ik kan mij niet herinneren dat ze schattig waren :pquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En ze waren zo schattig en onschuldig.
Vet!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe mecha anime game:
http://uk.ign.com/videos/(...)tion-trailer-e3-2012
De 2 films heb ik allebei al gezienquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoho, 2 films, daarna tsubasa chronicles kijken
ik vond van niet omdat ze (clamp) er verwijzingen/hints naar ccs en die andere serie (eff naam kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De 2 films heb ik allebei al gezien
Tsubasa Chronicles.. Hmm ik weet niet, dezelfde gezichten in een heel ander verhaal...
Verpest dat de eerste serie niet?
Chobits?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond van niet omdat ze (clamp) er verwijzingen/hints naar ccs en die andere serie (eff naam kwijt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is AGE verkracht of zo??
Fall of Cybertron gaat wel tof worden!!Pfft, ik ga liever voor AC3, GoW: Ascension (lastig om te typen verdorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), Last of Us, Watch Dogs en Far Cry 3.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind Japanse muziek altijd zo vet, ook al versta ik er bijna geen drol van. J-Rock![]()
![]()
Chuchuchu~quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind Japanse muziek altijd zo vet, ook al versta ik er bijna geen drol van. J-Rock![]()
![]()
Wacht, ze dragen Milky Holmes T-Shirtsquote:
oh deze ken ik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wacht, ze dragen Milky Holmes T-Shirts
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hm... heb ik nog ergens iets om te posten... hmmm
<zoeken gaat>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |