Anton is namelijk de enige arts in Meerdijk. Net zoals Jack de enige rechercheur in Meerdijk isquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
Anton moet nu ineens hele revalidatieproces van Maxime gaan leiden ofzo?
Omdat hij toevallig moest helpen bij de operatie?
Ik hoop dat je slappe mensen die jij maar niks vindt dat in het echte leven niet toewenst!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
z,on slappe zak zonder persoonlijkheid mag van mij voor altijd daar wegrotten
Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.quote:
Hij zal zo zijn mannetjes daarvoor hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
Maar hoe komt Nick aan een nieuw paspoort??
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Anton is namelijk de enige arts in Meerdijk. Net zoals Jack de enige rechercheur in Meerdijk is
Hij kan altijd weer eens opduiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van mij mag hij weer eens terugkomen! Al zie ik niet in hoe dat mogelijk is.
3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.
Ik had precies hetzelfde gevoel, ja!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Hij leek een beetje op T-bag uit prison break :p
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt allemaal door het feit dat tante heks haar als pion gebruikte tegen Ludo.
Dan kunnen ze mooi "per ongeluk" Bing, Nuran en Bilal meenemen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.
dus dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat Nick nog leeft. Hopelijk blijft hij nu lang weg.
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van mij mag hij weer eens terugkomen! Al zie ik niet in hoe dat mogelijk is.
Gewoon zoals bij Isabella: pas over 5 jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit.
Wij zijn volgens mij de enige 2 hier die anti-Nick zijn![]()
Hoewel, aan de andere kant kan dit wel erg spannend worden met zijn nieuwe identiteit.. Ben wel benieuwd wat hij van plan is, want uiteraard gaat hij wel terugkomen, want anders hadden ze hem wel dood laten gaan.
Nee, ik ook. Heb hem nooit leuk gevonden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit.
Wij zijn volgens mij de enige 2 hier die anti-Nick zijn![]()
Hoewel, aan de andere kant kan dit wel erg spannend worden met zijn nieuwe identiteit.. Ben wel benieuwd wat hij van plan is, want uiteraard gaat hij wel terugkomen, want anders hadden ze hem wel dood laten gaan.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick is even terug en het is weer spannend. Wat wil je dan 5 jaar lang Nuran en Bing gezeik ?
Daar falen ze hopeloos mee de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het hoort ook spannend te kunnen zijn met andere personages.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik vind dat Nina wel weer een keer verkracht mag worden.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Heb hem nooit leuk gevonden.
dit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Het hoort ook spannend te kunnen zijn met andere personages.
De familie Sanders kotst hem uit en niemand mag hem. Plus hij heeft een andere naam. Als hij terugkomt wordt hij wss alleen gearresteerd.quote:
Of hij krijgt een nieuw gezicht zoals Adam/Riley in As The World Turns, waardoor niemand hem herkent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De familie Sanders kotst hem uit en niemand mag hem. Plus hij heeft een andere naam. Als hij terugkomt wordt hij wss alleen gearresteerd.
Iets zegt me dat ze zoiets alleen in Amerika kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Of hij krijgt een nieuw gezicht zoals Adam/Riley in As The World Turns, waardoor niemand hem herkent.
Dat was trouwens echt een belabberde verhaallijn.
Ze hebben wel meer verhaallijnen uit ATWT gejatquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze zoiets alleen in Amerika kunnen verzinnen.
Amy is wel degelijk een Sanders!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Amy is inderdaad een Kortenaer, geen Sanders.. Ze mocht willen. En wat Nina betreft.. tja..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:25 schreef patat het volgende:
Yes, dat einde met Nick.. het GTST gevoel is er weerJammer dat ze waarschijnlijk weer verder gaan als Spangas komende tijd.
Zo erg?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef DeLuna het volgende:
Die aflevering van vanavond.Man man.
Sterkte jongens en meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door loezzzje op 07-06-2012 11:03:23 ]
Het niveau is vanavond inderdaad weer om te jankenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef DeLuna het volgende:
Die aflevering van vanavond.Man man.
Sterkte jongens en meisjes.
Jep, en bij Frim in ONM, en bij dat blonde ding uit Voetbalvrouwen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer verhaallijnen uit ATWT gejat
En dat getransplanteerde gezicht hebben ze toch al een keer bij John Alberts gedaan?
Frimquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep, en bij Frim in ONM, en bij dat blonde ding uit Voetbalvrouwen.
Dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:27 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het niveau is vanavond inderdaad weer om te janken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het nou?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nog eens een vraag over seizoen 1 van gtst. Ik zet het onder een spoiler voor de mensen die misschien nog eens gaan kijken.Volgens mij was het zo dat Helen die mevr. Barendsen inschakelde om er achter te komen wie Peter destijds heeft afgestaan voor adoptie. Maar ik weet het ook niet meer zo zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het nou?![]()
Maar ze wist later niet eens dat haar zoon nog leefde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat Helen die mevr. Barendsen inschakelde om er achter te komen wie Peter destijds heeft afgestaan voor adoptie. Maar ik weet het ook niet meer zo zeker
Als er "Valentijn" op het hartje had gestaan had hij ook van een ander kunnen zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef MoiMoi85 het volgende:
Typisch GTST dat iedereen ervan uit gaat dat Nick dood is aangezien ze alleen sleutels gevonden hebben. Verder hebben ze totaal geen bewijs. De Sanders familie zou toch moeten weten dat als hij het zou overleven heus niet ging wachten tot hij gered werd, maar zou vluchten?
Nick zegt het nog duidelijk enkele afleveringen terug tegen Ludo: Wij zijn precies hetzelfde. Dat was gewoon al een stille hint van T bagquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef MoiMoi85 het volgende:
Typisch GTST dat iedereen ervan uit gaat dat Nick dood is aangezien ze alleen sleutels gevonden hebben. Verder hebben ze totaal geen bewijs. De Sanders familie zou toch moeten weten dat als hij het zou overleven heus niet ging wachten tot hij gered werd, maar zou vluchten?
Ik neem niet de moeite om vanavond te kijken. Als ik de spoilers zo lees wordt het weer saai in Meerdijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:27 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het niveau is vanavond inderdaad weer om te janken![]()
![]()
DIT is wat er gemist word inderdaad. Als ik t zo bedenk, en de spannende verhaallijnen zo terugdenk... dat is wat we moeten hebben.. haat aan die Spangas-achtige dingen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om vanavond te kijken. Als ik de spoilers zo lees wordt het weer saai in Meerdijk
Schrijvers, pleur Martine er toch eens in of gooi er een dol dwaze concurrent in die Ludo zijn bedrijf op slinkse wijze probeert over te nemen. Of nog beter.. de Italiaanse Maffia die het op Nina heeft voorzien en Ludos's fucking grote bankrekening en zijn aandelen.
Ik wil weer zo'n verhaallijn hebben die echt fuckin' lang duurt, zo'n klein jaar waarbij Stefano ook weer terug komt en samen met Nick op rivaliserende wijze naar Rusland gaat om die Mafia uit te schakelen en te ontmaskeren....
Ik wil een race-tegen-de-tijd verhaallijn hebben waarbij ik op het puntje van mijn stoel zit...
Kom nou schrijvers, kom op.... goede ideeën hé?
Nou, kom maar op....![]()
![]()
![]()
Is tog veel spannunder of Nuran en Rik wat met elkaar krijgen? Of dat Sjors ooit nog kan lopen? Of dat Lorena wel of niet met Jack gaat trouwen? Of dat na metamorfose #5 Ludo's muur straks blauw of toch paars wordt? Of dat Nina en Mike wat gaan krijgen? Of dat Aysen Jack wegstuurt bij de pliesie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om vanavond te kijken. Als ik de spoilers zo lees wordt het weer saai in Meerdijk
Schrijvers, pleur Martine er toch eens in of gooi er een dol dwaze concurrent in die Ludo zijn bedrijf op slinkse wijze probeert over te nemen. Of nog beter.. de Italiaanse Maffia die het op Nina heeft voorzien en Ludos's fucking grote bankrekening en zijn aandelen.
Ik wil weer zo'n verhaallijn hebben die echt fuckin' lang duurt, zo'n klein jaar waarbij Stefano ook weer terug komt en samen met Nick op rivaliserende wijze naar Rusland gaat om die Mafia uit te schakelen en te ontmaskeren....
Ik wil een race-tegen-de-tijd verhaallijn hebben waarbij ik op het puntje van mijn stoel zit...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Is tog veel spannunder of Nuran en Rik wat met elkaar krijgen? Of dat Sjors ooit nog kan lopen? Of dat Lorena wel of niet met Jack gaat trouwen? Of dat na metamorfose #5 Ludo's muur straks blauw of toch paars wordt? Of dat Nina en Mike wat gaan krijgen? Of dat Aysen Jack wegstuurt bij de pliesie?Hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door Nick's coole moment is dit extra zuur.
Ja, en dat iemand die relatie probeert te brekenquote:Is toch veel spannender of Nuran en Rik wat met elkaar krijgen?
Ja, ze kan lopen, en al snel daarna bleek dat ze niet verzekerd was waarna ze zelf de ziektekosten moest betalen van 24.353 euro, waarbij ze ruzie krijgt met Jack die dan weigert Sjors voor te schieten, waarna Sjors door een hel gaat en zwaar depressief wordt en afreageert op Bing.quote:Of dat Sjors ooit nog kan lopen?
Aysen gaat dat verhinderen door Lorena te ontvoeren. Ze neemt wraak op Jack, omdat Jack haar weg wilt hebben bij de politie, en dat Lorena haar gedrogeerd heeft. Aysen slaat door!!!!quote:Of dat Lorena wel of niet met Jack gaat trouwen?
En waarna blijkt dat in het huis asbest verwerkt zit, of een spoor van de 'biogludirine' van 8 jaar geleden waardoor Amy totaal ontspoord raakte....quote:Of dat na metamorfose #5 Ludo's muur straks blauw of toch paars wordt?
Ja, tot groot verdriet van Noud die zijn gevoelens opkropt en zichzelf van het leven wilt beroven en zich klem gaat zuipen...... (zit in de familie)quote:Of dat Nina en Mike wat gaan krijgen?
Jep, dat zei ik al......quote:Of dat Aysen Jack wegstuurt bij de pliesie?
precies de italiaanse maffia moet terugquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die kut-verhaallijnen die na 4 tot 8 weken klaar zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Helemaal eens met GSMboy![]()
Die verhaallijn van enkele jaren terug met Ludo vs Martine (+ Yasmin + Isabella) was echt goed! Ook die van Nick vs Stefano. Ook dat Ludo werd "doodgeschoten" waarna hij allerlei verdachten op een boot ontvoerde was erg goed.
Maar tegenwoordig... Nuran & Rick, Lorena & Jack, De Lotendief, mensen die dodelijk van de trap vallen, diverse mislukte moordacties van pubers op Nina...![]()
![]()
Met een flinke bomaanslag in de Rozenboom die totaal verwoest raakt als cliffhangerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:37 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
precies de italiaanse maffia moet terug
Wikipediaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:39 schreef purebliss het volgende:
Op de wikipedia van carice van houten staat dat zij ook een rol in gtst heeft gespeeld! Weten jullie wie?
Eens!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef MoiMoi85 het volgende:
De eerste bomaanslag op de Sanders is al geweest....quote:https://twitter.com/ferrydoedens/status/210785837468749824
@ferrydoedens
Aan het schoonmaken geslagen!! Er was echt een bom ontploft in m'n kamer #chaotisch
Was er maar een bom ontploft in zijn kamerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef GSMboy het volgende:
De eerste bomaanslag op de Sanders is al geweest....
Wat zijn de schrijvers toch weer snel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef GSMboy het volgende:
Ligt eraan wat voor bom? Een sexbom vanwege een explosief standje of een echte explosieve bom?
Euhhh.....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |