Het valt mee in de praktijk, ik hou het principe aan van elke rode cirkel is niet fijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef dustbrain het volgende:
Ik hoop wel dat ze een spell-effects slider maken. Het is erg onoverzichtelijk wanneer casters op je aan het knallen zijn. Je ziet cirkels op de grond maar door overtollig particles is het onduidelijk welke het gevaarlijkst is of wie ze überhaupt cast.
Ik heb de game trouwens nog nooit gespeeld, maar zo komt het soms over in grote battles. Misschien zit ik er naast.
Maar je kiest wel liever voor een slow dan een meteorietenregen lijkt mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het valt mee in de praktijk, ik hou het principe aan van elke rode cirkel is niet fijn
Als caster zijnde lijkt het me nog steeds het beste om alles te vermijden. We zijn als glas, vergeet dat nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar je kiest wel liever voor een slow dan een meteorietenregen lijkt mij.
Die kwam ik ook tegen. Gelezen en daarna meteen er spel aangeschaftquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb deze reeks niet echt gevolgd, maar is dit ooit al gepost? Voor de mensen die er vrijwel alles over willen weten voor ze een beslissing maken.
http://www.mmo-champion.c(...)uninitiated.-READ-ME
Ik denk dat iedereen die hier zit, het meeste daarvan wel kent. Volgens mij zitten er voornamelijk mensen hier die het spel al gespeeld hebben in diverse beta-weekends.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb deze reeks niet echt gevolgd, maar is dit ooit al gepost? Voor de mensen die er vrijwel alles over willen weten voor ze een beslissing maken.
http://www.mmo-champion.c(...)uninitiated.-READ-ME
Don't like... Wordt een BWE om te negeren... Ik denk dat ik niet verder kom dan de character creation screen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Lamabal het volgende:
https://twitter.com/GuildWars2/status/222331281634111490
Asura and sylvari will be playable in the next Beta Weekend Event! Keep an eye on http://www.arena.net/blog for details later this morning. ~RB2
Ik krijg net de mail van hun PR dat beide rassen tot level 20 speelbaar zijn. En er zijn twee nieuwe steden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:31 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Don't like... Wordt een BWE om te negeren... Ik denk dat ik niet verder kom dan de character creation screen.
Ik speel gewoon verder met mijn human mesmer tijdens de beta weekend. Pas als het spel uitkomt ga ik over tot sylvari. Ik laat me dan wel verrassen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg net de mail van hun PR dat beide rassen tot level 20 speelbaar zijn. En er zijn twee nieuwe steden.
Ook wel een goede inderdaad. Al ben ik wel retebenieuwd naar die dwergen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:36 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon verder met mijn human mesmer tijdens de beta weekend. Pas als het spel uitkomt ga ik over tot sylvari. Ik laat me dan wel verrassen.
Ach, zo zal het bij mij op de 25e augustus ook gaan... Serieus spelen... Serieus doe ik wel op m'n werk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef Two het volgende:
Dit gaat mijn eerste Beta Weekend worden. Ben zeer benieuwd. Denk dat het meer aankloten wordt dan een serieuze poging tot spelen.
Ik bedoel daar meer mee dat ik dat weekend wat professions ga uit proberen en misschien een paar dynamic events ga doen. Ik ga verder niet echt de verhaallijn spelen voor zover dat te ontwijken is. Dat wil ik liever bewaren voor eind augustus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ach, zo zal het bij mij op de 25e augustus ook gaan... Serieus spelen... Serieus doe ik wel op m'n werk!
Nee weet ik. Ik probeer alleen het verhaal voor zover mogelijk een verrassing te houden tot eind augustus. Ik ken genoeg mensen die het jammer vinden dat ze al teveel hebben gezien in de Beta.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Als je maar weet dat alles weer gereset wordt! (daarom heeft het ook niet zo heel veel zin "serieus" te spelen)
21:00 uur toch meestal dacht ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:41 schreef Two het volgende:
Hoe laat begint dat Beta weekend eigenlijk op 20 juli?
Uh, vertalingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef Pheno het volgende:
This Beta Weekend Event begins Friday, July 20, at noon PDT (GMT -7) and ends Sunday, July 22, at 11:59 p.m. PDT (GMT -7).
Bedankt!!!!! je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn mail heb gekeken of ik eindelijk eens een invite kreeg. Snel tegen iedereen vertellen!quote:
LOL faith in humanity :pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bedankt!!!!! je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn mail heb gekeken of ik eindelijk eens een invite kreeg. Snel tegen iedereen vertellen!
nogmaals dank!!!!!!!!! YES!
Faith in humanity has been restored!
Nee zolang je een Beta Key heb kan je het beta weekend spelen. Als je gepre-ordered hebt kun je sowieso spelen in het beta weekend(oftewel zonder een beta key).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:51 schreef Euribob het volgende:
Moet je het al gepre-ordered hebben voor een beta-key?
Ben volgens mij echt nummer 99/100, zenuwachtig de posts aan het tellen nu. Heb jij hem hier ook vandaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:09 schreef Donjes het volgende:
Iedereen die nog geen beta key heeft check dit http://www.gamersnet.nl/n(...)ys/?limit=0#reacties gewoon even een account aanmaken en een reactie plaatsen
Nee, ik had hem van alienwarearena, die geeft trouwens ook vandaag weer beta keys weg om 9 uurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben volgens mij echt nummer 99/100, zenuwachtig de posts aan het tellen nu. Heb jij hem hier ook vandaan?
Hoe kan ik die keys krijgen? F5en of wordt je random geselecteerd?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:32 schreef Donjes het volgende:
[..]
Nee, ik had hem van alienwarearena, die geeft trouwens ook vandaag weer beta keys weg om 9 uur
Je moet een account aanmaken en dan om 9 uur 's avonds (dan worden ze weg gegeven) gewoon de pagina refreshen en dan staat er ''redeem key'' en dan klik je daarop en dan krijg je je keyquote:Op zondag 15 juli 2012 14:40 schreef Curuu het volgende:
[..]
Hoe kan ik die keys krijgen? F5en of wordt je random geselecteerd?
Dankje! Dadelijk even een account maken dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef Donjes het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken en dan om 9 uur 's avonds (dan worden ze weg gegeven) gewoon de pagina refreshen en dan staat er ''redeem key'' en dan klik je daarop en dan krijg je je key
Balen! Maar daarom kan je het ook altijd beter aanschaffen via de officiële wegquote:Op maandag 16 juli 2012 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Bleh, ''your account has been suspended''.
De enorm goedkope key blijkt uiteindelijk toch frauduleus.
Maar goed, dan haal ik de game eind augustus gewoon alsnog.
Klopt, maar voor die 23 euro ofzo dat ik ervoor heb betaald wilde ik de gok wel wagen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Balen! Maar daarom kan je het ook altijd beter aanschaffen via de officiële weg
Orgineel was het eerst 13 gb. Maar der zijn nog een X aantal gb bijgekomen. Ongeveer 15 gb dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:45 schreef Jimbo het volgende:
hoe groot is die download eigenlijk? zit nu op 5.5gb en hebt t idee dat ik t nog geen 1/4e is...
Idem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:29 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er nog iemand een key? Hele weekend vrij maar geen key
Heb ik ook gedaan, alleen bol.com werkte zogezegd niet mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja moest je maar pre-orderen
Gaat een leuk weekend worden met vrijdag avond eerst Dark Knight Rises
Pas? Ik paar maanden geledenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, alleen bol.com werkte zogezegd niet mee.
Ik ook, maar die ging fout (was het opeens niet meer leverbaar oid) en na een hoop gezeik had ik at the end nog niks. Nu ga ik hem dus opnieuw bestellen (was het net van plan toen ik op vakantie ging, kwam alleen niks meer van na het inpakkenquote:
Je hebt sowieso toegang als je de game alvast aanschaft. Verder zijn er deze week veel sites die keys weggeven (veel via twitter)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kom je aan zo'n key?
Ben trouw GW speler namelijk
Ben een beetje sceptisch over dan pre-orderen eigenlijk. De filmpjes op YouTube zijn nou niet erg veelbelovend namelijk. Wil het eerst eens proberenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso toegang als je de game alvast aanschaft. Verder zijn er deze week veel sites die keys weggeven (veel via twitter)
Keys kunnen je winnen. Der zijn 23085238 sites die ze weggevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kom je aan zo'n key?
Ben trouw GW speler namelijk
Ik vind em niet zwaar. En ik heb echt geen nieuwste van het nieuwste hardwarequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef pugehenis het volgende:
Hoe zwaar is de game eigenlijk? In verhouding kan ik world of warcraft en guild wars 1 alles op maximaal zetten terwijl star wars the old republic amper low aankan.
Eigenlijk ook de reden dat ik de beta ga doen, om te kijken of mijn laptop hem een beetje draait.
voor minimum had je XP nog nodig met een crappy kaart oidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind em niet zwaar. En ik heb echt geen nieuwste van het nieuwste hardware
Juh daaromquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor minimum had je XP nog nodig met een crappy kaart oidKomt wel goed wbt dem eeste pc's dus
Het zal niet de laatste build zijn, maar ga er vanuit dat er in de laatste maand vooral bugs geplet worden. Nu nog optimaliseren is wel erg laat en schreeuwt om nieuwe bugsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
Ik draai hier met een 9800 GT kaart en op high heb ik wel redelijke FPS drops. Vooral in die random events.
Pvp heeeel soms, niet vaak. Hopen dat ze nu wel optimaliseren in de laatste beta weekend.
Geldt ook voor mij..quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als iemand nog een bèta-key over heeft, zou ik die best wel heel graag willen ontvangen
Niet. Dan krijg je het spel op de dag dat het pakje binnen is. Als je het spel besteld via arenanet dan krijg je alvast je productkey wat meteen je beta toegang geeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook gepreordered via bol.com. Hoe werkt dat dan met de beta key?
Bol.com is een officiële retailer volgens arenanet, ik zou het nog even nakijken als ik jou was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Niet grappig. Is toch ook een pre order?
Als er pre order staat. Dan krijg je thuis een code toe gestuurd. Dan kun je gaan downloaden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Der staat iets van 2 gig als update jklaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
Moet je eerst nog iets downloaden voor de volgende beta? En kun je dat al aanzetten misschien? Scheelt weer...
Oh goed dat ik het weet, zet ik dat 's middags vast aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Der staat iets van 2 gig als update jklaar
^^.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weet, zet ik dat 's middags vast aan.
Oh spannend, heb je een screenshotquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
^^.
Interface is iets verandert na de update.
Damn ik heb zin om te spelen
Pre order betekent volgens mij niet meer dan van te voren een order plaatsen maar heb er al meerdere meegemaakt (inclusief collega) die het dus bij Bol.com gepre-orderd heeft en niets thuis heeft gekregen of thuis zou krijgen volgens Bol zelf. Hij heeft het nu ook via arenanet gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als er pre order staat. Dan krijg je thuis een code toe gestuurd. Dan kun je gaan downloaden.
Trouwens ik had het net mis. Wat je zegt is juist. Een pre order krijg hem op de release zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Pre order betekent volgens mij niet meer dan van te voren een order plaatsen maar heb er al meerdere meegemaakt (inclusief collega) die het dus bij Bol.com gepre-orderd heeft en niets thuis heeft gekregen of thuis zou krijgen volgens Bol zelf. Hij heeft het nu ook via arenanet gedaan.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Uche:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Bol.com is een officiële retailer volgens arenanet, ik zou het nog even nakijken als ik jou was.
Pre-order is 1 dag van te voren en geen Betaquote:A Guild Wars 2 Pre-Purchase involves buying the game in advance—that is, making full payment either through our website or through one of our authorized retailers. Those who pre-purchase Guild Wars 2 earn special benefits, including guaranteed access to our Beta Weekend Events, admittance to the game three days before release during the Headstart Access period, and the Hero's Band, a fantastic in-game item that provides a boost to your character in everything from power to critical damage. Those who pre-purchase the game will receive a Guild Wars 2 Pre-Purchase serial code from the seller. This code provides access to all the privileges listed above. The Guild Wars 2 Pre-Purchase is offered for the Digital, Digital Deluxe, and Collector's Editions of the game.
A Pre-Order is a commitment to purchase Guild Wars 2 through an authorized retailer. Pre-ordering usually involves making a modest deposit. Those who pre-order Guild Wars 2 will be given a special serial code from their retailer that allows them one day of Headstart Access to the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |