Waar is het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef miesjelle112 het volgende:
Aaaah die kamer was super gaaf! Even door de viezigheid heenkijken, maar oeh, daar zou ik wel willen wonen!
Ik ga morgen zo teleurgesteld zijn als ik het niet geworden ben
Je bedoelt oranje?!quote:
Waarom las ik Lasagne?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Laaaange dag voor de boeg.. 7u de deur uit, rond 23:30 pas weer thuis
Whehe honger?quote:
Vies na zondigen met eten? Pas een beetje op jezelf... Dat je ervan baalt snap ik, maar je VIES voelen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
Vies. Chips met dip gegeten, ik kon t me vandaag veroorloven, maar ik heb er toch spijt van. Hoewel dat vieze gevoel wel zorgt dat ik t voorlopig niet meer doe.
HEUH, wat dochsto hjir?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Opgelucht, ben voor het eerst tante geworden
Dit. Maar ook zenuwachtig voor morgen.quote:
Dank je!quote:
Ik zou willen dat ik jouw problemen had, dan had ik het een stuk gemakkelijkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef schaal_9 het volgende:
Slecht. Bij de verkeerde caissière afgerekend, EG al dagenlang niet online en mijn favoriete topic loopt niet. Daar komt bij dat het regent. En filmpjes downloaden of bestellen waar een man warm van wordt zit niet meer in mijn aard
Ergens heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jouw problemen had, dan had ik het een stuk gemakkelijker
Voel me goed!![]()
Vies omdat het vette, ranzige zooi is. Het viel ook niet helemaal goed. Don't worry, was geen zelfvertrouwen issue of zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vies na zondigen met eten? Pas een beetje op jezelf... Dat je ervan baalt snap ik, maar je VIES voelen...
OT: wel ok
Niet doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef miesjelle112 het volgende:
Aargh, met deze kamer ben ik het ook niet geworden. Fucking 13uur gereisd voor 2 keer twintig minuutjes in Enschede. Helemaal voor niks!
Klotezooi, komen meteen alle andere kutgevoelens mee naar boven
In wat voor afgelegen oord woon je als je 13 uur onderweg bent van en naar Enschede?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef miesjelle112 het volgende:
Aargh, met deze kamer ben ik het ook niet geworden. Fucking 13uur gereisd voor 2 keer twintig minuutjes in Enschede. Helemaal voor niks!
Klotezooi, komen meteen alle andere kutgevoelens mee naar boven
TettenFries!quote:
Twee keer op en neer, maakt de 13 uur. Niet in een keerquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:11 schreef lyolyrc het volgende:
Duf! Morgen maar eens belangrijke stappen gaan zetten voor sollicitaties!
[..]
In wat voor afgelegen oord woon je als je 13 uur onderweg bent van en naar Enschede?En verder gewoon moed houden!
Gezien je FoBo hoef je zelf nergens over te klagenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Twee keer op en neer, maakt de 13 uur. Niet in een keer
Beuh, vunzige vleeskeuringen ziijn het. Niet mooi of leuk genoeg? Spullen pakken en naar huis.
Spiekert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je FoBo hoef je zelf nergens over te klagen
Niet zo mokken. Kansen zijn is kansen grijpen. En dat was er één wat je moest laten lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:26 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Spiekert!
Het faalt anders jammerlijk
Al drie in een week tijd inmiddels.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zo mokken. Kansen zijn is kansen grijpen. En dat was er één wat je moest laten lopen.
Inderdaad! You go girl!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Al drie in een week tijd inmiddels.
Maargoed inderdaad zin maken voor de volgende dan maar..
Good luckquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Maar ook zenuwachtig voor morgen.
En ik voel me een wijf, want ik weet niet wat ik aan moet
Ik vind het echt sneu om te zien dat je er zo mee zit. Jammer dat het zo gelopen is en ik hoop dat je snel weer alles op kunt pakken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk. Ben heel erg blij dat ik vandaag een dienstje heb gekregen van het uitzendbureau. Tegelijkertijd blijf ik even bij iemand eten die daar in de buurt woont. Even een dagje vol bezigheden, waardoor ik niet zo intensief aan 'hem' hoef te denken.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu om te zien dat je er zo mee zit. Jammer dat het zo gelopen is en ik hoop dat je snel weer alles op kunt pakken.
Iemand die deze moeite niet eens wilt nemen, is het toch helemaal niet waard om je rot over te voelen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
InderdaadHet heeft me flink te pakken. Als je al een aantal jaar zo in een dip zit als ik en dan ineens een soulmaatje ontmoet. Je hebt onwijs veel gemeen, je hebt een perfect weekend achter de rug. Het voelt allemaal heel natuurlijk, ik was helemaal blij van binnen en van buiten! Maar dan loop je keihard tegen de muur, omdat hij er vanwege de afstand niet aan wilt beginnen (zelfs ook niet eens wilt proberen!). Ben in één week tijd zelfs al zo'n 2-3 kg afgevallen hierdoor!
Mijn eigen lichaam maakt me gek!
Maar ja, daar moet ik doorheen. Het mocht niet zo zijn.En dat kost tijd.......
Good luck!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: lekker geslapen. Vandaag is D-day, een deadline voor een groot project, als ik het verknald heb moet ik stoppen met mijn opleiding... Please have some merci
Alsof die afstand volslagen onbekend was toen de date plaatsvond. Kulsmoes dus, dus een nog grotere eikel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iemand die deze moeite niet eens wilt nemen, is het toch helemaal niet waard om je rot over te voelen?
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Dit. Toch klote, sterkte!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof die afstand volslagen onbekend was toen de date plaatsvond. Kulsmoes dus, dus een nog grotere eikel.
De film opnemen om half 9 en als je thuis bent beginnen met kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel. Om 8 uur vanavond spinning, maar om half 9 een film op TV waar ik wel benieuwd naar ben. Urgh, wat moet ik nu doen.
Verder helemaal kapot van het winkelen en moet nog tot 1 uur wachten totdat ik naar schiphol kan, en ben bang dat ik niet kan slapen van te vorenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef Luxuria het volgende:
Bijna op vakantieeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ohh heerlijk!!!
Jij mag nog eerder!!! Echt heerlijk vooruitzicht he!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Verder helemaal kapot van het winkelen en moet nog tot 1 uur wachten totdat ik naar schiphol kan, en ben bang dat ik niet kan slapen van te voren
Portugal, en jij? wanneer ga jequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij mag nog eerder!!! Echt heerlijk vooruitzicht he!
Ik zou dan inderdaad ook niet kunnen slapenWij vliegen om 16.00u 's middags.
Waar ga jij heen?
Leuk! Ben ik twee jaar geleden ook geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Portugal, en jij? wanneer ga je
Hetzelfde geldt voor jouquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu om te zien dat je er zo mee zit. Jammer dat het zo gelopen is en ik hoop dat je snel weer alles op kunt pakken.
OT: lekker geslapen. Vandaag is D-day, een deadline voor een groot project, als ik het verknald heb moet ik stoppen met mijn opleiding... Please have some merci
Ook met een Playstation 3? Ik zou alleen niet weten hoe, nog nooit eerder gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De film opnemen om half 9 en als je thuis bent beginnen met kijken![]()
Meestal kan dat wel met de dvd-spelers van tegenwoordig.
Dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook met een Playstation 3? Ik zou alleen niet weten hoe, nog nooit eerder gedaan.
nee, relationele sfeer, weet donders goed dat ik soms té boos wordt, maar dit sloeg alles. Zeer veel spijt nu en het gevoel "wat moet ik nu"quote:
Ook leuk! Ben vorig jaar naar lefkas geweest was echt te gek!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Leuk! Ben ik twee jaar geleden ook geweest.
Ik ga naar Kos (Griekenland), vertrekken dinsdag.
Oeh, ja da's wel een rotter gevoel dan wanneer je iets stuk gooit dan. Een ding koop je zo weer opnieuw. In de relationele sfeer is het wat moeilijker op te lossen natuurlijk... Hopen dat het weer goedkomt en dat je van die agressie afkomt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Party_P het volgende:
[..]
nee, relationele sfeer, weet donders goed dat ik soms té boos wordt, maar dit sloeg alles. Zeer veel spijt nu en het gevoel "wat moet ik nu"
Dank, ik hoop het ook. Raar dat agressie zich kan vormen :Squote:Op donderdag 7 juni 2012 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oeh, ja da's wel een rotter gevoel dan wanneer je iets stuk gooit dan. Een ding koop je zo weer opnieuw. In de relationele sfeer is het wat moeilijker op te lossen natuurlijk... Hopen dat het weer goedkomt en dat je van die agressie afkomt!
Alle exen zijn kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef Sooph het volgende:
hnnng, mijn ex is echt een laffe hond![]()
maar gelukkig was mijn avondje bioscoop verder wel tof.
Oneens. Ik denk dat ik met mijn ex een heel goed gesprek kan hebben.quote:
Nee hoor, ik heb een schat van een ex! Op relatiegebied bakten we er na heel wat jaren niets meer van, maar ik kan nog steeds geweldig met hem opschietenquote:
Die van mij was gister ook jarigquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Good luck
OT; Goedmijn aller aller allerliefste is vandaag jarig!
![]()
![]()
Oh? toch niet dezelfde hoop ik?quote:
Agreed!quote:
Wanneer ben je jarig? Wij op FOK! vergeten je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef Kimberliedje het volgende:
Klote. Wetende dat ik weer word vergeten met m'n verjaardag door iemand die dat niet zou mogen doen maakt me depri..
Voel me goed. Knoop doorgehakt, maandag ga ik die kant op. Dan hoef ik me niet zo te haasten en de dag erop wat meer tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Agreed!
OT; Wel ok, nog 3 uur werk, en twijfelen of ik dan nog naar haar toe ga.. Het is best een eindje weg, en morgen moet ik begin van de middag weer terug zijn voor housewarming
Ahhhw dat vrolijkt me al een beetje op. Volgende zondagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Wij op FOK! vergeten je niet
nu komende zondag? Of bedoel je de zondag daarop?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahhhw dat vrolijkt me al een beetje op. Volgende zondag
Zondag de 17e om het makkelijk te makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
nu komende zondag? Of bedoel je de zondag daarop?
Als je FOK! Op je verjaardag checkt komt het helemaal goed
OT: goed ,opgewekt, zin in morgen! BBQ en EK en daarna zuipen als een malle in de stadgewoon, omdat dat soms ook wel eens mag.
die pi van jou die klopt echt nooit, beter niet als standaard instellenquote:
je hebt gelijk! ga ik doen. En heeft niet met mijn ziekte te maken..maar met kanker en het overlijden van lieve mensenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 07:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die pi van jou die klopt echt nooit, beter niet als standaard instellen(beterschap)
OT: Kop vol snot maar beter dan kriebelhoest, straks lekker feesten op Groove Garden![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:39 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Verder intens gelukkig met m'n stage, kan nu alweer niet wachten tot het maandag is. En dat is echt niets voor mij
Dat is pas echt goed als je zelf een leukerd en tevens enorme knapperd aan de haak hebt geslagen.. Tot die tijd zijn alle someones die met je ex zijn niet leukquote:
Ik krijg juist een soort van medelij met mensen die zich meteen weer in een relatie storten. Ik geniet veel liever nog een lange poos van m'n vrijheidquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat is pas echt goed als je zelf een leukerd en tevens enorme knapperd aan de haak hebt geslagen.. Tot die tijd zijn alle someones die met je ex zijn niet leuk
Dat zijn echt van die enorme kutstreken ja, ik heb ook zo'n stel in mijn vriendenkring zitten die daar een handje van hebben. Maar wel lopen janken dat ze iedereen steeds minder vaak sprekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh wat heb ik zin in het EK. Godsamme we moeten winnen!
Edit: Hmm, lekker in de steek gelaten door je vrienden. Reis je dan godverdomme 200km voor om samen het ek te kijken
Muntthee met bloemenhoning.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
helemaal ziek van de hooikoorts. Moest daardoor het weekend bij m'n moeder met 2 dagen inkorten
ik bleek lastig te zijn ,omdat ik vroeg of iemand me van de hele groep me kon ophalen op het station. Ik heb een tas vol schoolboeken en wettenbundels bij en had weinig zin om daar een kilometer te moeten lopen en te laat te zijn voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die enorme kutstreken ja, ik heb ook zo'n stel in mijn vriendenkring zitten die daar een handje van hebben. Maar wel lopen janken dat ze iedereen steeds minder vaak spreken
OT: in plaats van slaapdronken ben ik kennelijk slaapstoned, voelt wel goedLang leve kort slapen na een nachtdienst.
Triest hoor, is toch een kleine moeite? Maar ja, je hebt ze er bij zitten. Je doet bijna alles voor ze, maar de andere kant op is het altijd lastig, vervelend of komt het niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik bleek lastig te zijn ,omdat ik vroeg of iemand me van de hele groep me kon ophalen op het station. Ik heb een tas vol schoolboeken en wettenbundels bij en had weinig zin om daar een kilometer te moeten lopen en te laat te zijn voor de wedstrijd.
Gelukkig komt er alsnog iemand me halen nu. Wel een beetje sneu dat dat zo moest gaan. Toen ik nog een auto had haalde ik ook iedereen altijd overal op.
Eens, en volgens mij zijn ze licht geirriteerd door mijn bezwaar. Achja, waait wel over. Zolang dit niet tevaak gebeurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Triest hoor, is toch een kleine moeite? Maar ja, je hebt ze er bij zitten. Je doet bijna alles voor ze, maar de andere kant op is het altijd lastig, vervelend of komt het niet uit.
Nog één uurtje.
Het komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef schaal_9 het volgende:
Slecht. Koopkracht is slecht, klimaat is slecht en de wedstrijd verloren.
Wie mis je?quote:
hemquote:
Mist hij jou ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
hem
Beuh verveel me vreselijk.. Duik denk ik maar lekker mn bedje in
Stel je niet aan manquote:Op zondag 10 juni 2012 02:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kutscheids. Kut van Persie en kut Robben.
En kut Portugal voor het niet gelijk houden van de stand..
Ohneee, je was juist zo happyquote:Op zondag 10 juni 2012 04:26 schreef SunTzu het volgende:
Zo, het is weer eens uit. Score 3 in 1 maand. On to the next. Ik ga niet meer verliefd worden.
Tja ik was echt blij ja maar het ging te snel, van daten naar elke dag op elkaars lip zitten in 2 weken.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:21 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ohneee, je was juist zo happy
Ik vind mezelf een bikkkel; strakkies sporten
Spreek eens even lekker voor jezelf en vertel me niet hoe ik me wel/niet moet voelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Stel je niet aan manJe hart vernaggelen om een potje voetbal
Verliefd zijn is zóóó overratedquote:Op zondag 10 juni 2012 04:26 schreef SunTzu het volgende:
Zo, het is weer eens uit. Score 3 in 1 maand. On to the next. Ik ga niet meer verliefd worden.
Sterktequote:Op zondag 10 juni 2012 10:22 schreef cafpow het volgende:
moe, verkouden en kut, want het gaat steeds slechter met mijn oom, dus de kans is nu 99% dat hij zal overlijden![]()
Ik heb een tweeling (van bijna 6), en het is enkel een kwestie van de juiste opvoeding gevenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:14 schreef miesjelle112 het volgende:
En laat mij NOOIT een tweeling krijgen. Word gewoon al gillend gek van het jankkoor dat zich al een kwartier non-stop bij de buren afspeelt
Ochjeequote:Op zondag 10 juni 2012 11:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een tweeling (van bijna 6), en het is enkel een kwestie van de juiste opvoeding geven
Die van mij waren ook 2 maanden te vroeg geboren, maar gelukkig zijn het nooit huil baby's geweestquote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ochjee
Haha nee dit is ook een stukje waar ze niks aan kunnen doen; de babies zijn veel te vroeg geboren en daardoor lijken ze euhm, niet geheel zoals ze horen te zijn
Deze waren meer dan 3 maanden te vroeg. Maar hangt inderdaad natuurlijk ook van het kind zelf afquote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die van mij waren ook 2 maanden te vroeg geboren, maar gelukkig zijn het nooit huil baby's geweest![]()
En nog steeds heb ik geen kind aan ze. Ze corrigeren zelfs elkaar als de één stout is.
Blijkbaar heb ik het getroffen als Ouder
OT: Voetballen!![]()
Nee, meer van hun moederquote:Op zondag 10 juni 2012 12:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Deze waren meer dan 3 maanden te vroeg. Maar hangt inderdaad natuurlijk ook van het kind zelf af
Ahahahh wat een kleine betwetertjes dan. Hebben ze dat van papa?
OT: Rot thesis
Hoi hoiquote:Op zondag 10 juni 2012 12:37 schreef Plums het volgende:
maar kan ik op zoek naar wèl een leuke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |