Ik vind hem geweldig!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Frey het volgende:
Voor de fans is er nu de Rohan schuifpuzzel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks bij Boulevard... Een oude bekende komt terug in Meerdijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsjeblieft niet weer de maffia die het op Nina heeft voorzien. Iedereen heeft op het Nina voorzien en toch overleeft dat kind allesquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om vanavond te kijken. Als ik de spoilers zo lees wordt het weer saai in Meerdijk
Schrijvers, pleur Martine er toch eens in of gooi er een dol dwaze concurrent in die Ludo zijn bedrijf op slinkse wijze probeert over te nemen. Of nog beter.. de Italiaanse Maffia die het op Nina heeft voorzien en Ludos's fucking grote bankrekening en zijn aandelen.
Ik wil weer zo'n verhaallijn hebben die echt fuckin' lang duurt, zo'n klein jaar waarbij Stefano ook weer terug komt en samen met Nick op rivaliserende wijze naar Rusland gaat om die Mafia uit te schakelen en te ontmaskeren....
Ik wil een race-tegen-de-tijd verhaallijn hebben waarbij ik op het puntje van mijn stoel zit...
Kom nou schrijvers, kom op.... goede ideeën hé?
Nou, kom maar op....![]()
![]()
![]()
Ik wil Ludo weer terug als slechterikquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef masja2010 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer de maffia die het op Nina heeft voorzien. Iedereen heeft op het Nina voorzien en toch overleeft dat kind alles. Laat de maffia Nina, Maxime en Janine maar uitroeien. Zij verpesten het hele personage Ludo
.
Wie is die kerel eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook dat is een onderdeel van de zomercliff, mevrouw Klipnap
... Oeps, nu heb ik alwéér iets vrijgegeven wat geheim had moeten blijven"
Rohan Gottschalk, een van de hoofdschrijvers van GTST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef loezzzje het volgende:
NoudAflevering van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat dit de nieuwe Nick in vermomming wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk, een van de hoofdschrijvers van GTST.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Frey het volgende:
Voor de fans is er nu de Rohan schuifpuzzel.
[ afbeelding ]
Nina, ik ben gay. En ohja, ik doe het met je broer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze Noud niet alsnog gay maken met Lucas
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks bij Boulevard... Een oude bekende komt terug in Meerdijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Zo lang duurt dat niet, want dan zijn die schrijvers hem weer vergetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef LetsGame het volgende:
Over een paar jaar is Nick gewoon weer terug in de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |