En ze waren zo schattig en onschuldig.quote:
ninja turtles en transformers FTWquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Teen Titans, Avatar: De Legende van Aang, Avatar: de Legende van Korra, Scooby Doo Mystery inc en Tundercats. Ben 10 en Genarator Rex zullen wel oke zijn voor Shounen... de Spiderman serie uit jaren negentig is wat mij betreft de Cowboy Bebop van de Amerikaanse animatieseries. Nou --vooruit-- Spongebob Vierkantebroek schijnt ook leuk te zijn en dan heb ik het nog niet eens over de geanimeerde sitcoms die misschien het minst origineel maar het best geschreven zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 18:19:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kore wa vond ik dit seizoen beetje mwoah. Heb de laatste nog niet gezien maar hij moet wel heel episch worden willen ze het nog goedmaken. Paar leuke afleveringen en momenten, maar haalt het lang niet bij de eerste serie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kore wa Zombie desu ka of the dead is toch de laatste episode deze week van, of niet?Ik ga het missen.
Ik was al lang blij dat ze een S2 deden, vind het zo vet hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kore wa vond ik dit seizoen beetje mwoah. Heb de laatste nog niet gezien maar hij moet wel heel episch worden willen ze het nog goedmaken. Paar leuke afleveringen en momenten, maar haalt het lang niet bij de eerste serie.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
90's animatie?Japans en Westers?
*hoiJe gebruikt je sanitaire voorzieningen eens per week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahww, wat zondequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had hem gedownload, maar toen crashte mijn computer
downloaden 0 - 1 streamingquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had hem gedownload, maar toen crashte mijn computer
we zijn over streaming aan het praten niet over je IRC downloadsquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan gaat de server offline.
downloaden 1 - 1 streaming
Met de huidige wetgeving staan streaming sites wel degelijk onder druk. Dan is downloaden met SSL toch een stuk veiliger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
we zijn over streaming aan het praten niet over je IRC downloads
vroeger nog nooit gehad dat de server offline was.
hoogstens dat part 1,2,3 op verschillende urls stonden maar zelfs dat is tegenwoordig nietmeer
Ja.quote:
The New Scooby-Doo Movies zijn de slechtste tekenfilms die ik ooit gezien heb. Op zijn allerminst 15 minuten per aflevering ging verloren aan nauwelijks verholen hergebruikte animatie. Daphne is nutteloos. Nuttelozer dan wel animepersonage ooit. De voorspelbare wendingen en die GODVERDOMDE LACHBAND. Echt die films slaagden er nog in om de onomstotelijk stoere Batman in een mietje te veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude looney toones/korte disney's/ scooby doo
e.v.t. kan je de oude disney classics ook meerekenen (tot uiterlijk ~1994 i guess)
hoho, 2 filmsquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
Cardcaptor Sakura is voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nog de film!
Jawel over sex voornamelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Arashimashou het volgende:
Oh wauw.... Seitokai no Ichizon gaat echt helemaal nergens over.
ik kan mij niet herinneren dat ze schattig waren :pquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En ze waren zo schattig en onschuldig.
Vet!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe mecha anime game:
http://uk.ign.com/videos/(...)tion-trailer-e3-2012
De 2 films heb ik allebei al gezienquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoho, 2 films, daarna tsubasa chronicles kijken
ik vond van niet omdat ze (clamp) er verwijzingen/hints naar ccs en die andere serie (eff naam kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De 2 films heb ik allebei al gezien
Tsubasa Chronicles.. Hmm ik weet niet, dezelfde gezichten in een heel ander verhaal...
Verpest dat de eerste serie niet?
Chobits?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond van niet omdat ze (clamp) er verwijzingen/hints naar ccs en die andere serie (eff naam kwijt)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is AGE verkracht of zo??
Fall of Cybertron gaat wel tof worden!!Pfft, ik ga liever voor AC3, GoW: Ascension (lastig om te typen verdorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), Last of Us, Watch Dogs en Far Cry 3.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind Japanse muziek altijd zo vet, ook al versta ik er bijna geen drol van. J-Rock![]()
![]()
Chuchuchu~quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind Japanse muziek altijd zo vet, ook al versta ik er bijna geen drol van. J-Rock![]()
![]()
Wacht, ze dragen Milky Holmes T-Shirtsquote:
oh deze ken ik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wacht, ze dragen Milky Holmes T-Shirts
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hm... heb ik nog ergens iets om te posten... hmmm
<zoeken gaat>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |