abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 05:20:20 #1
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_118027140
Ik zoek een leuke handpop die ook kan piepen, voor een meisje van 14 maanden

als ik 'google' kom ik uit op 'kleine Raaf', maar die vind ik zelfs creepy als 30-iger

Ik zoek iets liefs en leuk waar je gewoon 15 jaar mee kan spelen,
m'n broertje had een klein beestje (geen handpop) een gewoon een simpel knuffeltje die ik in m'n hand zo echt kon laten lijken, die kon ik laten bewegen,zitten en doen, laten praten alsof ie echt was, dat was echt 20 jaar lang een succes, dat ding 'leeft' nog steeds in onze gedachtes, lol

zoiets wil ik weer, maar dan voor m'n nichtje en ik dacht dat een handpop daar nog beter voor zou zijn, maar misschien is een gewoon popje beter,
aangezien het dan ook 'totaal' is voor zo'n kind, zo'n handpop is ook meteen zo dood als 'de hand' er niet inzit.
Ik weet gewoon dat het erg leuk kan zijn, aangezien m'n broer het na 30 jaar nog over dat beestje heeft wat ik ooit tot 'leven' heb gewekt

Ik dacht misschien dat een handpop nog beter werkt, maar bedenk opeens dat dat niet echt een knuffel is die ook mee naar bedje kan.

probleem is een beetje dat al die "hedendaagse" knuffels allemaal zo'n 'cartoongezichtje met big smile' hebben, dat vind ik niet leuk, ja is is leuk voor even, maar niet voor 20 jaar,
die knuffels van tegenwoordig proberen er allemaal zo lief en leuk uit te zien, maar dat is dus totaal niet wat ik zoek, allemaal leuk voor even, maar niet voor wat ik bedoel,
het moet net als bij m'n broertje echt een verhaal krijgen, is lastig uit te leggen wat ik precies bedoel :(

[ Bericht 3% gewijzigd door klabbakus op 16-10-2012 05:48:11 ]
pi_118028988
Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 190
in dit topic staat een plaatje van een pratende en zingende hond ik kan geen plaatjes posten ik weet niet hoe het werkt...maar zo'n hond is heel leuk...misschien is dat iets?...ik weet alleen niet of het nog te ergens te krijgen is..het is dan wel geen handpop :)
pi_118037953
TS er wachten een aantal mensen op een reactie van jou in dit topic: Vriend van aardbodem verdwenen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:15:28 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_118059199
leuke handpop die ook kan piepen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:37:53 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118066865
je hebt tegenwoordig allemaal van die tutdoekjes waar een beestje aan zit. en besides, welk kind wil 15 jaar lang met een handpop spelen? creepy indeed.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 17 oktober 2012 @ 06:39:05 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118069885
Veel kinderen kiezen hun eigen lievelingsknuffel. Mijn jongste slaapt met metalen auto's...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage woensdag 17 oktober 2012 @ 10:23:47 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118072815
Hoe is het met je vermiste vriend trouwens TS?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')