lucht altijd op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
En dit gaat waar precies over? Volgende keer de woede wat laten zakken, wellicht dat dat de helderheid van je OP ten goede komt.
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Volgens mij heeft TS ruzie met dr huisgenote en heeft dr huisgenote lopen muiten bij de huurbaas omdat de vriend van TS tyfuskabaal maakt en TS een tokkie is.
Oke, man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.
Mag ik eersterangskaartjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.
Had je dus duidelijk eerder een ruggengraat moeten kweken...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vrouwen.
En let even op je taal graag, niet iedereen is door kamperouders opgevoed en er dus van gediend.
En nu ga ik de die van haar brekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef CutCake het volgende:
[..]
Had je dus duidelijk eerder een ruggengraat moeten kweken...
En jij doet sociaal-pedagogisch werk?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een topic op FOK!, dat zal haar leren! Alle remmen los.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
GMTAquote:
omdat het kan¡quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
¿Waarom gebruik je een Spaans vraagteken op de verkeerde manier?
echt hequote:
Zout graag.quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
Een zwaardere straf bestaat bijna niet!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een topic op FOK!, dat zal haar leren! Alle remmen los.
Dit. Popcorn erbij allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me verstandig dat je haar een FOK!account laat aanmaken en het in deze virtuele arena uitvechten.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me verstandig dat je haar een FOK!account laat aanmaken en het in deze virtuele arena uitvechten.
Ze staat iedereen voor te liegen, ik blijk volgens haar ook drugs te snuiven. Terwijl ik gewoon zwaar verkouden ben en veel mijn neus snoot. Ik weet niet in hoeverre die huisbaas op haar geilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij dan afvraag. Als ze naar de huisbaas gaat. Wat gebeurd er dan?Want is nou niet dat je wat ergs doet. Lijkt me normaal dat je gewoon vleesbakt en een luchtverfrisser gebruikt.
Draai gewoon met zn allen een drol voor dr deur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ze staat iedereen voor te liegen, ik blijk volgens haar ook drugs te snuiven. Terwijl ik gewoon zwaar verkouden ben en veel mijn neus snoot. Ik weet niet in hoeverre die huisbaas op haar geilt.
Maar verzamel de rest van mijn huisgenoten, en we gaan zie wie het laatste lacht
Met z'n allen één drol fabriceren is toch wel een bepaalde grens die je dan opzoekt...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Draai gewoon met zn allen een drol voor dr deur.
Ik zou ook geen huisgenoot willen die midden in de nacht dr kleren gaat drogen, als een idioot loopt te snuiven de hele dag en topics over mij zou openen op fok.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ze staat iedereen voor te liegen, ik blijk volgens haar ook drugs te snuiven. Terwijl ik gewoon zwaar verkouden ben en veel mijn neus snoot. Ik weet niet in hoeverre die huisbaas op haar geilt.
Maar verzamel de rest van mijn huisgenoten, en we gaan zie wie het laatste lacht
De wasmachine en droger heb ik nog nooit na 9 uur 's avonds gebruikt. En ik snuif niet, ik snuitquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou ook geen huisgenoot willen die midden in de nacht dr kleren gaat drogen, als een idioot loopt te snuiven de hele dag en topics over mij zou openen op fok.
Jou kant.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Trommeldaris het volgende:
Misschien moet je gewoon stoppen met drugs snuiven.
Of zorgen dat de huisbaas op jou geilt en dus jou kant kiest.
Nee, ik kan gewoon niet typenquote:
Probeer het nu niet te sussen met een flauw gesprek.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef Deetch het volgende:
Popcorn topic.![]()
Heb je al een goed gesprek met je huisgenoot en je huisbaas gehad?
Durft ze toch niet, ze heeft zich al helemaal aangepast aan Ms Princess.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probeer het nu niet te sussen met een flauw gesprek.
We willen vergeldingsacties bedenken, livestreams, bloed etc.
Nee, hoor dit vanmorgen pas voor het eerst dat ze naar mn huisbaas is gestapt. En mij helemaal zat is, het zit haar tot hier bla bla bla. Ondertussen heeft ze niet door dat ik steeds bozer en bozer werd, en wanneer ze thuis komt....quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef Deetch het volgende:
Popcorn topic.![]()
Heb je al een goed gesprek met je huisgenoot en je huisbaas gehad?
.. zorg jij dat de tofuschotel klaar is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, hoor dit vanmorgen pas voor het eerst dat ze naar mn huisbaas is gestapt. En mij helemaal zat is, het zit haar tot hier bla bla bla. Ondertussen heeft ze niet door dat ik steeds bozer en bozer werd, en wanneer ze thuis komt....
Je had al lang hier tegen in moeten gaan. Je laat je toch niet controleren door zo'n zeikerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Best grappigquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef padlarf het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nooit zo'n irritante huisgenote had. Nou had ik er wel een die consequent 'klop klop' zei in plaats van daadwerkelijk aan te kloppenGelukkig was die verder wel normaal
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef padlarf het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nooit zo'n irritante huisgenote had. Nou had ik er wel een die consequent 'klop klop' zei in plaats van daadwerkelijk aan te kloppenGelukkig was die verder wel normaal
1 of 2 keer is dat leuk, daarna slaat dat om in pure blinde irrationele haatquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
waar gaat it over ts? wil je een grote penis in je krappe vagina?
Groetjes.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Skillstorm het volgende:
Als ze terug komt:
Hey waar was je nou? De huisbaas aan het pijpen? Of was je vlees voor hem aan het koken?
De wc stinkt trouwens naar jouw uitgewoonde grot, ik heb er even een luchtverfrisser geplaatst.
Zet die livestream dan ook aan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ze is inmiddels terug, maar weigert haar deur open te doen... En ik stond net te douchen. Heb iig door de deur geroepen als ze bereid is mij uit te leggen waar deze shit vandaan komt, ze weet waar mijn deur is. En zo niet dat ik het op een andere manier op ga lossen. Dat laatste kwam er wel als een bedreiging uit, dus vraag me af of ze nog haar kamer uitkomtIk denk dat ze bang aan het worden is... Mooi zo
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ze is inmiddels terug, maar weigert haar deur open te doen... En ik stond net te douchen. Heb iig door de deur geroepen als ze bereid is mij uit te leggen waar deze shit vandaan komt, ze weet waar mijn deur is. En zo niet dat ik het op een andere manier op ga lossen. Dat laatste kwam er wel als een bedreiging uit, dus vraag me af of ze nog haar kamer uitkomtIk denk dat ze bang aan het worden is... Mooi zo
Mijn boosheid zakte toen ik onder de douche stond. Juist ik moet het nu volwassen aanpakken. Anders krijgt zij nog dr zin ook. Maar dat ze bang word vind ik prima. Haar vriend stond net weer bij mij aan de deur, met nogmaals het verzoek dat ik haar met rust laat. Ik heb er hard om gelachen en mijn deur weer dichtgedaan. Ze durft niks recht in mn gezicht te zeggen, en heb ook het idee dat ze me ontloopt. Ik vind het allemaal prima. Zolang ze maar dr strot over mij dichthoud.quote:
Je liegt, je liegt!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
De wasmachine en droger heb ik nog nooit na 9 uur 's avonds gebruikt. En ik snuif niet, ik snuit
Wat klopt er nog meer niet aan je verhaal vragen wij ons nou af?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Toradora het volgende:
Gek word ik soms van dr.
Woon nog geen maand in mijn nieuwe woning, maar mijn vrouwelijke huisgenoot begint nu al langzaam het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.
Het begon met gezeik over een luchtverfrisser. Die mag ik niet gebruiken, terwijl de wc hier, echt een vieze zuurput is, en ik met ingehouden adem erop zit. Zij ruikt liever zeik, dan een fris luchtverfrissertje.
Daarna de droger, die om half 10 nog niet klaar was. Ze word gek van het getik. Eeuhm de droger zit naast MIJN kamer, dus ik heb er meer last van en mij hoor je ook niet?
En toppunt, mijn eet geuren. Wij hebben een gezamenlijke keuken. En ik had gisteren een lekkere rollade gemaakt. Vloekend kwam ze binnen vanmorgen. Dat ze de hele nacht wakker is geweest van die vieze vlees lucht. WTF mens, zeik niet zo. Had je maar geen groentekauwer moeten worden.
Echt, wat moet ik hier nou mee, word er nu wel een beetje gek van....
Vlees bakken ben ik direct dezelfde avond nog mee doorgegaan. Luchtverfrisser niet, Haar kamer zit naast de wc, en wilde laten zien dat ik echt wel rekening hou. hoorde ook over een product wat geuren neutraliseert ipv een geurtje verspreid. Maar dat spul is echt ontzettend duur, dus ben daar ook gewoon weer mee begonnen. Het kan me inmiddels niks meer schelen, dan maar aanhoudend gedonder met haar. Ik sta toch sterker dan haar uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:16 schreef padlarf het volgende:
En wel gewoon luchtverfrisser gebruiken en vlees bakken toch?
Oke, je hebt gelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je liegt, je liegt!
[..]
Wat klopt er nog meer niet aan je verhaal vragen wij ons nou af?
Dat ze naar de huisbaas is gestapt voor geluidsoverlast omdat mijn vriend een hoestaanval 's nachts kreeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:31 schreef Meloewa het volgende:
Ts is zo boos, dat ik de klacht in OP niet kan begrijpen.
Jij snuift het huis bij elkaar en je vriend rochelt er nog een keer overheen? Jullie klinken ongezond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:33 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat ze naar de huisbaas is gestapt voor geluidsoverlast omdat mijn vriend een hoestaanval 's nachts kreeg.
Niet bij haar man.. Ze is lelijk. Haren trekken is beter, die dooie stoffige pruik op dr kop is wel toe aan vervanging.quote:
Ik krijg het er niet meer uit jullie gepraat of welquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij snuift het huis bij elkaar en je vriend rochelt er nog een keer overheen? Jullie klinken ongezond.
snottert.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik krijg het er niet meer uit jullie gepraat of welIk snuif niet
Acceptatie is de eerste stap richting afkicken. Je kan hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik krijg het er niet meer uit jullie gepraat of welIk snuif niet
Trek haar met haar haren de trap af en gooi haar naar buiten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet bij haar man.. Ze is lelijk. Haren trekken is beter, die dooie stoffige pruik op dr kop is wel toe aan vervanging.
Hoe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Kwalberto het volgende:
Dit topic bewijst het gelijk van je huisgenoot.
Ze komt wel wat agressief overquote:
Vrouwen vinden vrouwen waar ze problemen mee hebben altijd lelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet bij haar man.. Ze is lelijk. Haren trekken is beter, die dooie stoffige pruik op dr kop is wel toe aan vervanging.
deze is wel waar is dan puur het niet uit kunnen staan elkaar inderdaaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen vinden vrouwen waar ze problemen mee hebben altijd lelijk.
Daarom. Volgens mij heeft ze gewoon een weelderige boezem en kan TS daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
deze is wel waar is dan puur het niet uit kunnen staan elkaar inderdaaad
Pics dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij heeft ze gewoon een weelderige boezem en kan TS daar niet zo goed tegen.
smoothboiquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef Quickslick het volgende:
@TS, kan ik mss helpen om wat frustraties kwijt te raken.
Ik weet wel hoe je even stoom af kunt blazen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Je weet het wel makkelijk te brengen. Dat kan TS toch niet betalen? Daarbij klinkt die huisgenote wel erg onredelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:29 schreef HenkieVdV het volgende:
TS is echt een dom wijf.
Huisgenoot zeurt over alles
Nogmaals:
[..]
Hoezo want weet zie jij hoe vanavond gek ha ik bulldozer opeens wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo want weet zie jij hoe vanavond gek ha ik bulldozer opeens wat?
Ja luister naar de modquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dat ga ik nu dus ook doen. Daar kunnen ze inderdaad niet tegenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Whatthefuck, wat een stom wijf zeg. Ik voel je frustratie gewoon. Als ik boos ben begin ik juist altijd overdreven netjes te praten, dat helpt altijd nog beter dan schelden.Ik ga dit even volgen.
Goeie, we hebben 6 trappen waar ze vanaf kan stuiteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Trek haar met haar haren de trap af en gooi haar naar buiten!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij heeft ze gewoon een weelderige boezem en kan TS daar niet zo goed tegen.
Ach, je post tenminste tetten om het goed te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging bij haar niet op... Bij mij ook niet
Klopt, voorheen vond ik haar nog wel oke qua uiterlijk. Nu...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen vinden vrouwen waar ze problemen mee hebben altijd lelijk.
Omdat je haar niet mag he? Dan is die waardering van uiterlijk direct van tafel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt, voorheen vond ik haar nog wel oke qua uiterlijk. Nu...![]()
![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat je haar niet mag he? Dan is die waardering van uiterlijk direct van tafel.
[..]
- verbeterd -quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen vinden andere vrouwen waar ze problemen mee hebben altijd lelijk.
Ik ken er anders genoeg die regelmatig met hun hoofd tussen vrouwenbenen toeven.quote:
haha lesbiequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn echt wel lekker
Niet echt een verrassing dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Psy-freak het volgende:
Heb al twee keer meegemaakt dat de politie kwam toen ik op kamers woonde
??quote:
QFTquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bespaar je de moeitequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef ikjijallebei het volgende:
morgen even de pagina's doorlezen, ben gesloopt. puik toppa denk.
Wie zegt er dat dat in de toekomst nooit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef BlueMage het volgende:
Kortom de bitchfight heeft nooit plaatsgevonden.
Ome Pharkusquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wie zegt er dat dat in de toekomst nooit gaat gebeuren?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een topic op FOK!, dat zal haar leren! Alle remmen los.
Liever olie, gaat de boel mooi van glimmen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje met modder gooien en aan de haren trekken oh jij trut!!!![]()
Massage 2 in 1?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever olie, gaat de boel mooi van glimmen.
Mwa, dat lukt ze vrij aardig kan ik je melden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo helemaal glibberig dat ze elkaar niet goed vast kunnen pakken
Even nu.nl in de gaten houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:22 schreef Nober het volgende:
TS zal haar huisgenote inmiddels wel in pakketjes aan het doen zijn zodat ze die kan versturen naar politici, de video '2 Woman 1 Dies' zal nog wel lekken.
Nee man... Ze is naar de vriend gevlucht. Ik weet me god niet waarom. Ik stel me nu zo perfect netjes op da het bijna misselijkmakend is. Volgens mijn andere huisgenoten is ze inmiddels wat ik al dacht dus echt bang voor me. Heb dat mens geen fuck aangedaanquote:
Je hebt je huisbaas gepijpt begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee man... Ze is naar de vriend gevlucht. Ik weet me god niet waarom. Ik stel me nu zo perfect netjes op da het bijna misselijkmakend is. Volgens mijn andere huisgenoten is ze inmiddels wat ik al dacht dus echt bang voor me. Heb dat mens geen fuck aangedaandus zal wel poging tot zielig doen zijn. Maar het gaat haar al niet meer lukken, heb mijn huisbaas al gesproken. Hij vond zijn pijpbeurt heerlijk, maar heeft van de rest van mijn huisgenoten gehoord dat ze loog over het snuiven. Ik geen geluidsoverlast veroorzaak en ga zo maar door.
Hij heeft mij aanbevolen dat ik een klacht tegen haar indien
Sloten verwisselenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee man... Ze is naar de vriend gevlucht. Ik weet me god niet waarom. Ik stel me nu zo perfect netjes op da het bijna misselijkmakend is. Volgens mijn andere huisgenoten is ze inmiddels wat ik al dacht dus echt bang voor me. Heb dat mens geen fuck aangedaandus zal wel poging tot zielig doen zijn. Maar het gaat haar al niet meer lukken, heb mijn huisbaas al gesproken. Hij vond zijn pijpbeurt heerlijk, maar heeft van de rest van mijn huisgenoten gehoord dat ze loog over het snuiven. Ik geen geluidsoverlast veroorzaak en ga zo maar door.
Hij heeft mij aanbevolen dat ik een klacht tegen haar indien
Nice^^quote:
Gewoon rustig blijven. Schijnbaar heeft ze allang door dat ze verkeerd bezig is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nice^^
Maar nee, ik wilde haar toen ik boos was slaan. Maar een echte dame staat boven dat soort tokkiegedrag. En dat is niet om op te scheppen, maar ik heb alleen maar broers, en heb geleerd niet als een meisje te vechten. Er lopen er al 2 rond met littekens in het gezicht, waarvan 1 met een scheve neus. Gelukkig was ik toen nog geen 18, en was het ''zelfverdediging''. Ik sla nooit als eerste.
Nee zij wss.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt je huisbaas gepijpt begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |