Waar is het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef miesjelle112 het volgende:
Aaaah die kamer was super gaaf! Even door de viezigheid heenkijken, maar oeh, daar zou ik wel willen wonen!
Ik ga morgen zo teleurgesteld zijn als ik het niet geworden ben
Je bedoelt oranje?!quote:
Waarom las ik Lasagne?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Laaaange dag voor de boeg.. 7u de deur uit, rond 23:30 pas weer thuis
Whehe honger?quote:
Vies na zondigen met eten? Pas een beetje op jezelf... Dat je ervan baalt snap ik, maar je VIES voelen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
Vies. Chips met dip gegeten, ik kon t me vandaag veroorloven, maar ik heb er toch spijt van. Hoewel dat vieze gevoel wel zorgt dat ik t voorlopig niet meer doe.
HEUH, wat dochsto hjir?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Opgelucht, ben voor het eerst tante geworden
Dit. Maar ook zenuwachtig voor morgen.quote:
Dank je!quote:
Ik zou willen dat ik jouw problemen had, dan had ik het een stuk gemakkelijkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef schaal_9 het volgende:
Slecht. Bij de verkeerde caissière afgerekend, EG al dagenlang niet online en mijn favoriete topic loopt niet. Daar komt bij dat het regent. En filmpjes downloaden of bestellen waar een man warm van wordt zit niet meer in mijn aard
Ergens heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jouw problemen had, dan had ik het een stuk gemakkelijker
Voel me goed!![]()
Vies omdat het vette, ranzige zooi is. Het viel ook niet helemaal goed. Don't worry, was geen zelfvertrouwen issue of zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vies na zondigen met eten? Pas een beetje op jezelf... Dat je ervan baalt snap ik, maar je VIES voelen...
OT: wel ok
Niet doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef miesjelle112 het volgende:
Aargh, met deze kamer ben ik het ook niet geworden. Fucking 13uur gereisd voor 2 keer twintig minuutjes in Enschede. Helemaal voor niks!
Klotezooi, komen meteen alle andere kutgevoelens mee naar boven
In wat voor afgelegen oord woon je als je 13 uur onderweg bent van en naar Enschede?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef miesjelle112 het volgende:
Aargh, met deze kamer ben ik het ook niet geworden. Fucking 13uur gereisd voor 2 keer twintig minuutjes in Enschede. Helemaal voor niks!
Klotezooi, komen meteen alle andere kutgevoelens mee naar boven
TettenFries!quote:
Twee keer op en neer, maakt de 13 uur. Niet in een keerquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:11 schreef lyolyrc het volgende:
Duf! Morgen maar eens belangrijke stappen gaan zetten voor sollicitaties!
[..]
In wat voor afgelegen oord woon je als je 13 uur onderweg bent van en naar Enschede?En verder gewoon moed houden!
Gezien je FoBo hoef je zelf nergens over te klagenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Twee keer op en neer, maakt de 13 uur. Niet in een keer
Beuh, vunzige vleeskeuringen ziijn het. Niet mooi of leuk genoeg? Spullen pakken en naar huis.
Spiekert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je FoBo hoef je zelf nergens over te klagen
Niet zo mokken. Kansen zijn is kansen grijpen. En dat was er één wat je moest laten lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:26 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Spiekert!
Het faalt anders jammerlijk
Al drie in een week tijd inmiddels.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zo mokken. Kansen zijn is kansen grijpen. En dat was er één wat je moest laten lopen.
Inderdaad! You go girl!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Al drie in een week tijd inmiddels.
Maargoed inderdaad zin maken voor de volgende dan maar..
Good luckquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Maar ook zenuwachtig voor morgen.
En ik voel me een wijf, want ik weet niet wat ik aan moet
Ik vind het echt sneu om te zien dat je er zo mee zit. Jammer dat het zo gelopen is en ik hoop dat je snel weer alles op kunt pakken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk. Ben heel erg blij dat ik vandaag een dienstje heb gekregen van het uitzendbureau. Tegelijkertijd blijf ik even bij iemand eten die daar in de buurt woont. Even een dagje vol bezigheden, waardoor ik niet zo intensief aan 'hem' hoef te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |