SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien en ik geef het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dít kan in Nederland!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Messina het volgende:
Ik vind die Bilal wel leuk... Ben ik de enige?
Juist ja... Zo ongeveer dezelfde leeftijd als m'n zoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.
Kan best kijk maar naar Laura en Dennis .quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Juist ja... Zo ongeveer dezelfde leeftijd als m'n zoon.
Als ik pedofiel word, vind ik 16 dan wel wat oud..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan best kijk maar naar Laura en Dennis .
Shortie gezien en ik geef het op.Je kunt stoppen met kijken van de reguliere uitzendingen en om acht uur 's avonds een dvd in je dvd-speler stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je (tot nu toe) 5 seizoenen vooruit![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Niels is ook al zo'n hunk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shortie gezien en ik geef het op.Wat bedoel je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ludo kan er niets aan doen, die wordt gewoon misbruikt door de schrijvers. Erik de Vogel daarintegen kan er wél wat aan doen, en als-ie een beetje ballen heeft stapt hij naar de schrijvers en eist dat-ie een ijzersterke verhaallijn krijgt (iets zoals GSMboy opperde), of anders opstapt.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar... Bilal wil met haar trouwen![]()
![]()
Morgen gaat de zomerstop in, geen GTST. Wel goede zomercliff met Nuran.
Mwah, Jumping the shark houdt vooral in dat er een punt is geweest waarop de soap gewoon niet meer écht heeft opgeleefd en alleen maar achteruit ging, snel of traag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jumped the shark is volgens mij dat het plotseling bergafwaarts ging. Het is echter heel langzaam gegaan en nu is het al jaren niet veel soeps meer...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stelling: GTST has jumped the shark.
Eens of oneens?
ZAL SJOERD SLAGEN?!?!?!?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oneens. Wij vertellen zeer goede verhalen die positief beoordeeld worden door de doelgroep. De spanningsbogen die wij in een verhaallijn aanbrengen zijn ook ontzettend sterk. Daarnaast zijn de karakters beter dan ooit en de cliffhangers zenuwslopend; de zomercliff zal iedereen op het puntje van zijn stoel houden: heeft Yvon Rikki onder druk gezet om de loten te stelen???
... Oeps, nu heb ik de zomercliff al weggegeven"
quote:
Met deze schrijvers wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stelling: GTST has jumped the shark.
Eens of oneens?
Zet het even in spoilertags graag, ik wil de spanning niet verliezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook dat is een onderdeel van de zomercliff, mevrouw Klipnap
... Oeps, nu heb ik alwéér iets vrijgegeven wat geheim had moeten blijven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |