Dreumesmeet!

Ik ben voor! De mijne is dan over iets meer dan een week al wel twee maar als we voor 7 mei meeten dan is ze stiekem ook nog een dreumes!

Ik eis ook dat Simmu en Ravi komen. Dus.
Ik las ook dat wij geroepen werden?

Hier ben ik dan weer!
Alles gaat hier z'n gangetje! Met de muppet gaat het heel goed. Ze is blij, wat wil je nog meer he.

Ze is met vlagen wat hangerig op het moment maar de laatste kiezen komen nu door en die zijn de boosdoener denk ik.
Ze heeft echt een puzzelmanie op 't moment, er moeten er 't liefst 5 tegelijk op tafel liggen.

Buiten dat doet ze niks liever dan buiten spelen. Gewoon, rondlopen en de wereld ontdekken. Ik ontdek de wereld opnieuw door haar ogen.

Verder zijn alle balspelletjes en rondjes rennen helemaal de bom.
Maandag krijgt ze haar nieuwe schoenen, 't zijn semi-orthopedische. Doordat haar voet en been zo ziek zijn geweest is er een beenlengteverschil van ongeveer 8mm ontstaan. Dat gaat gecorrigeerd worden met een steunzool maar doordat haar voet zo klein is (centimeter of 8) past dat weer niet in een gewone schoen. Nu krijgt ze dus een aangepast paar. Rechts maat 20 en links maat 18 met dus die steunzool en een opvulling waar de rest van haar voet had moeten zitten. Ik ben heel benieuwd naar hoe ze gaan bevallen.
De stats van eind december: 9600 gram en 82 centimeter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is gewoon een heel gemiddeld kind, en dat is 't.
A grand adventure has begun.