Whehequote:
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.quote:
quote:
trek t je niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanIk had je gewoon hier nog nooit gezien, maar dat kan ook best kloppen aangezien ik hier niet dagelijks zit
![]()
Gefeliciteerd in ieder geval
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienVolgens mij is het zelfde niet de eerste keer dat je zoiets zegt
Oh tof, mooie leeftijd.quote:
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
Best wel hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |