Daar ben jij toch voor?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel keer spelen we op vrijdag of zaterdag? 10 of 9x toch?
DIe clubs zullen er niet voor niks achter aan zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:46 schreef Catch22- het volgende:
zo goed is die gast niet toch? was iig niet onder de indruk van hem tegen liverpool
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Catch22- het volgende:
die clubs? Man United, naar verluidt.
In de jeugd speelt hij nauwelijks en volgens mij stond hij laatst zelfs rechtsback...
Ik ken hem van de rest niet dus geen idee.quote:De achttienjarige aanvaller uit de A1 stond in de belangstelling van verschillende grote clubs, met Manchester United als belangrijkste voorop
Dat was Denswil dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij scoorde toch die prachtige vrije trap in de Next Gen finale?
Heeft waarschijnlijk ook met de waarde te maken.als hij nu weg gaat levert hij niets of nauwelijks iets op, met een senioren contract altijd meerquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
Het lijkt wel alsof ze ieder beetje talent vast willen houden, uit angst dat ze misschien ergens anders zullen gaan toppen.
Speelde niet zoveel in de A1, Schoop stond altijd in de spits en die jongen mag nu weg. Geen idee waarom ze dat zo hebben gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:16 schreef Catch22- het volgende:
kan weinig over hem vinden. Hij ging eerst door het leven als Panka.
op zich wel goed dat ze die jongens tot hun 19e binnen willen houden... Dan kan je ze nog 1 kans geven als je het niet zeker weet en anders kunnen ze weg.
Het is een concept he, nog niks staat vastquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel keer spelen we op vrijdag of zaterdag? 10 of 9x toch?
Wat is dit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar:
Ajax - feyenoord 1-1 (29 oktober)
Feyenoord - Ajax 4-2 (29 Januari)
Feyenoord - Ajax (23 oktober)
Ajax - Feyenoord (20 januari)
Is het maximale he, die jongen is nog geen 18 dus mogen ze geen langer contract aanbieden. Behalve bij PSV, daar kan dat gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Fischer heeft een contract tot 2014 he, ik hou mijn hart alweer vast.
Als je deze column niet grappig vindt, dan snap je er bijzonder weinig van. Topstukje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:53 schreef Catch22- het volgende:
fictieve column?
van die mensen die denken dat ze leuk kunnen schrijven
bronquote:Ajax raakt Christian Eriksen komende zomer mogelijk kwijt aan Barcelona, maar krijgt er dan wél Cristian Tello voor terug. De Catalanen willen 20 miljoen euro neertellen voor de Deense spelmaker en gebruiken hun flankspeler als extra wisselgeld.
Ajax mag één seizoen op huurbasis gebruik maken van Tello, die afgelopen jaar indruk maakte bij Barça met zijn razendsnelle rushes. De 20-jarige Spanjaard kwam tot 22 optredens en was goed voor zeven goals en acht assists. De Amsterdammers willen 25 miljoen voor Eriksen, maar vinden het aanbod van Barcelona interessant.
Eriksen gaat pas als hij zo goed is dat hij meteen een basisplaats verdient.quote:
Als hij er ooit al komt, want ik zie het vooralsnog niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eriksen gaat pas als hij zo goed is dat hij meteen een basisplaats verdient.
Dat duurt nog wel 1 a 2 seizoenen en dat weet hij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |