abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2012 @ 05:42:48 #1
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507826
Ik weet niet goed waar ik moet plaatsten,

ik zal proberen m'n verhaal te doen, ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg.

Een kennis/vriend van me gaat elk jaar op vakantie naar een ver land, meestal naar Tibet of Cambodja, dat soort landen, hij gaat dan meestal in oktober/november/december, om te overwinteren en de kerst hier niet in de kou te moeten doen
hij doet dat elk jaar sowieso soms 2 keer per jaar en blijft dan max 3 maanden weg.

Hij komt dan regelmatig op MSN op z'n laptop, zodra de verbinding dat toelaat, is niet altijd geweldige verbinding gezien het gebrek aan facilliteiten in die landen

Zoals deze keer, maar nu issie ie al 7 maanden weg en laatste contact was in januari.

Hij redt zich normaal gesproken wel, maar ik begin toch een klein beetje ongerust te worden nu.

Als ik z'n gsm bel: "is om technische reden afgesloten"
Als ik langs z'n huis ga staat alles er net zo bij als 7 maanden geleden (rolluik dicht en dat soort dingen, alles ongewijzigd)

Nu ken ik verder niet zo heel veel mensen uit z'n omgeving, alleen z'n moeder eigenlijk, maar van haar weet ik alleen der naam en waar ze woont, heb geen telefoonnummer oid (ze is ook aan het dementeren, weet niet of ik der moet gaan lastigvallen)

Hij woont in een huurwoning, kan ik nou de woningbouw bellen of er iets aan de hand is? (als in: wordt de huur nog betaald?)

Ik weet niet precies wat ik kan doen en in hoeverre ik me hier druk om moet maken

[ Bericht 0% gewijzigd door klabbakus op 06-06-2012 05:49:37 ]
  woensdag 6 juni 2012 @ 05:53:19 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_112507834
Hoi,

Ik zou toch eens contact opnemen met de moeder. Ik weet niet hoe dementerend zij is, maar meestal is er dan toch ook wel begeleiding/verzorging oid. die je verder kunnen helpen. Verder heb je toch ook geen enkel aanknopingspunt?
Als mensen langere tijd, bv. de door jou genoemde 7 maanden, niets van zich laten horen is het wmb. logisch dat je je zorgen gaat maken.

Succes met je "zoektocht" :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:04:42 #3
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507850
Ik ken een paar vrienden van hem, maar die weten helemaal van niks, die wisten niet eens dat ie weg was :S (ik: ja dat doet ie toch elk jaar!! maar dan reageren ze erg lakoniek), verder heb ik niet veel aanknopingspunten.

Ik weet bij welke woningbouwstichting ie zit, maar vraag me af of die info verstrekken aan derden

En die ma is behoorlijk ver heen, ik vraag me af of ik daar info vandaan krijg (mja, moet ik gewoon proberen idd)

Is politie bellen een optie?

offtopic: zo 'leuk' he die googleadds :r vliegreizen van Arke, like wtf simpel algoritme

[ Bericht 2% gewijzigd door klabbakus op 06-06-2012 06:10:16 ]
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:10:43 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_112507856
Als dat volgens jou de beste optie is zou ik dat gewoon doen. Of het wat oplevert?
Het is toch vreemd dat mensen zo lang niets van zich laten horen? Op een bepaald moment zou ik toch iets van mij laten horen; alleen al omdat ander emensen zich anders onterecht zorgen zouden gaan maken.Volgens mij moet je in dit soort situaties op je gevoel afgaan.
Als jij het gevoel hebt dat er iets niets klopt, is de kans aanwezig dat er ook echt iets niet klopt. Je begint dit topic toch ook niet voor niets op zo´n on-christelijk tijdstip? ;)

NB. Ik zit in Amerika, krijg hier andere advertenties, kennelijk. :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:12:26 #5
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507858
Ik weet ook eigenlijk voor 98% dat er iets niet klopt, maar waar moet ik beginnen?

Woningbouw bellen, lokale politiebureau, z'n moeder die niks meer weet
Ik heb het gevoel dat dat niet veel gaat opleveren, maar ik moet ergens beginnen idd
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:14:19 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_112507865
Politie kan je volgens mij wel verder helpen/verwijzen naar ambassade oid.
Je moet toch ergens beginnen?
Als je niets doet baal je alleen maar van jezelf. Nu en achteraf.
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:24:35 #7
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507882
Er is geen Nederlandse ambassade in Cambodja

Mja, er moet toch ergens iets bekend zijn als ie in de gevangenis zit ofzo, ik zal de zoektocht wel gaan starten dan.
pi_112507888
Vervelende/aparte situatie. Succes met zoeken TS!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:32:42 #9
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_112507899
quote:
Een kennis/vriend van me gaat elk jaar op vakantie naar een ver land, meestal naar Tibet of Cambodja, dat soort landen, hij gaat dan meestal in oktober/november/december, om te overwinteren en de kerst hier niet in de kou te moeten doen
hij doet dat elk jaar sowieso soms 2 keer per jaar en blijft dan max 3 maanden weg.
Volgens mij heb je teveel Discovery Channel gekeken, want dit is typisch zo'n Locked Up Abroad kerel, die zijn snoepreisjes betaalt door 2 keer per jaar drugs uit verre landen te smokkelen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:35:11 #10
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Vervelende/aparte situatie. Succes met zoeken TS!
Zit ik in het goede subforum? ik ben niet 100% thuis op Fok, is er geen reizen of iets anders? waar dit thuishoort?
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:36:23 #11
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:32 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Volgens mij heb je teveel Discovery Channel gekeken, want dit is typisch zo'n Locked Up Abroad kerel, die zijn snoepreisjes betaalt door 2 keer per jaar drugs uit verre landen te smokkelen.
Heeft niks met drugs te maken, maar er kan iets aan de hand zijn
pi_112507910
En hij reageert ook niet op mailtjes?

Ik zou denk ik eerst langs die moeder gaan en proberen toegang te krijgen tot zijn huis.

Dan kun je uit gaan zoeken in welk hotel hij zit. En vervolgens vanaf dat punt rond gaan bellen?

Informeren bij de politie wat zij voor je kunnen doen kan natuurlijk nooit kwaad.

Succes :s)
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:42:07 #13
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:37 schreef hugsy33 het volgende:
En hij reageert ook niet op mailtjes?

Ik zou denk ik eerst langs die moeder gaan en proberen toegang te krijgen tot zijn huis.

Dan kun je uit gaan zoeken in welk hotel hij zit. En vervolgens vanaf dat punt rond gaan bellen?

Informeren bij de politie wat zij voor je kunnen doen kan natuurlijk nooit kwaad.

Succes :s)
Ja eerste 2 hotels heb ik, maar hij trekt rond, is ook geen geplande toerbus reis die ie doet, en laatste mail is uit januari
pi_112507931
Heeft hij broers of zussen?
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:53:03 #15
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112507956
Bedankt voor de reacties tot nu toe! (maar is alleen medeleven en geen concrete dingen, nofi, maar ik hoop op een juiste instantie of punt waar ik terecht kan)

ik ga van de week wel wat bellen dan, en ook bij z'n buren aanbellen (z'n post in de brievenbus stapelt ook niet op, maar die doet ie meestal redirecten naar postkantoor zodat je dat later ophaalt)
A4 in brievenbus gooien is misschien ook een optie, maar nogmaals ik weet praktisch zeker dat er iets mis is

Ik hoop op een reactie die meteen weet waar ik heen moet bellen (welke overheidsinstantie oid)
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:57:34 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_112507967
Heeft ie geen Facebook of Hyves account die ie af en toe update?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:58:39 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112507970
Je zou met het Ministerie van Buitenlandse Zaken kunnen bellen. Als hij opgepakt is oid dan zouden zij daar, in theorie vlgs mij, van op de hoogte gesteld moeten worden door het land waar hij zit, maar Cambodja is natuurlijk geen model- land. ;)
pi_112507972
Je zou het ministerie van buitenlandse zaken bellen, of ze via een eventuele andere ambassade/consulaat/wat dan ook iets van hem vernomen hebben. Anders zou ik het ook niet weten. Succes ermee!
pi_112508037
Ik zou gewoon beginnen met contact opnemen met de mogelijkheden die je zelf al noemt (moeder, politie, woningbouw etc.). Valt altijd te proberen en misschien kom je mee te weten of kunnen zij je weer doorverwijzen naar iemand anders. Ministerie van Buitenlandse Zaken is ook een goeie natuurlijk. Maar zou gewoon wat gaan proberen dus, kan je alleen maar wijzer van worden. Van de huur kan ik me trouwens voorstellen dat die per automatische afschrijving betaald wordt.

Verder misschien toch proberen met anderen in zijn omgeving in contact te komen. Misschien zijn er via moeder contactgegevens van anderen te krijgen?

Heeft hij wel iets van vast werk als hij in Nederland is? Misschien op die manier nog iets proberen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Naamah op 06-06-2012 07:32:59 ]
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:19:21 #20
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_112508062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:04 schreef klabbakus het volgende:
Ik ken een paar vrienden van hem, maar die weten helemaal van niks, die wisten niet eens dat ie weg was :S (ik: ja dat doet ie toch elk jaar!! maar dan reageren ze erg lakoniek), verder heb ik niet veel aanknopingspunten.

Ik weet bij welke woningbouwstichting ie zit, maar vraag me af of die info verstrekken aan derden

En die ma is behoorlijk ver heen, ik vraag me af of ik daar info vandaan krijg (mja, moet ik gewoon proberen idd)

Is politie bellen een optie?

offtopic: zo 'leuk' he die googleadds :r vliegreizen van Arke, like wtf simpel algoritme
Zo te horen is hij niet de populairste thuis.
  Boks-Chick woensdag 6 juni 2012 @ 07:50:19 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_112508258
shit, lijkt me klote dit!
Succes met je zoektocht, hopelijk heb je snel een antwoord.
lolwut
pi_112508296
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:24 schreef klabbakus het volgende:
Er is geen Nederlandse ambassade in Cambodja

Mja, er moet toch ergens iets bekend zijn als ie in de gevangenis zit ofzo, ik zal de zoektocht wel gaan starten dan.
Nederlandse Ambassade Cambodja wordt vertegenwoordigd door de Nederlandse Ambassade in Thailand.

+66 (0)2 3095200

http://www.nederlandse-ambassade.nl/cambodja.html

Astu.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 08:18:56 #23
138438 crew  Pizzakoppo
pi_112508465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:57 schreef Flurry het volgende:
Heeft ie geen Facebook of Hyves account die ie af en toe update?
Verrek, dat we daar nog niet aan hadden gedacht!
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:21:51 #24
79966 dekilo
Stam is ok
pi_112508496
Is het ook niet zo dat als hij naar 1 van die landen gaat een visum nodig heeft wat ondertussen wel verlopen zal zijn.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 09:03:05 #25
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_112509028
Ik zou erg oppassen met die moeder. Zeker al ze aan het dementeren is kunnen dit soort berichten voor heel veel onrust zorgen. Had de kerel verder geen werk of andere verplichtingen? Misschien dat hij daar wel een verklaring heeft gegeven voor zijn verlengde afwezigheid?
pi_112509132
Vervelende situatie zeg, TS. :{ Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Je zou toch zeggen dat zo'n iemand alleen al uit goed fatsoen iets van zich laat horen...
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:11:41 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112509163
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:09 schreef HyperViper het volgende:
Vervelende situatie zeg, TS. :{ Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Je zou toch zeggen dat zo'n iemand alleen al uit goed fatsoen iets van zich laat horen...
tenzij het geen echte vriend is. (dat de vriendschap niet wederzijds was)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112509282
90% van die dingen hier kan TS zelf wel bepalen en heeft dat waarschijnlijk allang gedaan.

Ik zou per direct naar de politie gaan en laat die het uitzoeken, en niet naar de moeder gaan (de staf zou je dan moeten helpen, maar je bent geen familie).
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_112514732
kan je niet langsgaan bij die moeder met gewoon de vraag wanneer hij terug komt? dus niets over dat je ongrust bent ofzo, zodat ze niet schrikt. woont ze nog op zichzelf?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_112515852
Tja, als de reeds genoemde tips niks opleveren, blijft er maar één ding over: zelf op zoek gaan in Cambodia. Maar dat lijkt me ook niet echt een optie.

Ik moet wel zeggen: ik vind het een beetje vreemd dat iemand die in een huurwoning woont, zich dit soort reizen kan veroorloven. Ik vind het erg 'vrijbuiterig' en wat verdacht. Het zou best kunnen dan dat hij tijdens het reizen drugs smokkelt of iets in die richting.

Voorgevoelens, daar kan je niks mee. Maar als je écht het gevoel hebt dat er iets niet klopt, dan is dat waarschijnlijk ook zo.
pi_112516069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moet wel zeggen: ik vind het een beetje vreemd dat iemand die in een huurwoning woont, zich dit soort reizen kan veroorloven. Ik vind het erg 'vrijbuiterig' en wat verdacht. Het zou best kunnen dan dat hij tijdens het reizen drugs smokkelt of iets in die richting.
Die redenatie snap ik niet zo goed? Waarom zou je alleen in een huurwoning wonen als je je dit soort dingen niet kunt veroorloven? Er staat toch nergens dat het om de sociale huursector gaat? En hoeveel geld zo'n reist kost, hangt natuurlijk ook af van hoe je het doet, of je in hotels gaat zitten of echt gaat backpacken zegmaar.

Maar voor de ts, tja, ik weet niet zoveel meer te bedenken dan wat er al is gezegd. Sterkte!
pi_112516195
Ik ken iemand waarbij een vriend ook verdwenen leek te zijn in een Zuid-Amerikaans land, omdat hij daar op vakantie was gegaan. Die bleek in Italië in de gevangenis te zitten... Succes met zoeken, TS!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112516539
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Die redenatie snap ik niet zo goed? Waarom zou je alleen in een huurwoning wonen als je je dit soort dingen niet kunt veroorloven? Er staat toch nergens dat het om de sociale huursector gaat? En hoeveel geld zo'n reist kost, hangt natuurlijk ook af van hoe je het doet, of je in hotels gaat zitten of echt gaat backpacken zegmaar.
Dat kan.

Ik hoor wel van TS hoe het zit.

De meeste mensen die een woning huren, hebben niet veel geld. En ook niet om voor 3 maanden huur, gas, licht en water te betalen, terwijl ze er niet eens gebruik van maken, omdat ze dat elders doen en daar ook voor betalen.

Het is een beetje ongewoon, vandaar mijn redenatie.

Ik veroordeel het niet trouwens. Ik zeg alleen dat dit een aanwijzing kan zijn dat er iets aan de hand is.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:11:02 #34
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112516889
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef Pulzzar het volgende:

[..]
...

De meeste mensen die een woning huren, hebben niet veel geld.
..
De mensen die 1 a 2 keer per jaar lang op vakantie gaan naar verweggistan meestal wel.

quote:
En ook niet om voor 3 maanden huur, gas, licht en water te betalen, terwijl ze er niet eens gebruik van maken, omdat ze dat elders doen en daar ook voor betalen.
...
Als je geen gas, licht en water verbruikt, dan krijg je dat geld gewoon weer terug bij de jaarafrekening. En als ie inderdaad al jaren meestal weg is in de winter, dan is dat wegverdisconteerd, en betaalt hij daar dus feitelijk al niks voor.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_112517156
Huren staat niet gelijk aan heel arm zijn hè :? Wat een ouderwetse gedachte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:19:27 #36
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112517263
Gemiddeld jaarinkomen in die landen is 100$ per jaar per persoon

Hij zegt altijd: wat ik hier bespaar aan gas, water, licht en eten, daar kan ik daar riant van leven

Ik wil dus idd niet die moeder 'lastigvallen' omdat ze het gewoon niet meer snapt
pi_112517771
Woont die moeder in een verpleegtehuis? Je kan altijd eens informeren bij de staf of de moeder nog wel iets hoort van haar zoon en post krijgt of zo. Valt te proberen.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 13:32:18 #38
5428 crew  miss_sly
pi_112517822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat kan.

Ik hoor wel van TS hoe het zit.

De meeste mensen die een woning huren, hebben niet veel geld. En ook niet om voor 3 maanden huur, gas, licht en water te betalen, terwijl ze er niet eens gebruik van maken, omdat ze dat elders doen en daar ook voor betalen.

Het is een beetje ongewoon, vandaar mijn redenatie.

Ik veroordeel het niet trouwens. Ik zeg alleen dat dit een aanwijzing kan zijn dat er iets aan de hand is.
Sterker nog: soms is het een bewuste keus om zo goedkoop mogelijk te wonen (huren wellicht) om die reizen te kunnen blijven maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:43:36 #39
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_112518305
Ah wat een nare situatie zeg.

Ik zou me ook rotzorgen maken in dit geval.
Hoop dat je snel iets wijzer wordt en waarschijnlijk zoals vaak heeft ie gewoon een vriendin daar gevonden ofzo. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_112518424
Kun je niet via die vrienden van hem contactpunten zoeken van andere vrienden of familieleden die iets meer lijken te geven over waar je vriend zich een paar maanden per jaar uithangt? En verder de al genoemde opties proberen. Succes TS.
I reject reality and substitute my own
pi_112519878
Ja, ik generaliseer.
pi_112529365
Ik ben wel benieuwd naar de updates.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:15:31 #43
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112530188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Rebubbled het volgende:
ik zal het hier posten
pi_112530807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Naamah het volgende:
Woont die moeder in een verpleegtehuis? Je kan altijd eens informeren bij de staf of de moeder nog wel iets hoort van haar zoon en post krijgt of zo. Valt te proberen.
goede tip! :)
Ja doei.
pi_112531150
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

goede tip! :)
Nou nee, als je geen naaste familie bent krijg je dat soort info niet. Altans dat mag ik hopen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_112531365
Och, als je 't verhaal uitlegt en verder niet vraagt of je de brieven in mag zien maar je zorgen maakt om haar zoon, waarom niet? Je vraagt haar bankgegevens of zijn contactgegevens niet. Als er bekend is dat de beste jongen nog elke week een keer belt om te vragen hoe 't met z'n moeder gaat weet je ook genoeg. Er staat ook niet voor niets 'valt te proberen'.

Desnoods geef je het alleen door, dat je al een tijd niets meer gehoord heeft en laat je jegevens achter zodat de zuster die door kan geven aan een ander familielid die eventueel als contactpersoon opgegeven staat daar: dan leg je de bal bij hen en is er geen enkel risico op het weggeven van gevoelige informatie zonder dat de familie daar vanaf weet.
Ja doei.
pi_112531448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Rebubbled het volgende:
History became legend, legend became myth.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:51:36 #48
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112531480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:35 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Zit ik in het goede subforum? ik ben niet 100% thuis op Fok, is er geen reizen of iets anders? waar dit thuishoort?
Ik vraag me wel af waar hij het geld vandaan haalt om minimaal eens per jaar 3 maanden op vakantie te gaan? Al is het leven daar goedkoop, een vliegticket zal je niet voor 2,50 kunnen krijgen.

Ontopic:
Doe in ieder geval iets! Je zegt 98% zeker te zijn dat er iets niet klopt, dus waar wacht je nog op?

Begin bij een overheidsinstantie zoals buitenlandse zaken en als je daar niet moet zijn dan krijg je dat wel van ze te horen alsmede waar je dan wél heen moet bellen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:53:11 #49
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112531541
Oh oh 2 keer naar een derdewereldsland en je moet meteen verklaren waar "al" dat geld vandaan komt _O-
pi_112531611
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zou erg oppassen met die moeder. Zeker al ze aan het dementeren is kunnen dit soort berichten voor heel veel onrust zorgen. Had de kerel verder geen werk of andere verplichtingen? Misschien dat hij daar wel een verklaring heeft gegeven voor zijn verlengde afwezigheid?
Dit idd
Maar ts, zit zijn moeder in een tehuis of krijgt ze thuis hulp? Je kan misschien aan de verzorgenden vragen of zij iets meer weten, ik weet niet of hij regelmatig contact met zijn moeder had?
pi_112531683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Naamah het volgende:
Oh beetje mosterd na de maaltijd mijn reactie :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:57:10 #52
351921 CruellaDeVil
pi_112531718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
Oh oh 2 keer naar een derdewereldsland en je moet meteen verklaren waar "al" dat geld vandaan komt _O-
Jij vraagt zeker nooit gewoon uit interesse iets aan mensen, enkel wanneer je vindt dat ze zich ergens over hebben te verantwoorden. :')

Het is zoals ik al zei niet enkel het leven daar dat je geld kost. Er moet heen en terug worden gevlogen en bovendien zijn er de misgelopen inkomsten van de tijd dat je weg bent uit Nederland.
pi_112531851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee, als je geen naaste familie bent krijg je dat soort info niet. Altans dat mag ik hopen.
Zoals hierboven werd uitgelegd, ik bedoelde gewoon om eens even vrijblijvend te gaan informeren. Je hoeft niet meteen op hoge poten allerlei informatie te gaan geven. Gewoon aangeven dat je je zorgen en vragen of zij wellicht iets weten.

Wat motorbloempje zei over contactgegevens geven/laten doorgeven is ook een goeie!
pi_112531969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij vraagt zeker nooit gewoon uit interesse iets aan mensen, enkel wanneer je vindt dat ze zich ergens over hebben te verantwoorden. :')

Het is zoals ik al zei niet enkel het leven daar dat je geld kost. Er moet heen en terug worden gevlogen en bovendien zijn er de misgelopen inkomsten van de tijd dat je weg bent uit Nederland.
Dat is totaal off topic. Misschien heeft hij wel rijke ouders of heeft een leven lang gewerkt en met een bonus vertrokken. Wat kortzichtig. Een huurhuis betekent niet dat je armlastig bent.

Ik blijf volgen :P
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:05:05 #55
351921 CruellaDeVil
pi_112532081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is totaal off topic. Misschien heeft hij wel rijke ouders of heeft een leven lang gewerkt en met een bonus vertrokken. Wat kortzichtig. Een huurhuis betekent niet dat je armlastig bent.

Ik blijf volgen :P
Klopt, je reageert nogal kortzichtig. :) Ik zeg namelijk nergens dat hij armlastig is. Ik vraag me gewoon af hoe hij dat betaalt en ja, rijke ouders of een hoop spaar geld zijn mogelijk antwoorden.
pi_112532137
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Klopt, je reageert nogal kortzichtig. :) Ik zeg namelijk nergens dat hij armlastig is. Ik vraag me gewoon af hoe hij dat betaalt en ja, rijke ouders of een hoop spaar geld zijn mogelijk antwoorden.
Daar gaat het toch niet om
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:11:48 #57
351921 CruellaDeVil
pi_112532418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om
Dus? Het was in eerste instantie een korte vraag mij in een post die verder gewoon ontopic was, dus dat jullie er zo'n probleem van moeten maken ligt toch echt aan jullie.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:22:56 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112532949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Als ik iets wil weten vraag ik het aan diegene die het weet, niet de mensen die daar niets mee te maken, die hebben niets te verantwoorden
Vriendin van mij zit nu 2 jaar in peru/camb, wil je daar ook van wete hoe ze dat doet? :')
pi_112533204
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:28:12 #60
351921 CruellaDeVil
pi_112533249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Als ik iets wil weten vraag ik het aan diegene die het weet, niet de mensen die daar niets mee te maken, die hebben niets te verantwoorden
Vriendin van mij zit nu 2 jaar in peru/camb, wil je daar ook van wete hoe ze dat doet? :')
Ik snap niet waarom jij je zo aanstelt om een vraag die niet eens aan jou gericht was. Als de TS mijn vraag niet wilt beantwoorden, dan doet hij dat niet. :O
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:28:47 #61
351921 CruellaDeVil
pi_112533276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
Niet wanneer je ergens in de gevangenis zit lijkt mij.
pi_112533624
TS, Ik hoop dat je erachter komt wat er met die vriend is gebeurd. :{
pi_112533700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgt :@ Niet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
pi_112533712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Oh beetje mosterd na de maaltijd mijn reactie :')
jouw reactie evengoed :*

verder is de rest offtopic geneuzel. "waar haalt hij dan het geld vandaan". nou simpel; van werken. de broer van een vriendin leeft ook alleen voor zn buitenlandse trekreizen. die draait dan vaak ploegendiensten mety smerig werk, omdat het lekker snel verdient en er altijd wel werk is. uitgaan doet hij nauwelijks, een auto heeft hij niet en hij zit op een 2 kamer huurflatje. want dan kan hij het zich eenvoudig veroorloven om x maanden per jaar rond te trekken in verweggistan. simpel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:40:22 #65
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112533948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgt :@ Niet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
Dat lukt ts wel, er zit ook maar een ongeschoold miepje daar aan de telefoon..
pi_112533990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat zei ik dus ook. Maar je kunt toch wel wat proberen? Als het een vriend van mij zou zijn zou ik actie ondernemen. En dan zie je wel waar je uitkomt maar niks doen zoals die andere vrienden is echt waardeloos.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 20:32:09 #67
5428 crew  miss_sly
pi_112536910
Hoe ontzettend Nederlands: "Waar doet ie dat nou van?" :')

Ik heb niet veel fantasie, maar kan genoeg manieren bedenken die allemaal heel legaal en netjes zijn. Als je ht zo belangrijk vindt, gebruik je fantasie om manieren te bedenken.

Ik vind de tip van vragen bij de verzorgenden n een verzorgingshuis als zijn moeder daar woont, wel een erg goede. Inderdaad zonder om specifieke dingen te vragen, maar uitleggen wat er aan de hand is en vragen of zij nog contact met hem heeft. Indien ja, opgelost, indien nee toch maar naar de politie of BuZa.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:45:15 #68
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_112541106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Waarom is dat zo raar? De meeste mensen gaan op vakantie ieder jaar, als is het maar 1, 2 of 3 weken. Die vliegtickets moeten toch ook betaald worden? Waar doet iedereen dat toch van? Sommigen gaan zelfs 2 of 3 keer in een jaar op vakantie.

De 9 maanden dat hij hier is, kan hij toch gewoon werken, al is het via een uitzendbureau.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_112544266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Hoe ontzettend Nederlands: "Waar doet ie dat nou van?" :')
sorry hoor! :6
pi_112553163
Cambodja is nou ook niet een land waar je maandenlang verblijft, dat heb je echt wel gezien na 6-8 weken. :{
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:43:06 #71
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112554528
Check wanneer zijn retourvlucht plaats zou moeten vinden.
pi_112556616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:43 schreef Mishu het volgende:
Check wanneer zijn retourvlucht plaats zou moeten vinden.
Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:25:03 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112556941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Huren staat niet gelijk aan heel arm zijn hè :? Wat een ouderwetse gedachte.
Niet ouderwets, nieuwerwets ;)
Tegenwoordig moet je bijna "arm" zijn om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen.

@ TS, ik zou BuZa proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:07:19 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112557974
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?
Via de reismaatschappij zodra hij gerapporteerd is als vermist?
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:14:44 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112558186
Zou je kunnen proberen, maar als ik zo'n vrijbuiter was dan kocht ik een open retour.
De luchtvaartmaatschappij weet misschien wel of hij een retourdatum heeft of dat die datum aangepast is of hij een no-show was op de datum die hij als retourdatum aangegeven had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:38:00 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112558858
Ja, maar ook daarvan zou ik stiekem wel hopen dat ze die info niet zomaar aan een 'bezorgde vriend' geven.
Wat dat betreft denk ik dat Buza, de politie of het verplegend personeel (is dat er? TS, vlgs mij heb je daar nog geen antwoord op gegeven toch?) van de moeder betere eerste ingangen zijn.
En nee, TS is geen familie, maar mss vraagt het personeel zich daar hetzelfde af en heb je dan op dat moment al twee situaties waar je mee naar de politie of naar BuZa kan.

Wat je ook nog kan doen, maar ik heb geen idee hoe zij te werk gaan, is evt. contact opnemen met 'Vermist'. Daar zoeken ze toch ook naar mensen die totaal verdwenen lijken te zijn?
Ik kijk het eigenlijk nooit, maar dat is toch de strekking van het programma?
Wie weet zien zij er wel een interessant verhaal in en pakken ze het op?

Ah, ik zie dat ze op de site al een formulier aanbieden waar je je vermissing op kan geven. http://www.vermist.nl/
pi_112734603
Ben wel benieuwd of TS al wat meer weet?
pi_112741617
Het hoeft niet altijd te betekenen dat iemand in moeilijkheden is. Zeker niet als er geen datum is genoemd waarop hij terug zou zijn.
Er zijn ook gevallen van "vermiste" mensen die gewoon een totaal nieuwe leven opgebouwd hebben met een (andere) partner bv en geen behoefte hebben aan goedkeuring of afkeuring van de mensen die ze achterlaten.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  maandag 11 juni 2012 @ 16:20:28 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_112741813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waar hij het geld vandaan haalt om minimaal eens per jaar 3 maanden op vakantie te gaan? Al is het leven daar goedkoop, een vliegticket zal je niet voor 2,50 kunnen krijgen.

Ontopic:
Doe in ieder geval iets! Je zegt 98% zeker te zijn dat er iets niet klopt, dus waar wacht je nog op?

Begin bij een overheidsinstantie zoals buitenlandse zaken en als je daar niet moet zijn dan krijg je dat wel van ze te horen alsmede waar je dan wél heen moet bellen.
Als je een beetje zoekt heb je voor 6 á 700 piek een ticket die kant op. Reken een paar dollar voor een hostel, of gewoon bij locals chillen ofzo. Hoeft geen fuck te kosten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_112742216
Wat een gezeik over geld, alsof iedereen een 9-5 stomme baan heeft met weinig verdiensten.
Als je vaak lang weg kan, neem ik aan dat je niet echt afhankelijk bent van een baan of zelfstandige bent die het goed voor elkaar heeft.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_112853857
Nou TS is nu ook van de aardbodem verdwenen.
pi_112861048
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:15 schreef Cavalinho het volgende:
Het hoeft niet altijd te betekenen dat iemand in moeilijkheden is. Zeker niet als er geen datum is genoemd waarop hij terug zou zijn.
Er zijn ook gevallen van "vermiste" mensen die gewoon een totaal nieuwe leven opgebouwd hebben met een (andere) partner bv en geen behoefte hebben aan goedkeuring of afkeuring van de mensen die ze achterlaten.
Dan kun je toch op z'n minst even aangeven dat alles oké is.
signatuurloos
pi_112869219
hij zegt een kennis/vriend niet bepaald iemand iemand dus die je altijd alles zal willen vertellen.
pi_112912883
Precies. En dat TS niks weet, wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat hij ook werkelijk "vermist" is.
Misschien weet zijn directe familie, die TS niet kent, gewoon exact waar hij uithangt.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:18:51 #85
79966 dekilo
Stam is ok
pi_112915421
Altijd leuk zoeen TS die niet meer reageert.
Begin te denken aan een troll.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 juni 2012 @ 08:26:48 #86
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112915500
Was de vriend van TS misschien de Bosjongen uit Hengelo?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_112928224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef JeMoeder het volgende:
Was de vriend van TS misschien de Bosjongen uit Hengelo?
Haha daar dacht ik gisteren ook gelijk aan :P. Maar TS zou pics van bosjongen wel herkennen.
pi_112928784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:18 schreef dekilo het volgende:
Altijd leuk zoeen TS die niet meer reageert.
Begin te denken aan een troll.
TS ook van de aardbodem verdwenen. }:|
pi_112940389
klik

Deed me denken aan dat.
Hai :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:50:08 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112940462
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef PixieDot het volgende:
klik

Deed me denken aan dat.
ik moest er ook aan denken!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 04:33:11 #91
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112960414
Ja sorry, ik heb gewoon even niks te melden

Bedankt voor alle adviesen hier.

Mij is streng aangeraden om hier niet achteraan te gaan, aangezien ik dan wel eens het aanspreekpunt kan gaan worden als er iets met hem aan de hand is en dat mij dan vragen gesteld gaan worden,

daar zit ik helemaal niet op te wachten, dan had hij mij maar als contact persoon moeten opgeven ofzo, tis ook niet m'n beste vriend ofzo.
Ik ga van de week nog wel even bij z'n huis naar binnen gluren en nog een vriend bellen, maar hem als vermist opgeven begin ik niet aan, dat is niet mijn taak.
pi_112960571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 04:33 schreef klabbakus het volgende:
Ja sorry, ik heb gewoon even niks te melden

Bedankt voor alle adviesen hier.

Mij is streng aangeraden om hier niet achteraan te gaan, aangezien ik dan wel eens het aanspreekpunt kan gaan worden als er iets met hem aan de hand is en dat mij dan vragen gesteld gaan worden,

daar zit ik helemaal niet op te wachten, dan had hij mij maar als contact persoon moeten opgeven ofzo, tis ook niet m'n beste vriend ofzo.
Ik ga van de week nog wel even bij z'n huis naar binnen gluren en nog een vriend bellen, maar hem als vermist opgeven begin ik niet aan, dat is niet mijn taak.
koud :|
En wiens taak zou dat dan wel zijn?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 07:30:24 #93
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112960621
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 06:53 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

koud :|
En wiens taak zou dat dan wel zijn?
Niet de mijne iig
z'n familie?
ik heb geen zin om straks te anwoorden op rare vragen van de regering als er iets raars aan de hand blijkt te zijn,

Ik wil gewoon weten of er iets is,
ik wil niet degene zijn die 'm als vermist opgeeft en straks alles om mij draait.

Ik vraag me trouwens af of ik zomaar iemand als vermist op kan geven, lijkt me niet,
de adviezen hier zijn: ga naar buza, bel ambasade, geef als vermist op, ik ben daar simpelweg de persoon niet voor in deze situatie
Ik kan hier niet onze relatie uitleggen, maar gewoon simpel:
ik ben niet de persoon om hem als vermist op te geven

Ik heb kennis ingewonnen en mij is sterk afgeraden hier achteraan te gaan en ik zag wel wat punten in die argumentatie
Ik kan niet op alle details ingaan, maar er zijn aanwijzingen dat ie vast zit en niet voor drugs, verder ga ik hier z'n persoonlijke leven niet neerzetten
ik ben gewoon een kennis, ik heb niks ermee te maken, ik vraag me puur af uit nieuwsgierigheid, dat bleek toch al uit startpost neem ik aan?
Ga me nou niet aanvallen uit frustratie, daar heb ik geen zin in, ik vroeg gewoon om een advies, niet om jullie nieuwsgierigheid te beantwoorden,
ik heb uitgelegd zoals het is en ga verder niet in details, ga niet zitten bitchen nou, dan sluit ik dit topic

[ Bericht 2% gewijzigd door klabbakus op 16-06-2012 07:36:14 ]
pi_112960643
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 07:30 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Niet de mijne iig
z'n familie?
ik heb geen zin om straks te anwoorden op rare vragen van de regering als er iets raars aan de hand blijkt te zijn,

ik wil niet degene zijn die 'm als vermist opgeeft en straks alles om mij draait.

Ik heb kennis ingewonnen en mij is sterk afgeraden hier achteraan te gaan en ik zag wel wat punten in die argumentatie
Ik kan niet op alle details ingaan, maar er zijn aanwijzingen dat ie vast zit en niet voor drugs, verder ga ik hier z'n persoonlijke leven niet neerzetten
ik ben gewoon een kennis, ik heb niks ermee te maken, ik vraag me puur af uit nieuwsgierigheid, dat bleek toch al uit startpost neem ik aan?
Ga me nou niet aanvallen uit frustratie, daar heb ik geen zin in, ik vroeg gewoon om een advies, niet om jullie nieuwsgierigheid te beantwoorden,
ik heb uitgelegd zoals het is en ga verder niet in details, ga niet zitten bitchen nou, dan sluit ik dit topic
Je kunt natuurlijk wel vertellen waarom ie vast zit zonder persoonlijke details te geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 07:38:00 #95
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112960648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 07:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk wel vertellen waarom ie vast zit zonder persoonlijke details te geven.
tuurlijk!
hoe weet ik of ie vast zit dan? en waar? en waarvoor?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 07:47:36 #96
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112960669
luister, als dit m'n broer,neef, mijn beste vriend was geweest dan zou ik niet eens een topic openen,
dan snap ik ook wel dat je iemand vermist moet opgeven, buza moet bellen of de ambassade

Ik denk dat ik best duidelijk was in de ts
verwacht nietdat ik hier de hele verstandhouding en levensverhaal neerzet, ik vroeg gewoon kort en bondig advies,

ik snap nu ook wel dat het zo niet werkt, maar advies zoals in dit topic tot nu toe helpt me niet verder,
en ik zie ook in nu, dat ik dit topic onnodig heb geopend

Ik wil gewoon m'n kennis z'n 'status' kunnen achterhalen zonder meteen betrokken te raken,
ik weet opzich alles van hem, hij houdt regelmatig contact met me,
(tot 7 maanden terug)
hij kan nooit zolang op vakantie zijn, ja hij heeft uitkering, ik voel gewoon dat er iets mis is, klaar

Ik wil best wat rondbellen, maar zodra ik in de molen kom en opeens aanspreekpunt ga worden komt op dit moment gewoon niet uit in mijn leven.

Nu voel ik verplichting om hier alles neer tezetten, ik kan nu niet slapen van de reacties, lol, maar neem gewoon aan, we zijn net niet close genoeg dat hij me ook opgeeft als contactpersoon, of dat ik me aangesproken moet voelen om alle autoriteiten in te schakelen.
Dat moet genoeg zijn toch om gewoon een topicje te openen om gewoon een vraag te stellen over wat ik eventueel kan doen?

(als ik teruglees snap ik alle antwoorden wel, ligt ook aan mij, niet aan de posters)

[ Bericht 11% gewijzigd door klabbakus op 16-06-2012 08:01:05 ]
pi_112960751
Je komt nu wel over alsof je helemaal niet begaan bent met het lot van je 'vriend', maar vooral je eigen nieuwsgierigheid wilde bevredigen. Nu denk je dat hij vast zit (op grond waarvan?), maar je wilt daar vooral niet bij betrokken raken door hem als vermist op te geven. Ik heb geen flauw idee hoe jullie vriendschap in elkaar stak, maar ik hoop dat ik geen vrienden heb die zo denken.
pi_112960927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 07:38 schreef klabbakus het volgende:

[..]

tuurlijk!
hoe weet ik of ie vast zit dan? en waar? en waarvoor?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 07:30 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Niet de mijne iig
z'n familie?

Ik vraag me trouwens af of ik zomaar iemand als vermist op kan geven, lijkt me niet,
de adviezen hier zijn: ga naar buza, bel ambasade, geef als vermist op, ik ben daar simpelweg de persoon niet voor in deze situatie
Ik kan hier niet onze relatie uitleggen, maar gewoon simpel:
ik ben niet de persoon om hem als vermist op te geven

Je zou over dat dikgedrukte wat meer info kunnen geven.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 08:55:14 #99
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_112961023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 08:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Je zou over dat dikgedrukte wat meer info kunnen geven.
Dat gaat je geen ene flikker aan en doet niet ter zake dit topic

hij zit of vast of is dood, wat maken de details uit??
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Je komt nu wel over alsof je helemaal niet begaan bent met het lot van je 'vriend', maar vooral je eigen nieuwsgierigheid wilde bevredigen. Nu denk je dat hij vast zit (op grond waarvan?), maar je wilt daar vooral niet bij betrokken raken door hem als vermist op te geven. Ik heb geen flauw idee hoe jullie vriendschap in elkaar stak, maar ik hoop dat ik geen vrienden heb die zo denken.
omdat ie maar max 3 maanden op vakantie mag van de uitkering en hooguit 2 maanden weg is per keer

jij wil lekker vragen gesteld gaan worden door de overheid? terwijl je niks weet verder?
pm me maar dan mag 1 van jullie zich als contactpersoon opgeven en buza bellen en 'm als vermist opgeven, als je er verder geen problemen mee hebben, dan pm maar

maar laat maar dit topic mag op slot van mij, ik heb spijt dat ik ooit geopend heb

ik wou dat jullie gewoon eens nadenkten ipv alleen maar aan te vallen en vragen te stellen, alsof je ooit precies de hele situatie kan begrijpen in een paar posts van mij....

Ik kan toch niet een heel levensverhaal en relaties in een ts uitleggen, hoe moeilijk is dat te begrijpen, het is nogal gecompliceert, ik heb vrienden irl die het nog niet snappen na 2 uur gesprek, hoe moet ik dat hiet aan uitleggen dan?

maar laat maar, is onmogelijk ( ik typ niet zovaak op fora dus ik wist niet dat het hier op uit ging lopen, sorry)

ik stelde gewoon een vraag, maar jullie willen alle details die ik niet kan geven aan infogeile mensen, doe maar dicht dit, het kan verder nergens heen dan dat ik antwoorden moet geven of verder info krijg, het gaat er puur nog maar om dat ik zeg wat er aan de hand is, klaar, dicht dit topic!
Ik heb op verkeerde forum gepost, sorry!

(ergens wist ik dit eigenlijk ook wel van te voren op Fok, maargoed ik probeerde het)

[ Bericht 7% gewijzigd door klabbakus op 16-06-2012 09:11:04 ]
pi_112961140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 08:55 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Dat gaat je geen ene flikker aan en doet niet ter zake dit topic

hij zit of vast of is dood, wat maken de details uit??

[..]

omdat ie maar max 3 maanden op vakantie mag van de uitkering en hooguit 2 maanden weg is per keer

jij wil lekker vragen gesteld gaan worden door de overheid? terwijl je niks weet verder?

maar laat maar dit topic mag op slot van mij, ik heb spijt dat ik ooit geopend heb

ik wou dat jullie gewoon eens nadenkten ipv alleen maar aan te vallen en vragen te stellen, alsof je ooit precies de hele situatie kan begrijpen in een paar posts van mij....

Ik kan toch niet een heel levcensverhaal en relaties in een ts uitleggen, hoe moeilijk is dat te begrijpen, het is nogal gecompliceert, ik heb vrienden irl die het nog niet snappen na 2 uur gesprek, hoe moet ik dat hiet aan uitleggen dan?

maar laat maar, is onmoglijk ( ik typ niet zovaak op fora dus ik wist niet dat het hier op uit ging lopen, sorry)

ik stelde gewoon een vraag, maar jullie willen alle details die ik niet kan geven aan infogeile mensen, doe maar dicht dit, het kan verder nergens heen dan dat ik antwoorden moet geven of verder info krijg, het gaat er puur nog maar om dat ik zeg wat er aan de hand is, klaar, dicht dit topic!
Ik heb op verkeerde forum gepost, sorry!

(ergens wist ik dit eigenlijk ook wel van te voren op Fok, maargoed ik probeerde het)
Als het niet ter zake doet of niets uitmaakt, waarom vermeldt je het dan :')

Nu loop je een beetje interessant te doen :')
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')