Dat is echt zo'n locatie dat ie vervaagd als je later te veel bier gaat zuipenquote:
Valt mee manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n locatie dat ie vervaagd als je later te veel bier gaat zuipen
Heb je niet genoeg gezopen blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt mee man
Heb nu 2jaar iets op mijn linkerzij staan en het is nog steeds hetzelfde
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gezopen blijkbaar.
Als je te dik bent geworden is het bijwerken een stuk lastigerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef Saind het volgende:
Shit verlept toch wel als je lang genoeg wacht
Ik kocht laatst 2 pakken, kreeg ik er een oranje polo bij van vijftig e ofzo, ik ben vanavond het baasje gek!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je te dik bent geworden is het bijwerken een stuk lastiger.
Toch wel blij met die heineken oranje shirts, kan in tenminste nog iets dragen voor gratis bier vanavond.
Stylish brada.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kocht laatst 2 pakken, kreeg ik er een oranje polo bij van vijftig e ofzo, ik ben vanavond het baasje gek!
ait niet verkeerdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kocht laatst 2 pakken, kreeg ik er een oranje polo bij van vijftig e ofzo, ik ben vanavond het baasje gek!
Neuh, geloof het niet. Het is een aardige stofzuiger, en daarna geeft hij de bal aan iemand die wel kan voetballen. Dat is zo'n beetje alles wat hij doet. Ik vind Anita in alle aspecten beter, dus positioneel vind ik hem prima, volgens mij ook ietsjes sneller maar dat zal niet veel schelen, en voetballend vind ik hem veel meer toevoegen, vooral ook wat betreft het inschuiven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je De Jong wat onderschat, heeft z'n image niet mee maar hij is toch wel een stukje verder dan Anita
Wie biedt 5?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef Tyron het volgende:
jongens wie belt er ff naar valencia, we moeten van der wiel verkopen, nu of nooit!!!!!!
Van der Wiel, de rechtsback-versie van van der Meyde.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:48 schreef TJV het volgende:
Greg was echt heeeeeeeeeeeeeeeel slecht. Net zoals de afgelopen twee jaar.
Van Rhijn in Oranje.
Eriksen had van Bommel anders vaker in zijn broekzak dan andersomquote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Verliezen we van Denemarken, speelt Eriksen nog kut ook.
En vd Wiel was niet zo slecht als Vlaar, met ze bluinder waar de goal uit kwam.
Kan von Bommel er mooi aan wennen....quote:Op zondag 10 juni 2012 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen had van Bommel anders vaker in zijn broekzak dan andersom
Wacht maar tot het EK is afgelopenquote:
Bert werkt goed mee, zolang hij Kuyt opstelt ipv Narsingh zal de prijs niet hard oplopen, enige punt is dat Greg op deze manier nog niet naar VVV kanquote:
Ik blijf hopen dat Valencia hem meeneemt naar Spanje. Zal Messi en Ronaldo leuk vinden vermoed ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bert werkt goed mee, zolang hij Kuyt opstelt ipv Narsingh zal de prijs niet hard oplopen, enige punt is dat Greg op deze manier nog niet naar VVV kan
Dat was een streven, heb je ook de medewerking van de spelers voor nodigquote:Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''voor het EK de selectie afhebben''
Bon danku frank.
Ach, Ajax heeft al een prima elftal hoor. Greg weg, van Rhijn erin, en nog een vervanger voor Vertonghen en de selectie is compleet.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een streven, heb je ook de medewerking van de spelers voor nodig
Met Van Rhijn zoals hij speelde afgelopen seizoen ga je er gewoon op vooruit ipv Gregquote:Op zondag 10 juni 2012 12:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft al een prima elftal hoor. Greg weg, van Rhijn erin, en nog een vervanger voor Vertonghen en de selectie is compleet.
De Boer had geen keus om van der Wiel níet op te stellen. Dat is kapitaal vernietiging.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met Van Rhijn zoals hij speelde afgelopen seizoen ga je er gewoon op vooruit ipv Greg
Hij heeft in het verleden een hoger niveau laten zien dan waar Van Rhijn nu op zit, alleen komt dat er de laatste tijd niet meer uitquote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Boer had geen keus om van der Wiel níet op te stellen. Dat is kapitaal vernietiging.
Sinds het WK '10 niet meer. Slechts sporadisch.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden een hoger niveau laten zien dan waar Van Rhijn nu op zit, alleen komt dat er de laatste tijd niet meer uit
Toch jammer, hopelijk doet hij het woensdag beter kan hij nog naar een aardige club voor een redelijk bedragquote:Op zondag 10 juni 2012 15:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds het WK '10 niet meer. Slechts sporadisch.
Greg stond wel telkens tegen twee man omdat Robben het begrip verdedigen niet kent.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch jammer, hopelijk doet hij het woensdag beter kan hij nog naar een aardige club voor een redelijk bedrag
Klopt, die speelde ook weer is dramatisch.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Greg stond wel telkens tegen twee man omdat Robben het begrip verdedigen niet kent.
Na het WK heeft Ajax toch een bod van 18 miljoen afgeslagen van Bayern München, fail:(quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Probleem van Greg is dat ie niet naar voren durft te voetballen, is bang om fouten te maken.
Foutje van Ajax om niet op het bod van Valencia in te gaan, nu raak je 'm gratis nog niet kwijt.
Hij zal wel blijven dus, kan v. Rijn mooi op de plek van Vertonghen. Is dat probleem ook weer opgelost.
Daar hebben we dan toch ook dat 2-mans blokk voor op het middenveld?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Greg stond wel telkens tegen twee man omdat Robben het begrip verdedigen niet kent.
Waren totaal andere omstandigheden, dus niet terecht om het nu een fail te noemen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Na het WK heeft Ajax toch een bod van 18 miljoen afgeslagen van Bayern München, fail:(
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:29:08hahahahha is stuur 1 din na een voetballer van ajax iets van 1000 recaties ofzo hahaha reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:31:15@Jan_Vertonghen hahahahha grpaje johnge reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:35:07@Jan_Vertonghen luister iemand anders zat op mijn acoutn ik zal zo iets nooit doen man !!!! reageer retweet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:29:08hahahahha is stuur 1 din na een voetballer van ajax iets van 1000 recaties ofzo hahaha reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:31:15@Jan_Vertonghen hahahahha grpaje johnge reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:35:07@Jan_Vertonghen luister iemand anders zat op mijn acoutn ik zal zo iets nooit doen man !!!! reageer retweet
Wat een eindbaasquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 10-06-2012 om 23:35:40Ajax heeft een bod van Newcastle United van negen miljoen euro op Vurnon Anita geweigerd, zo zegt zijn zaakwaarnemer. #voetbalpings reageer retweet
SUKKELS!!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef wieisboos het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 10-06-2012 om 23:35:40Ajax heeft een bod van Newcastle United van negen miljoen euro op Vurnon Anita geweigerd, zo zegt zijn zaakwaarnemer. #voetbalpings reageer retweet
Nou en, Anita is een van onze beste speler. Met hem op Cvm zijn we ongeslagen dit seizoen. Waarom wegdoen voor 'slechts' 9 miljoen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SUKKELS!!
Zo'n bedrag krijg je nooit meer voor Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |