Ik zoek een leuke handpop die ook kan piepen, voor een meisje van 14 maanden
als ik 'google' kom ik uit op 'kleine Raaf', maar die vind ik zelfs creepy als 30-iger
Ik zoek iets liefs en leuk waar je gewoon 15 jaar mee kan spelen,
m'n broertje had een klein beestje (geen handpop) een gewoon een simpel knuffeltje die ik in m'n hand zo echt kon laten lijken, die kon ik laten bewegen,zitten en doen, laten praten alsof ie echt was, dat was echt 20 jaar lang een succes, dat ding 'leeft' nog steeds in onze gedachtes, lol
zoiets wil ik weer, maar dan voor m'n nichtje en ik dacht dat een handpop daar nog beter voor zou zijn, maar misschien is een gewoon popje beter,
aangezien het dan ook 'totaal' is voor zo'n kind, zo'n handpop is ook meteen zo dood als 'de hand' er niet inzit.
Ik weet gewoon dat het erg leuk kan zijn, aangezien m'n broer het na 30 jaar nog over dat beestje heeft wat ik ooit tot 'leven' heb gewekt
Ik dacht misschien dat een handpop nog beter werkt, maar bedenk opeens dat dat niet echt een knuffel is die ook mee naar bedje kan.
probleem is een beetje dat al die "hedendaagse" knuffels allemaal zo'n 'cartoongezichtje met big smile' hebben, dat vind ik niet leuk, ja is is leuk voor even, maar niet voor 20 jaar,
die knuffels van tegenwoordig proberen er allemaal zo lief en leuk uit te zien, maar dat is dus totaal niet wat ik zoek, allemaal leuk voor even, maar niet voor wat ik bedoel,
het moet net als bij m'n broertje echt een verhaal krijgen, is lastig uit te leggen wat ik precies bedoel
[ Bericht 3% gewijzigd door klabbakus op 16-10-2012 05:48:11 ]