abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2012 @ 21:32:23 #201
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107155900
Dreumesmeet! *O* Ik ben voor! De mijne is dan over iets meer dan een week al wel twee maar als we voor 7 mei meeten dan is ze stiekem ook nog een dreumes! :D

Ik eis ook dat Simmu en Ravi komen. Dus. :+

Ik las ook dat wij geroepen werden? :D Hier ben ik dan weer! *O*
Alles gaat hier z'n gangetje! Met de muppet gaat het heel goed. Ze is blij, wat wil je nog meer he. O+ Ze is met vlagen wat hangerig op het moment maar de laatste kiezen komen nu door en die zijn de boosdoener denk ik.

Ze heeft echt een puzzelmanie op 't moment, er moeten er 't liefst 5 tegelijk op tafel liggen. :') Buiten dat doet ze niks liever dan buiten spelen. Gewoon, rondlopen en de wereld ontdekken. Ik ontdek de wereld opnieuw door haar ogen. O+ Verder zijn alle balspelletjes en rondjes rennen helemaal de bom.
Maandag krijgt ze haar nieuwe schoenen, 't zijn semi-orthopedische. Doordat haar voet en been zo ziek zijn geweest is er een beenlengteverschil van ongeveer 8mm ontstaan. Dat gaat gecorrigeerd worden met een steunzool maar doordat haar voet zo klein is (centimeter of 8) past dat weer niet in een gewone schoen. Nu krijgt ze dus een aangepast paar. Rechts maat 20 en links maat 18 met dus die steunzool en een opvulling waar de rest van haar voet had moeten zitten. Ik ben heel benieuwd naar hoe ze gaan bevallen.

De stats van eind december: 9600 gram en 82 centimeter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is gewoon een heel gemiddeld kind, en dat is 't.
A grand adventure has begun.
pi_107156011
Volgens mij heb je er 10 cm bijgesmokkeld Keshet ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 21:37:08 #203
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107156191
Oeps. :@ Aangepast. :D
A grand adventure has begun.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:47:26 #204
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107156846
Cool keshet, gaat richting het heel gemiddelde, fijn zeg. En fijn dat ze ook een goede schoen krijgt. Ben ook benieuwd hoe ze het vindt.

Harry en z'n buikbroertje. O+

Draak, je mini loopt als een malle toch, dan hoeft ze niet meer te kruipen. Merk je nog veel van haar hypermobiliteit, in de zin dat het pijn doet?

Hier een heel lief meisje, ze wil alleen bij anderen buiten het kdv en thuis niet meer slapen. Bij opa en oma niet, bij andere oma niet. Maar volgens mij is het vooral omdat ze het zo gezellig vindt.
Over een paar weken op wintersport, ben benieuwd hoe dat gaat.
Iemand trouwens een idee, wat is handiger, een buggy of de grote kinderwagen??
pi_107157496
mini draak die rent <3

fijn dat ze het zo goed doet keshet. mooi curve.

trekt ze dat becky niet meer slapen? voor de vakantie geen idee wat handiger is. wij nemen nu alleen de wompat mee, omdat ik de wandelwagen de vorige keer echt onhandig vond en we hem amper gebruikte. maar wij gaan met een cruise, dus weet niet of dat dan handig is.
als je toch een van de twee wilt meenemen, overwegen wat de plussen en minnen zijn (comfort kleine/grote afstanden, maar ook met duwen. ruimte, enz).
  maandag 23 januari 2012 @ 21:59:35 #206
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107157619
Ik gooi hem er maar ff in dan ;)

Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain
Zo 04 maart - Reilain
Za 10 maart - Reilain
Zo 11 maart - Reilain
Za 17 maart -
Zo 18 maart - Reilain

Optie van Fannetje klonk al leuk :D
Ik woon evt ook centraal dus hier mag ook..
Kidzcity moet ook leuk zijn...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 23 januari 2012 @ 22:02:00 #207
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107157752
As, dat trekt ze hooguit twee dagen (zoals afgelopen weekend) maar dan slaapt ze wel van 20.00 uur tot 07.45 (zoals vanochtend, nieuw record!!). Vandaag weer d'r middagslaapje gehad dus weer bijgetrokken.
pi_107157955
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola
Zo 04 maart - Reilain, Sola
Za 10 maart - Reilain, Sola
Zo 11 maart - Reilain, Sola
Za 17 maart - Sola
Zo 18 maart - Reilain, Sola

Verder zit ik hier even met mijn handen in het haar. Amy heeft ondertussen een enorme blauwe plek op haar voorhoofd van het bonken. Ze slaapt nu in een campingbedje. Maar ja, de grond bonkt ook goed. Ik heb het vandaag genegeerd. Gevolg is dat ze het nog harder ging doen en vaker. Het was vandaag echt een tranendal met veel gekrijs, gegil en gebonk.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:07:27 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107158133
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Pvoesss het volgende:
Een meet is leuk maar dan wel iets wat met openbaar vervoer te bereiken is :Y
Tenzij wij net met vakantie zijn als de meet is, vind ik het best een optie om je op te halen :Y
Ik had met de Utrechtmeet niet door dat jij zat waar je zit, ik dacht dat je in Rotterdam zat, en dat vind ik echt waardeloos om naartoe te rijden :@

Ik kan nog niet zeggen of wij wel of niet naar de dreumesmeet kunnen komen, want zoals de data er nu staan zou het kunnen dat wij dan met vakantie zijn, beetje afhankelijk van wanneer N vakantie kan regelen en of dat 2 of 3 weken wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 januari 2012 @ 22:08:40 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107158224
:o Keshet, ze is gewoon in de curve terechtgekomen :o
Wow, wat doet ze het dan enorm goed _O_ _O_ _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 januari 2012 @ 22:10:40 #211
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107158366
Ik heb ff zomaar wat datums niet te ver weg.. maar ook niet te dichtbij uitgezocht...
Dus als er evt slimme ideeën zijn vooral roepen!
We'll have love aplenty
You and me
pi_107158466
Ohhh leandra dat is wel heel erg fijn *O* *O*
pi_107158505
Wat super goed Keshet *O* *O* *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 22:16:48 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107158757
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ohhh leandra dat is wel heel erg fijn *O* *O*
Tegen die tijd zal m'n Tobi ook wel binnen zijn, pak ik gewoon de auto van N mee, daar zit de Pearl al in, kan de Tobi er zo bij :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 januari 2012 @ 22:33:05 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107159762
Keshet, wat gaat je meisje goed zeg! Volgens mij is ze maar nét iets kleiner en lichter dan Harry :D
Leuk zo'n update van d'r. Moet je vaker doen :*

becky, slaapt Noortje nu dan toch eindelijk door/uit? :o
Wij hadden op wintersport alleen de Bondolino bij ons. Als er echt veel sneeuw ligt, dan kom je denk ik niet ver met een kinderwagen of buggy. Eerder met een slee ;)
Overigens slaapt Harry ook al 2 weken heel erg slecht (tot niet) bij opa en oma. Thuis slaapt hij echt wel gewoon 2 tot 3 uur.

Sola, ik weet het ook niet. Je weet dat negeren het altijd eerst (een beetje) erger maakt voordat het minder wordt? Tenslotte trok ze er eerst aandacht mee. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je dit moeilijk te negeren vindt en dat je voor een andere tactiek kiest hoor!

Dreumesmeet klinkt heel gezellig maar de eerste maanden wordt dat niks met mij en tegen die tijd is mijn dreumes al heel lang een peuter :X

Ow en dank je voor de lieve reacties! Ik vind het ook een superlieve foto geworden O+
pi_107160634
keshet wat goed van je dametje! super!

becky wat vervelend van dat slapen :*
hopelijk op vakantie wel goed
ik merk.nog genoeg aan dr hypermobiliteit, vooral haar linker knie ontziet ze en ze zakt met beide voeten naar binnen, ook haar vingers zijn heel soepel dat kon met schrijven een probleem worden maar zo ver is het nog lang niet

sola wat ontzettend vervelend :*
ik weet van wel dat negeren idd eerst dr actie kan verergeren maar kon me voorstellen dat je de rillingen door je botten voelt...
helaas geen tips hoop dat jr snel een fijne oplossing hebt

wat betreft data, ik doe alles ovb ...
pi_107167922
ik ben nu op mijn werk, kijk vanavond naar de datums.

sola wat naar zeg. helaas geen tips. yaro bonkt oo maar omdat hij het leuk vindt. als je zegt "pok", slaat hij direct op zijn hoofd en een lol dat hij dan heeft. in de nacht doet hij het vooral om ergens tegenaan te liggen. misschien snders op het cb vragen?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:46:01 #218
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_107168139
Dank U dames! ik ben weer wat gerustgesteld. :@
pi_107170160
wat gaat ze lekker keshet *O*

jullie weten dat jullie er ook gratizzz een peuter en een vent bijkrijgen als we komen he? tis uiteraard een tikkie afhankelijk van precies wanneer en hoever het is, maar we boeken vooruitgang met de langere ritten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107170668
Asy en Draak, het is inderdaad wel logisch dat het eerst erger wordt. Maar gister aan het einde van de dag had ze op een voorhoofd een plek van haar haar tot haar wenkbrauwen, helemaal dik en blauw. Het ziet er vreselijk uit alsof ze keihard is gevallen. Is dat nog normaal? Anders inderdaad toch maar het cb bellen.

Keshet, je mup doet het inderdaad goed! En ze wordt alweer bijna 2 jaar :o
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:21:03 #221
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107170790
Ohhh Keshet wat ziet dat er goed uit!!

:D Peuters & Mannen zijn ook leuk haha...
Afhankelijk van waar het is komt Marcek misschien ook mee...
Bij een evt kleinere groep zijn jullie hier ook welkom (Hartje NL - dicht bij de A2 - gratis parkeren)
We'll have love aplenty
You and me
pi_107170826
net alsof ik selene weg kan houden bij een indoorspeelgebeuren :')
der zal niet veel van der te zien zijn hoor. af en toe schiet er een rozige vlek voorbij. op de foto is gans onmogelijk :X
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:04:14 #223
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107172090
;) vink een leuke uitdaging om haar op de foto te zetten dan Simmu :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_107172144
denk maar niet dat je der kan vangen via patatjes eten hoor :N
vorige keer weigerde ze te komen eten. zelfs geen poffertjes :P
pi_107172218
ter informatie; we hebben afgelopen weekend weer een speelgoedwissel gehad. 2 blije kinders hier dus, want die pratende en zingende hond is weer terug :X

"voet. gele voet"
"abcdefghijklmnopqrstuvwxyz kom en leer maar mee. nu ken ik mijn abc, kom en speel en leer maar mee"
"voet. gele voet"
undsoweiter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')