Ik vind em niet zwaar. En ik heb echt geen nieuwste van het nieuwste hardwarequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef pugehenis het volgende:
Hoe zwaar is de game eigenlijk? In verhouding kan ik world of warcraft en guild wars 1 alles op maximaal zetten terwijl star wars the old republic amper low aankan.
Eigenlijk ook de reden dat ik de beta ga doen, om te kijken of mijn laptop hem een beetje draait.
voor minimum had je XP nog nodig met een crappy kaart oidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind em niet zwaar. En ik heb echt geen nieuwste van het nieuwste hardware
Juh daaromquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor minimum had je XP nog nodig met een crappy kaart oidKomt wel goed wbt dem eeste pc's dus
Het zal niet de laatste build zijn, maar ga er vanuit dat er in de laatste maand vooral bugs geplet worden. Nu nog optimaliseren is wel erg laat en schreeuwt om nieuwe bugsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
Ik draai hier met een 9800 GT kaart en op high heb ik wel redelijke FPS drops. Vooral in die random events.
Pvp heeeel soms, niet vaak. Hopen dat ze nu wel optimaliseren in de laatste beta weekend.
Geldt ook voor mij..quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als iemand nog een bèta-key over heeft, zou ik die best wel heel graag willen ontvangen
Niet. Dan krijg je het spel op de dag dat het pakje binnen is. Als je het spel besteld via arenanet dan krijg je alvast je productkey wat meteen je beta toegang geeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook gepreordered via bol.com. Hoe werkt dat dan met de beta key?
Bol.com is een officiële retailer volgens arenanet, ik zou het nog even nakijken als ik jou was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Niet grappig. Is toch ook een pre order?
Als er pre order staat. Dan krijg je thuis een code toe gestuurd. Dan kun je gaan downloaden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Der staat iets van 2 gig als update jklaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
Moet je eerst nog iets downloaden voor de volgende beta? En kun je dat al aanzetten misschien? Scheelt weer...
Oh goed dat ik het weet, zet ik dat 's middags vast aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Der staat iets van 2 gig als update jklaar
^^.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weet, zet ik dat 's middags vast aan.
Oh spannend, heb je een screenshotquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
^^.
Interface is iets verandert na de update.
Damn ik heb zin om te spelen
Pre order betekent volgens mij niet meer dan van te voren een order plaatsen maar heb er al meerdere meegemaakt (inclusief collega) die het dus bij Bol.com gepre-orderd heeft en niets thuis heeft gekregen of thuis zou krijgen volgens Bol zelf. Hij heeft het nu ook via arenanet gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als er pre order staat. Dan krijg je thuis een code toe gestuurd. Dan kun je gaan downloaden.
Trouwens ik had het net mis. Wat je zegt is juist. Een pre order krijg hem op de release zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Pre order betekent volgens mij niet meer dan van te voren een order plaatsen maar heb er al meerdere meegemaakt (inclusief collega) die het dus bij Bol.com gepre-orderd heeft en niets thuis heeft gekregen of thuis zou krijgen volgens Bol zelf. Hij heeft het nu ook via arenanet gedaan.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef baniekje het volgende:
Uche:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Bol.com is een officiële retailer volgens arenanet, ik zou het nog even nakijken als ik jou was.
Pre-order is 1 dag van te voren en geen Betaquote:A Guild Wars 2 Pre-Purchase involves buying the game in advance—that is, making full payment either through our website or through one of our authorized retailers. Those who pre-purchase Guild Wars 2 earn special benefits, including guaranteed access to our Beta Weekend Events, admittance to the game three days before release during the Headstart Access period, and the Hero's Band, a fantastic in-game item that provides a boost to your character in everything from power to critical damage. Those who pre-purchase the game will receive a Guild Wars 2 Pre-Purchase serial code from the seller. This code provides access to all the privileges listed above. The Guild Wars 2 Pre-Purchase is offered for the Digital, Digital Deluxe, and Collector's Editions of the game.
A Pre-Order is a commitment to purchase Guild Wars 2 through an authorized retailer. Pre-ordering usually involves making a modest deposit. Those who pre-order Guild Wars 2 will be given a special serial code from their retailer that allows them one day of Headstart Access to the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |