Vrouwen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef Toradora het volgende:
Goor wijf. Ik ben dr spuugzat, en wanneer ze thuis komt is ze de lul.
Hogerop stappen omdat mijn vriend hier is, en snachts een zware hoestaanval kreeg waardoor zij niet kon slapen. Ongschuldig aangeven dat ze het al heeft aangekaart dat ik teveel lawaai maak. Nooit een woord over gehoord, vuile leugenaar. flikker toch op man. Het is niet dat hij hier de hele week zit zoals die baardaap waar zij mee loopt. Ze is nu bezig met mij hier wegkrijgen omdat ik teveel overlast veroorzaak.
Ik wil haar slaan, echt heel hard. Doe het maar niet, kan ik mn huis helemaal op mn buik schrijven. Maar mn handen jeuken. En als ze terugkomt, ik moet nog wat bedenken,maar ze is sowieso de lul!
Teringwijf bah
oh echt¿quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef Toradora het volgende:
Goor wijf. Ik ben dr spuugzat, en wanneer ze thuis komt is ze de lul.
Hogerop stappen omdat mijn vriend hier is, en snachts een zware hoestaanval kreeg waardoor zij niet kon slapen. Ongschuldig aangeven dat ze het al heeft aangekaart dat ik teveel lawaai maak. Nooit een woord over gehoord, vuile leugenaar. flikker toch op man. Het is niet dat hij hier de hele week zit zoals die baardaap waar zij mee loopt. Ze is nu bezig met mij hier wegkrijgen omdat ik teveel overlast veroorzaak.
Ik wil haar slaan, echt heel hard. Doe het maar niet, kan ik mn huis helemaal op mn buik schrijven. Maar mn handen jeuken. En als ze terugkomt, ik moet nog wat bedenken,maar ze is sowieso de lul!
Teringwijf bah
Ik gok op een huisgenoot (student?) die bij de huisbaas of huurinstantie gaat klagen over TS omdat haar vriend 'overlast veroorzaakt' door een hoestaanval.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
En dit gaat waar precies over? Volgende keer de woede wat laten zakken, wellicht dat dat de helderheid van je OP ten goede komt.
Full rage je frustraties uiten op FOK! Facebook en Twitter, dat lucht altijd op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
En dit gaat waar precies over? Volgende keer de woede wat laten zakken, wellicht dat dat de helderheid van je OP ten goede komt.
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Volgens mij heeft TS ruzie met dr huisgenote en heeft dr huisgenote lopen muiten bij de huurbaas omdat de vriend van TS tyfuskabaal maakt en TS een tokkie is.
Oke, man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.
Mag ik eersterangskaartjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik mag van dat wijf geen vlees bakken, ik mag geen luchtverfrisser gebruiken, ik mag geen broeken en vesten in de droger stoppen, ik moet nu dus ook al mijn deur muisstil dichtdoen, en als je vies verkouden ben, hou je je hoest maar in. Tief op met haar, ik ben echt boos nu. Heb weken lang me rustig gehouden, en nu verander ik inderdaad in een tokkie. Ze gaat het maar voelen deze keer.
Had je dus duidelijk eerder een ruggengraat moeten kweken...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vrouwen.
En let even op je taal graag, niet iedereen is door kamperouders opgevoed en er dus van gediend.
En nu ga ik de die van haar brekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef CutCake het volgende:
[..]
Had je dus duidelijk eerder een ruggengraat moeten kweken...
En jij doet sociaal-pedagogisch werk?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een topic op FOK!, dat zal haar leren! Alle remmen los.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |