abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112609344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als hij er ooit al komt, want ik zie het vooralsnog niet gebeuren :{. Als je al 2 wedstrijden lang 90 minuten effectief wordt uitgeschakeld door een middenveldje niveau Feyenoord, dan krijg je het bij Barca érg lastig. Zoals Van Halst zei: het lijkt wel alsof die jongen die laatste stapjes niet KAN maken.

Bij Sneijder bijvoorbeeld was je er van overtuigd dat hem dat wél ging lukken. Ik zie het vooralsnog niet terug in Eriksen, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie. Je zag het ook bij Verthongen in het laatste halfjaartje, of bij Vermaelen (Sneijdertje ook); dan doet zo'n gozer ineens per wedstrijd IDIOOT grote stappen in zijn ontwikkeling, als donderslag bij heldere hemel. Wie weet gebeurt het Eriksen ook wel. Het zal nodig zijn, wil hij ooit de internationale top gaan halen.
Ik ben bang dat chrisje het niet zal halen.
Maar ik denk wel dat Ajax hem voor goed geld zou kunnen verkopen. :)
Groot fan van User Wotte
pi_112609864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als hij er ooit al komt, want ik zie het vooralsnog niet gebeuren :{. Als je al 2 wedstrijden lang 90 minuten effectief wordt uitgeschakeld door een middenveldje niveau Feyenoord, dan krijg je het bij Barca érg lastig. Zoals Van Halst zei: het lijkt wel alsof die jongen die laatste stapjes niet KAN maken.

Bij Sneijder bijvoorbeeld was je er van overtuigd dat hem dat wél ging lukken. Ik zie het vooralsnog niet terug in Eriksen, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie. Je zag het ook bij Verthongen in het laatste halfjaartje, of bij Vermaelen (Sneijdertje ook); dan doet zo'n gozer ineens per wedstrijd IDIOOT grote stappen in zijn ontwikkeling, als donderslag bij heldere hemel. Wie weet gebeurt het Eriksen ook wel. Het zal nodig zijn, wil hij ooit de internationale top gaan halen.
Misschien dat Barcalona hem dat laatste duwtje in zijn rug kan geven, Affelay is ook aanzienlijk beter geworden daar en een Xavi kan Eriksen enorm veel leren.

Maar ik hoop dat Chrisje blijft ;(
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 juni 2012 @ 13:10:05 #153
364681 over_hedge
pi_112609933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef wieisboos het volgende:

[..]

bron

Dit lijkt me sterk
Lijkt mij ook sterk. Maar zou wel leuk zijn als het waar is. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:10:11 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112609938
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:56 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als je deze column niet grappig vindt, dan snap je er bijzonder weinig van. Topstukje.
uhm nee, taaltechnisch is het bijzonder matig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:15:50 #155
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_112610192
Eriksen mag niet weg :( :(
Al is Tello ook een baas :P
pi_112610255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen mag niet weg :( :(
Al is Tello ook een baas :P
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers :')

maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie

en ebecilio en ozbilliz verhuren
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 juni 2012 @ 13:19:48 #157
364681 over_hedge
pi_112610369
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers :')

maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie

en ebecilio en ozbilliz verhuren
narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_112610420
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.
hij is een amsterdammer die komt wel :)
pi_112610451
Tello is tien keer zo goed als Narsingh natuurlijk, als deze deal door gaat is Narsingh of Boerrigter overbodig en halen we Narsingh ook niet lijkt me, en als Narsingh niet naar een andere club gaat hebben we hem volgend jaar transfervrij :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 juni 2012 @ 13:22:32 #160
364681 over_hedge
pi_112610485
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

hij is een amsterdammer die komt wel :)
Hij wilt wel ja. Maar moeten de clubs het wel eens kunnen worden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:24:22 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112610559
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

hij is een amsterdammer die komt wel :)
Als hij een keertje goed invalt op het EK kan je dat wel vergeten
pi_112610644


eriksen
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:40:52 #163
373877 Bieks
zeker wel
pi_112611253
Nicolai ziet me d'r daar toch ook uit als een zombie zeg pfff

Die schaal is ook lekker vies geworden haha, vraag me af wie dat op z'n kerfstok heeft :o
pi_112612525
Eriksen gelijk wegdoen voor 20 miljoen euro. ^O^
pi_112612603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef MCH het volgende:
Eriksen gelijk wegdoen voor 20 miljoen euro. ^O^
toon eens wat liefde voor chris
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:37:38 #166
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_112619377
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

hij is een amsterdammer die komt wel :)
dat is Gullit ook
pi_112623432
greg als enige van ajax in oranje ;(
pi_112623602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
greg als enige van ajax in oranje ;(
Theo had geen zin. Die wilde lekker eten en roken.
pi_112627365
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]

eriksen
Wat een lelijk kereltje is 't ook, die Eriksen. Gelukkig kan 'ie redelijk ballen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:46:51 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112629191
Vind em wel lekker
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:13:26 #171
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_112630599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen mag niet weg :( :(
Al is Tello ook een baas :P
Als Tello komt, mag Eriksen van mij meteen weg :'). Flinke transfersom en een topspeler in ruil voor Eriksen, waar Schöne een prima vervanger voor zal zijn. Jammer dat het niet gaat gebeuren. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:21:07 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112630909
Topspeler in spe voor een jaar...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112630983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Wat een lelijk kereltje is 't ook, die Eriksen. Gelukkig kan 'ie redelijk ballen.
:') homo, Eriksen :9~
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:30:10 #174
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_112631344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Topspeler in spe voor een jaar...
dit idd
pi_112632864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:') homo, Eriksen :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')