Ik ben bang dat chrisje het niet zal halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij er ooit al komt, want ik zie het vooralsnog niet gebeuren. Als je al 2 wedstrijden lang 90 minuten effectief wordt uitgeschakeld door een middenveldje niveau Feyenoord, dan krijg je het bij Barca érg lastig. Zoals Van Halst zei: het lijkt wel alsof die jongen die laatste stapjes niet KAN maken.
Bij Sneijder bijvoorbeeld was je er van overtuigd dat hem dat wél ging lukken. Ik zie het vooralsnog niet terug in Eriksen, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie. Je zag het ook bij Verthongen in het laatste halfjaartje, of bij Vermaelen (Sneijdertje ook); dan doet zo'n gozer ineens per wedstrijd IDIOOT grote stappen in zijn ontwikkeling, als donderslag bij heldere hemel. Wie weet gebeurt het Eriksen ook wel. Het zal nodig zijn, wil hij ooit de internationale top gaan halen.
Misschien dat Barcalona hem dat laatste duwtje in zijn rug kan geven, Affelay is ook aanzienlijk beter geworden daar en een Xavi kan Eriksen enorm veel leren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij er ooit al komt, want ik zie het vooralsnog niet gebeuren. Als je al 2 wedstrijden lang 90 minuten effectief wordt uitgeschakeld door een middenveldje niveau Feyenoord, dan krijg je het bij Barca érg lastig. Zoals Van Halst zei: het lijkt wel alsof die jongen die laatste stapjes niet KAN maken.
Bij Sneijder bijvoorbeeld was je er van overtuigd dat hem dat wél ging lukken. Ik zie het vooralsnog niet terug in Eriksen, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie. Je zag het ook bij Verthongen in het laatste halfjaartje, of bij Vermaelen (Sneijdertje ook); dan doet zo'n gozer ineens per wedstrijd IDIOOT grote stappen in zijn ontwikkeling, als donderslag bij heldere hemel. Wie weet gebeurt het Eriksen ook wel. Het zal nodig zijn, wil hij ooit de internationale top gaan halen.
Lijkt mij ook sterk. Maar zou wel leuk zijn als het waar is.quote:
uhm nee, taaltechnisch is het bijzonder matig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je deze column niet grappig vindt, dan snap je er bijzonder weinig van. Topstukje.
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen mag niet weg![]()
Al is Tello ook een baas
narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers
maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie
en ebecilio en ozbilliz verhuren
hij is een amsterdammer die komt welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
narsingh? Die hebben we nog niet. En is nog maar de vraag of die komt.
Hij wilt wel ja. Maar moeten de clubs het wel eens kunnen worden.quote:
Als Tello komt, mag Eriksen van mij meteen wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen mag niet weg![]()
Al is Tello ook een baas
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Wat een lelijk kereltje is 't ook, die Eriksen. Gelukkig kan 'ie redelijk ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |