narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers
maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie
en ebecilio en ozbilliz verhuren
hij is een amsterdammer die komt welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.
Hij wilt wel ja. Maar moeten de clubs het wel eens kunnen worden.quote:
Als Tello komt, mag Eriksen van mij meteen wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen mag niet weg![]()
Al is Tello ook een baas
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Wat een lelijk kereltje is 't ook, die Eriksen. Gelukkig kan 'ie redelijk ballen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Tello komt, mag Eriksen van mij meteen weg. Flinke transfersom en een topspeler in ruil voor Eriksen, waar Schöne een prima vervanger voor zal zijn. Jammer dat het niet gaat gebeuren.
quote:'Newcastle wordt serieus voor Anita'
Vurnon Anita heeft een goed seizoen achter de rug en dat is in Europa niet onopgemerkt gebleven. Chelsea, Manchester United, Manchester City en Internazionale hebben Anita op de radar, maar Newcastle United wordt volgens Talksport echt serieus.
De ploeg van Alan Pardew weet dat Cheikh Tioté in de belangstelling staat van vele clubs en dus wordt al gezocht naar een opvolger. Eerder dit seizoen liet zaakwaarnemer Harry Lulofs al weten aan Ajax Showtime dat er sprake was van Engelse interesse.
Anita werd in het kampioensjaar van Ajax één van de dragende krachten als verdedigende middenvelder. De 23-jarige afvaller bij Oranje ligt nog tot 2014 vast in Amsterdam en dus zal Newcastle diep in de buidel moeten tasten.
Natuurlijk, al 2 seizoenen de belangrijkste speler op het middenveld. Al duurt het elk seizoen tot nu toe altijd een half jaar voordat de Boer hem op die positie zet.quote:
10 Miljoen voor Anitaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
ANita bij united ? Ga weg man.
Newcastle is trouwens ook eenclub. Niet eens CL>
krijg aidsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij heeft maar een muizenkop jonge, wat heb jij voor een smaak?
tom hanks vind jou domquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tom Hanks in Philadelphia had nog meer om 't lijf dan Eriksen.
Jaja... Onze Anita wordt gevolgd door ManCity, United, Chelsea en Inter.... Geloof je het zelfquote:Anita naar Newcastle?
De belangstelling van Newcastle United in Vurnon Anita lijkt toch echt serieus. Volgens het Engelse Talksport willen de Noord-Engelsen snel handelen nu Manchester City, Manchester United, Chelsea en Internazionale de Ajacied ook op hun radar hebben.
Ik denk dat je De Jong wat onderschat, heeft z'n image niet mee maar hij is toch wel een stukje verder dan Anitaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
Anita is een prima speler, dus ik zou het helemaal niet vreemd vinden als grote clubs achter hem aanzitten.
Sorry, maar als Nigel de Jong in die rol al jaren een mega-salaris kan verdienen bij Man City, dan kan Anita dat niveau ook aan.
Anita vind ik beter.
Hij is wel vet, alleen een kutlocatiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden op mijn rechterzij
Want?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is wel vet, alleen een kutlocatie
Dat is echt zo'n locatie dat ie vervaagd als je later te veel bier gaat zuipenquote:
Valt mee manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n locatie dat ie vervaagd als je later te veel bier gaat zuipen
Heb je niet genoeg gezopen blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt mee man
Heb nu 2jaar iets op mijn linkerzij staan en het is nog steeds hetzelfde
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gezopen blijkbaar.
Als je te dik bent geworden is het bijwerken een stuk lastigerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef Saind het volgende:
Shit verlept toch wel als je lang genoeg wacht
Ik kocht laatst 2 pakken, kreeg ik er een oranje polo bij van vijftig e ofzo, ik ben vanavond het baasje gek!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je te dik bent geworden is het bijwerken een stuk lastiger.
Toch wel blij met die heineken oranje shirts, kan in tenminste nog iets dragen voor gratis bier vanavond.
Stylish brada.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kocht laatst 2 pakken, kreeg ik er een oranje polo bij van vijftig e ofzo, ik ben vanavond het baasje gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |