Oh beetje mosterd na de maaltijd mijn reactiequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Naamah het volgende:
Woont die moeder in een verpleegtehuis? Je kan altijd eens informeren bij de staf of de moeder nog wel iets hoort van haar zoon en post krijgt of zo. Valt te proberen.
Jij vraagt zeker nooit gewoon uit interesse iets aan mensen, enkel wanneer je vindt dat ze zich ergens over hebben te verantwoorden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
Oh oh 2 keer naar een derdewereldsland en je moet meteen verklaren waar "al" dat geld vandaan komt
Zoals hierboven werd uitgelegd, ik bedoelde gewoon om eens even vrijblijvend te gaan informeren. Je hoeft niet meteen op hoge poten allerlei informatie te gaan geven. Gewoon aangeven dat je je zorgen en vragen of zij wellicht iets weten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, als je geen naaste familie bent krijg je dat soort info niet. Altans dat mag ik hopen.
Dat is totaal off topic. Misschien heeft hij wel rijke ouders of heeft een leven lang gewerkt en met een bonus vertrokken. Wat kortzichtig. Een huurhuis betekent niet dat je armlastig bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij vraagt zeker nooit gewoon uit interesse iets aan mensen, enkel wanneer je vindt dat ze zich ergens over hebben te verantwoorden.
Het is zoals ik al zei niet enkel het leven daar dat je geld kost. Er moet heen en terug worden gevlogen en bovendien zijn er de misgelopen inkomsten van de tijd dat je weg bent uit Nederland.
Klopt, je reageert nogal kortzichtig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is totaal off topic. Misschien heeft hij wel rijke ouders of heeft een leven lang gewerkt en met een bonus vertrokken. Wat kortzichtig. Een huurhuis betekent niet dat je armlastig bent.
Ik blijf volgen
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, je reageert nogal kortzichtig.Ik zeg namelijk nergens dat hij armlastig is. Ik vraag me gewoon af hoe hij dat betaalt en ja, rijke ouders of een hoop spaar geld zijn mogelijk antwoorden.
Dus? Het was in eerste instantie een korte vraag mij in een post die verder gewoon ontopic was, dus dat jullie er zo'n probleem van moeten maken ligt toch echt aan jullie.quote:
Als ik iets wil weten vraag ik het aan diegene die het weet, niet de mensen die daar niets mee te maken, die hebben niets te verantwoordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij vraagt zeker nooit gewoon uit interesse iets aan mensen, enkel wanneer je vindt dat ze zich ergens over hebben te verantwoorden.
Het is zoals ik al zei niet enkel het leven daar dat je geld kost. Er moet heen en terug worden gevlogen en bovendien zijn er de misgelopen inkomsten van de tijd dat je weg bent uit Nederland.
Ik snap niet waarom jij je zo aanstelt om een vraag die niet eens aan jou gericht was. Als de TS mijn vraag niet wilt beantwoorden, dan doet hij dat niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten vraag ik het aan diegene die het weet, niet de mensen die daar niets mee te maken, die hebben niets te verantwoorden
Vriendin van mij zit nu 2 jaar in peru/camb, wil je daar ook van wete hoe ze dat doet?
Niet wanneer je ergens in de gevangenis zit lijkt mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
jouw reactie evengoedquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh beetje mosterd na de maaltijd mijn reactie
Dat lukt ts wel, er zit ook maar een ongeschoold miepje daar aan de telefoon..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtNiet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
Ja dat zei ik dus ook. Maar je kunt toch wel wat proberen? Als het een vriend van mij zou zijn zou ik actie ondernemen. En dan zie je wel waar je uitkomt maar niks doen zoals die andere vrienden is echt waardeloos.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtNiet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
Waarom is dat zo raar? De meeste mensen gaan op vakantie ieder jaar, als is het maar 1, 2 of 3 weken. Die vliegtickets moeten toch ook betaald worden? Waar doet iedereen dat toch van? Sommigen gaan zelfs 2 of 3 keer in een jaar op vakantie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, je reageert nogal kortzichtig.Ik zeg namelijk nergens dat hij armlastig is. Ik vraag me gewoon af hoe hij dat betaalt en ja, rijke ouders of een hoop spaar geld zijn mogelijk antwoorden.
sorry hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Hoe ontzettend Nederlands: "Waar doet ie dat nou van?"
Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:43 schreef Mishu het volgende:
Check wanneer zijn retourvlucht plaats zou moeten vinden.
Niet ouderwets, nieuwerwetsquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Huren staat niet gelijk aan heel arm zijn hèWat een ouderwetse gedachte.
Via de reismaatschappij zodra hij gerapporteerd is als vermist?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |