Ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk de aflevering niet eens, ik luister alleen.

Nick is stom want hij is slecht! gelukkig nu geen slechte mensen meer in gtst
 Nick is stom want hij is slecht! gelukkig nu geen slechte mensen meer in gtst

Volgens mij kickt ze gewoon op het gevoel van afwijzing en zieligheidquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die jongen komt steeds terug en zij stuurt hem weg, wat de neuk is dit.
 of zoiets
 of zoiets

????quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik let maar half op er is geen flikker aan.

Zo'n leuk stel!!
 Zo'n leuk stel!!

Was te verwachten als tante heks.quote:

Maar... Bilal wil met haar trouwenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien en ik geef het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dít kan in Nederland!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.

Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Messina het volgende:
Ik vind die Bilal wel leuk... Ben ik de enige?

Juist ja... Zo ongeveer dezelfde leeftijd als m'n zoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.

Kan best kijk maar naar Laura en Dennis .quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Juist ja... Zo ongeveer dezelfde leeftijd als m'n zoon.

Als ik pedofiel word, vind ik 16 dan wel wat oud..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan best kijk maar naar Laura en Dennis .

Shortie gezien en ik geef het op.Je kunt stoppen met kijken van de reguliere uitzendingen en om acht uur 's avonds een dvd in je dvd-speler stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je (tot nu toe) 5 seizoenen vooruit

quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Shortie gezien en ik geef het op.Wat bedoel je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.

quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ludo kan er niets aan doen, die wordt gewoon misbruikt door de schrijvers. Erik de Vogel daarintegen kan er wél wat aan doen, en als-ie een beetje ballen heeft stapt hij naar de schrijvers en eist dat-ie een ijzersterke verhaallijn krijgt (iets zoals GSMboy opperde), of anders opstapt.quote:

quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar... Bilal wil met haar trouwen

Morgen gaat de zomerstop in, geen GTST. Wel goede zomercliff met Nuran.
 Bilal
 Bilal   

Mwah, Jumping the shark houdt vooral in dat er een punt is geweest waarop de soap gewoon niet meer écht heeft opgeleefd en alleen maar achteruit ging, snel of traag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jumped the shark is volgens mij dat het plotseling bergafwaarts ging. Het is echter heel langzaam gegaan en nu is het al jaren niet veel soeps meer...

quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stelling: GTST has jumped the shark.
Eens of oneens?
 "
"

ZAL SJOERD SLAGEN?!?!?!?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oneens. Wij vertellen zeer goede verhalen die positief beoordeeld worden door de doelgroep. De spanningsbogen die wij in een verhaallijn aanbrengen zijn ook ontzettend sterk. Daarnaast zijn de karakters beter dan ooit en de cliffhangers zenuwslopend; de zomercliff zal iedereen op het puntje van zijn stoel houden: heeft Yvon Rikki onder druk gezet om de loten te stelen???
... Oeps, nu heb ik de zomercliff al weggegeven"

quote:

"
"

Met deze schrijvers wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stelling: GTST has jumped the shark.
Eens of oneens?

Zet het even in spoilertags graag, ik wil de spanning niet verliezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook dat is een onderdeel van de zomercliff, mevrouw Klipnap
... Oeps, nu heb ik alwéér iets vrijgegeven wat geheim had moeten blijven"

Ik vind hem geweldig!!!!!quote:
 "wat een mooie familiefilm"
  "wat een mooie familiefilm"   

quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Frey het volgende:
Voor de fans is er nu de Rohan schuifpuzzel.
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks bij Boulevard... Een oude bekende komt terug in Meerdijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Alsjeblieft niet weer de maffia die het op Nina heeft voorzien. Iedereen heeft op het Nina voorzien en toch overleeft dat kind allesquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om vanavond te kijken. Als ik de spoilers zo lees wordt het weer saai in Meerdijk
Schrijvers, pleur Martine er toch eens in of gooi er een dol dwaze concurrent in die Ludo zijn bedrijf op slinkse wijze probeert over te nemen. Of nog beter.. de Italiaanse Maffia die het op Nina heeft voorzien en Ludos's fucking grote bankrekening en zijn aandelen.
Ik wil weer zo'n verhaallijn hebben die echt fuckin' lang duurt, zo'n klein jaar waarbij Stefano ook weer terug komt en samen met Nick op rivaliserende wijze naar Rusland gaat om die Mafia uit te schakelen en te ontmaskeren....
Ik wil een race-tegen-de-tijd verhaallijn hebben waarbij ik op het puntje van mijn stoel zit...
Kom nou schrijvers, kom op.... goede ideeën hé?
Nou, kom maar op....

. Laat de maffia Nina, Maxime en Janine maar uitroeien. Zij verpesten het hele personage Ludo
 . Laat de maffia Nina, Maxime en Janine maar uitroeien. Zij verpesten het hele personage Ludo   .
 .

Ik wil Ludo weer terug als slechterikquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef masja2010 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer de maffia die het op Nina heeft voorzien. Iedereen heeft op het Nina voorzien en toch overleeft dat kind alles. Laat de maffia Nina, Maxime en Janine maar uitroeien. Zij verpesten het hele personage Ludo
.
 en geen jankende vrouwen ernaast die alles beter weten. Ludo die constant maar toegeeft aan Nina, Janine en Maxime en de rol van Rosa heeft overgenomen
  en geen jankende vrouwen ernaast die alles beter weten. Ludo die constant maar toegeeft aan Nina, Janine en Maxime en de rol van Rosa heeft overgenomen   . Nog even en we zien hem in een schortje stofzuigen
 . Nog even en we zien hem in een schortje stofzuigen   

Wie is die kerel eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook dat is een onderdeel van de zomercliff, mevrouw Klipnap
... Oeps, nu heb ik alwéér iets vrijgegeven wat geheim had moeten blijven"

Rohan Gottschalk, een van de hoofdschrijvers van GTST.quote:

quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef loezzzje het volgende:
NoudAflevering van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik dacht dat dit de nieuwe Nick in vermomming wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk, een van de hoofdschrijvers van GTST.

quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Frey het volgende:
Voor de fans is er nu de Rohan schuifpuzzel.
[ afbeelding ]

Nina, ik ben gay. En ohja, ik doe het met je broer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze Noud niet alsnog gay maken met Lucas

quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks bij Boulevard... Een oude bekende komt terug in Meerdijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

(Had ik maar zo een baan..)
 (Had ik maar zo een baan..)

Zo lang duurt dat niet, want dan zijn die schrijvers hem weer vergetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef LetsGame het volgende:
Over een paar jaar is Nick gewoon weer terug in de serie

''Wie is Dannyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaat het trouwens nog een keer uitkomen dat Aysen Danny van de trap heeft geflikkert?
Oh ja, Danny...Bijna vergeten
 ''
'' 

Sjek gaat het tegen Aysen gebruiken wanneer Sjors weer terugkomt. Hij gaat zeker graven als Bing de oorlog aan hem verklaart.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaat het trouwens nog een keer uitkomen dat Aysen Danny van de trap heeft geflikkert?
Oh ja, Danny...Bijna vergeten

Was dat niet de broer van Jef? Of die van Ludo? Nouja, het was in elk geval iemands broerquote:

Broer van Rik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Was dat niet de broer van Jef? Of die van Ludo? Nouja, het was in elk geval iemands broer

quote:

Maxime de nepperdquote:
 maar ik had dan ook niet anders verwacht.
  maar ik had dan ook niet anders verwacht.

Laten we nou gewoon hoop houden.... Iedereen krijgt wel eens heimweequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef LetsGame het volgende:
Ze kunnen Martine niet terug de serie in schrijven helaas, want Inge Ipenburg heeft het ermee gehad om door het leven te moeten als Martine i.p.v. Inge. Ze vond haar baan niet meer acteren, maar Martine zijn.(Had ik maar zo een baan..)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |