Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.quote:
Hij zal zo zijn mannetjes daarvoor hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
Maar hoe komt Nick aan een nieuw paspoort??
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Anton is namelijk de enige arts in Meerdijk. Net zoals Jack de enige rechercheur in Meerdijk is
Hij kan altijd weer eens opduiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van mij mag hij weer eens terugkomen! Al zie ik niet in hoe dat mogelijk is.
3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.
Ik had precies hetzelfde gevoel, ja!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Hij leek een beetje op T-bag uit prison break :p
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt allemaal door het feit dat tante heks haar als pion gebruikte tegen Ludo.
Dan kunnen ze mooi "per ongeluk" Bing, Nuran en Bilal meenemen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Natuurlijk niet. Dit is het begin van een nieuwe moordaanslag op Nina i.s.m. Wiet. Nieuwe seizoen, of clithanger dit jaar.
dus dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat Nick nog leeft. Hopelijk blijft hij nu lang weg.
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van mij mag hij weer eens terugkomen! Al zie ik niet in hoe dat mogelijk is.
Gewoon zoals bij Isabella: pas over 5 jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit.
Wij zijn volgens mij de enige 2 hier die anti-Nick zijn![]()
Hoewel, aan de andere kant kan dit wel erg spannend worden met zijn nieuwe identiteit.. Ben wel benieuwd wat hij van plan is, want uiteraard gaat hij wel terugkomen, want anders hadden ze hem wel dood laten gaan.
Nee, ik ook. Heb hem nooit leuk gevonden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit.
Wij zijn volgens mij de enige 2 hier die anti-Nick zijn![]()
Hoewel, aan de andere kant kan dit wel erg spannend worden met zijn nieuwe identiteit.. Ben wel benieuwd wat hij van plan is, want uiteraard gaat hij wel terugkomen, want anders hadden ze hem wel dood laten gaan.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick is even terug en het is weer spannend. Wat wil je dan 5 jaar lang Nuran en Bing gezeik ?
Daar falen ze hopeloos mee de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het hoort ook spannend te kunnen zijn met andere personages.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik vind dat Nina wel weer een keer verkracht mag worden.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Heb hem nooit leuk gevonden.
dit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Het hoort ook spannend te kunnen zijn met andere personages.
De familie Sanders kotst hem uit en niemand mag hem. Plus hij heeft een andere naam. Als hij terugkomt wordt hij wss alleen gearresteerd.quote:
Of hij krijgt een nieuw gezicht zoals Adam/Riley in As The World Turns, waardoor niemand hem herkent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De familie Sanders kotst hem uit en niemand mag hem. Plus hij heeft een andere naam. Als hij terugkomt wordt hij wss alleen gearresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |