Waar staat nou weer dat ie een uitkering heeftquote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef Bombshell het volgende:
Waarschijnlijk is die vriend getrouwd met een jongetje van zes jaar.
Of anders drugs want van een uitkering kan jij niet drie keer per jaar op een lange reis
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Franknfurter het volgende:
Waar staat nou weer dat ie een uitkering heeft
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 07:47 schreef klabbakus het volgende:
hij kan nooit zolang op vakantie zijn, ja hij heeft uitkering
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het is niet haar vriend. Het is zijn vriend c.q. vage kennis.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:42 schreef StevenTerpstra het volgende:
TS is een beetje eng. Stel dat haar vriend(..... ) hulp nodig
heeft en zij is de enige die om hem 'bezorgd' is......lekkere
vriendin ben je dan TS
TS is een man toch? Plus het is geen vriend maar een kennis.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:42 schreef StevenTerpstra het volgende:
TS is een beetje eng. Stel dat haar vriend(..... ) hulp nodig
heeft en zij is de enige die om hem 'bezorgd' is......lekkere
vriendin ben je dan TS
Dan nog...... ik hoop dat mijn vrienden wel direct nuttige actie ondernemen als ik langerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het is niet haar vriend. Het is zijn vriend c.q. vage kennis.
Lezen knurftquote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij heeft wel actie ondernomen, maar is ergens achtergekomen waar hij niet achter had willen/mogen komen en nu reageert hij heel spastisch op iedereens adviezen en vragen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dan nog...... ik hoop dat mijn vrienden wel direct nuttige actie ondernemen als ik langer
dan verwacht wegblijf......
Wat is het nut van deze opmerking dan, ik zou TS' faalgedrag op deze manier nog bijna gaan begrijpen ookquote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef summer2bird het volgende:
TS, waarom wil je niet geholpen worden?
Is die "vriend" van je opgepakt wegens iets crimineels, en je bent daar zelf ook mee bezig, dat je daarom geen contactpersoon wilt worden?
Ik ook!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef afsje het volgende:
Ben toch benieuwd of deze vriend nu al terecht is..
Serieus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:02 schreef Re het volgende:
dan stuur je een PM naar TS en ga je niet onnodig een topic lopen kicken...
Zo komt het wel over door de reacties van TS iddquote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef LookAtMe het volgende:
TS zit bij dezelfde criminele organisatie als zijn vriend en is bang dat ze hem ook pakken als hij vertelt wat zijn vriend heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dan maar zo: Handpop die ook kan piepen
TS quoten was nog niet geprobeerd, toch?quote:
TS?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Miss.X het volgende:
Wat een aagjes, laat TS toch met rust! Dat wil hij toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |