quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wow GTST, thumbs up!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:14 schreef Isamaru het volgende:
Yikes! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt vanavond pas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef LaLouchi het volgende:
ik heb het gister niet gezien, wie is Ronald Verkerk?
Dat was gelukkig één van de betere scenes van vandaag. Dat gedoe tussen Ludo en Amy sloeg echt nergens op. Ludo trapt er met open ogen terwijl hij toch wel meer gewend is. Ik sta zowaar aan Nina's kant dat ze woedend op haar vader is. Al vind ik wel dat ze Noud wel overdreven negeert. Wilt zij ruzie ofzo? Ze kunnen het toch gewoon uitpraten, moeilijke gedoe altijd. Ze drijft zichzelf in Mike's armen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als ik Sjors in beeld zie bij GTST, dan snap ik dat anders heel goed hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef vencodark het volgende:
Mike...wat komt hij nou doen?? Irritant.En zoals hij eerst op Sjors gericht leek te zijn...dat begrijp ik ook weer niet.
Inderdaad... Ik dacht eerst dat als Sjors terug zou komen en ze over Bing en Aysen zou horen, ze dan iets met Mike zou krijgen. Maar nu Mike ineens verliefd is op Nina maken die eerdere scènes ook niet echt sense...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was gelukkig één van de betere scenes van vandaag. Dat gedoe tussen Ludo en Amy sloeg echt nergens op. Ludo trapt er met open ogen terwijl hij toch wel meer gewend is. Ik sta zowaar aan Nina's kant dat ze woedend op haar vader is. Al vind ik wel dat ze Noud wel overdreven negeert. Wilt zij ruzie ofzo? Ze kunnen het toch gewoon uitpraten, moeilijke gedoe altijd. Ze drijft zichzelf in Mike's armen.
Mike...wat komt hij nou doen?? Irritant.En zoals hij eerst op Sjors gericht leek te zijn...dat begrijp ik ook weer niet.
wat zou jij roepen dan als iemand heeft geprobeerd jou levend te laten verbranden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dat met Ludo en Amy slaat inderdaad nergens op. Al vind ik Nina ook weer strontvervelend. Natuurlijk is het erg wat er met haar gebeurd is, maar dat verwende 'Ik wil dat ze opgesloten wordt voor de rest van haar leven!' hoor je over iedereen die haar in het verleden dwars heeft gezeten. Het is onderhand haar stopzinnetje geworden.![]()
Al ligt dat ook aan de schrijvers die haar altijd en overal in de rol van het zielige slachtoffer zetten. Verzin eens wat anders...
Waarschijnlijk hetzelfde, maar ik doelde meer op het gegeven 'Nina is altijd het slachtoffer'. Het wordt zo eentonig...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
wat zou jij roepen dan als iemand heeft geprobeerd jou levend te laten verbranden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat zijn ze ook op Janine.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine die Ludo een goeie vader noemt..
Al zijn kinderen zijn negen van de tien keer boos op hem.
Amy is vanaf het begin een kudkind geweest, dacht ik. tenminste.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook zo lekker hypocriet hoe ze nu allemaal Nick/Amy uitkotsen.,
Die hebben elkaar ook genoeg geflikt die Sanders.
Nee, Amy is een kortenaer. Ze is gestoord, dat is heel iets anders.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Amy is 1000% meer een Sanders dan het verwende nest Nina. Ik zou het wel lachen vinden als Mike Sjors van Bing afpakt omdat Bing te veel bezig is om nep-inspecteur van Houten de vernieling in te helpen.
Komt allemaal door het feit dat tante heks haar als pion gebruikte tegen Ludo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, Amy is een kortenaer. Ze is gestoord, dat is heel iets anders.
Klopt ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt allemaal door het feit dat tante heks haar als pion gebruikte tegen Ludo.
Wow, is ze 1 aflevering in beeld geweest ofzo? Heel vaag herinner ik mij wel een huishoudster toen Laura dronk en Robert net vertrokken was. That's it?quote:
Dat was het ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, is ze 1 aflevering in beeld geweest ofzo? Heel vaag herinner ik mij wel een huishoudster toen Laura dronk en Robert net vertrokken was. That's it?
Och, een maand of 3 geleden ben ik seizoen 1 gaan kijken en omdat ik benieuwd was wie die vage vrouw was, heb ik zo'n beetje elk persoon in de serie bekeken om te zien of die het was.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef cleany het volgende:
Ik vind het al bijzonder genoeg dat je dat kan herinneren
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]Binnen de familie Sanders staan ze elkaar weleens op leven na dood en kunnen daarna toch weer als echte familie met elkaar omgaan en voor elkaar klaar staan. Vergeet de strijd van Stefano en Janine versus Ludo niet. Stefano die Ludo gewoon wilde doodschieten, Janine en Stefano die Ludo knettergek maakten met dopamine, zijn bedrijf, huis en al zijn rekeningen afnamen, hem van een balkon van 3 meter lieten aflazeren en hem vervolgens ontoerekeningsvatbaar in een ziekenhuis wilden opsluiten. Ludo die vervolgens wraak nam en dreigde Stefano van een balkon af te flikkeren (seizoen 11).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige tijd later hadden ze weer een echte vader en zoon band. En Janine en hij zijn later gewoon zelfs weer een aantal keer bij elkaar gekomen. Een ander voorbeeld is Ludo en Maxime, Ludo had Maxime gewoon neergeschoten en ze leken gezworen vijanden, toch kwam dit enige tijd later gewoon weer goed. Ze zijn nu weer wat gebrouilleerd, maar minder erg dan eerst.Een heer met stijl
Ze komt ook nog voor als zeurderige patient in de praktijk van Dokter Simon Dekker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, een maand of 3 geleden ben ik seizoen 1 gaan kijken en omdat ik benieuwd was wie die vage vrouw was, heb ik zo'n beetje elk persoon in de serie bekeken om te zien of die het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |