Volgens mij heb je teveel Discovery Channel gekeken, want dit is typisch zo'n Locked Up Abroad kerel, die zijn snoepreisjes betaalt door 2 keer per jaar drugs uit verre landen te smokkelen.quote:Een kennis/vriend van me gaat elk jaar op vakantie naar een ver land, meestal naar Tibet of Cambodja, dat soort landen, hij gaat dan meestal in oktober/november/december, om te overwinteren en de kerst hier niet in de kou te moeten doen
hij doet dat elk jaar sowieso soms 2 keer per jaar en blijft dan max 3 maanden weg.
Zit ik in het goede subforum? ik ben niet 100% thuis op Fok, is er geen reizen of iets anders? waar dit thuishoort?quote:Op woensdag 6 juni 2012 06:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Vervelende/aparte situatie. Succes met zoeken TS!
Heeft niks met drugs te maken, maar er kan iets aan de hand zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 06:32 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel Discovery Channel gekeken, want dit is typisch zo'n Locked Up Abroad kerel, die zijn snoepreisjes betaalt door 2 keer per jaar drugs uit verre landen te smokkelen.
Ja eerste 2 hotels heb ik, maar hij trekt rond, is ook geen geplande toerbus reis die ie doet, en laatste mail is uit januariquote:Op woensdag 6 juni 2012 06:37 schreef hugsy33 het volgende:
En hij reageert ook niet op mailtjes?
Ik zou denk ik eerst langs die moeder gaan en proberen toegang te krijgen tot zijn huis.
Dan kun je uit gaan zoeken in welk hotel hij zit. En vervolgens vanaf dat punt rond gaan bellen?
Informeren bij de politie wat zij voor je kunnen doen kan natuurlijk nooit kwaad.
Succes
Zo te horen is hij niet de populairste thuis.quote:Op woensdag 6 juni 2012 06:04 schreef klabbakus het volgende:
Ik ken een paar vrienden van hem, maar die weten helemaal van niks, die wisten niet eens dat ie weg was :S (ik: ja dat doet ie toch elk jaar!! maar dan reageren ze erg lakoniek), verder heb ik niet veel aanknopingspunten.
Ik weet bij welke woningbouwstichting ie zit, maar vraag me af of die info verstrekken aan derden
En die ma is behoorlijk ver heen, ik vraag me af of ik daar info vandaan krijg (mja, moet ik gewoon proberen idd)
Is politie bellen een optie?
offtopic: zo 'leuk' he die googleaddsvliegreizen van Arke, like wtf simpel algoritme
Nederlandse Ambassade Cambodja wordt vertegenwoordigd door de Nederlandse Ambassade in Thailand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 06:24 schreef klabbakus het volgende:
Er is geen Nederlandse ambassade in Cambodja
Mja, er moet toch ergens iets bekend zijn als ie in de gevangenis zit ofzo, ik zal de zoektocht wel gaan starten dan.
Verrek, dat we daar nog niet aan hadden gedacht!quote:Op woensdag 6 juni 2012 06:57 schreef Flurry het volgende:
Heeft ie geen Facebook of Hyves account die ie af en toe update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |