Nee, hoor. Ik ken genoeg mensen die de boeken niet gelezen hebben en de serie kijken die het wel meteen door hadden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat vind ik knap? Slechts 1 gaf aan geen boekenlezer te zijn. Jivis. Je baseert je mening op 1 persoon. Of je wilt mij napraten?
White walkers is meerdere malen genoemd in de serie. Zijn wights ook genoemd? Welke aflevering?
Dat vraag ik me ook nogsteeds af... Viel mij ook opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef SilverBrooke het volgende:
die lichamen in seizoen 1 lagen in een bepaald figuur, dit was hetzelfde figuur als in de laatste aflevering van seizoen 1 dany het vuur liet branden. Wat is dit voor een figuur..magic?
Wat nou onduidelijk? We zijn werkelijk blind volgens de alleszieners hier dat we niet zien dat smokey doodging nadat hij Renly penetreerde. We zijn blind dat we een soortgenootverband zien tussen een dode verschrompelde opa en een dode klein meisje omdat hun ogen blauw lichtgevend zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef maurisioo het volgende:
Misschien is het wel de bedoeling dat alles zo onduidelijk blijft?
T' was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat nou onduidelijk? We zijn werkelijk blind volgens de alleszieners hier dat we niet zien dat smokey doodging nadat hij Renly penetreerde. We zijn blind dat we een soortgenootverband zien tussen een dode verschrompelde opa en een dode klein meisje omdat hun ogen blauw lichtgevend zijn.
Hell, hebben we zitten te slapen de hele serie door of zo ?
Ik weet niet hoe het komt maar ik raakte gehypnotiseerd door deze foto en was ff van de wereld. Misschien heb ik daarom delen van de serie gemist die een ander wel gezien hebben.quote:
Blijkbaar kun je niet goed lezen want ik heb ook aangegeven dat ik nog lang niet ver ben met de boeken. Dus dat ik ook in de boeken nog niet heb meegekregen hoe of wat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat vind ik knap? Slechts 1 gaf aan geen boekenlezer te zijn. Jivis. Je baseert je mening op 1 persoon. Of je wilt mij napraten?
White walkers is meerdere malen genoemd in de serie. Zijn wights ook genoemd? Welke aflevering?
Nee, stiekem zit alle info al in je hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet goed lezen want ik heb ook aangegeven dat ik nog lang niet ver ben met de boeken. Dus dat ik ook in de boeken nog niet heb meegekregen hoe of wat.
over 50 jaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Het is niet heel moeilijk om te zien dat er een verschil is in White Walkers en Wights. Dat proberen enkelen nu al een hele tijd duidelijk te maken maar deze hele discussie begint op pigeon chess te lijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, stiekem zit alle info al in je hoofd
Blijkbaar lees jij ook niet goed, want ik had toch net al de conclusie getrokken dat de boekenlezers, ongeacht over hoe ver ze beweren te zijn of net niet dat ene belangrijke hoofdstukje gelezen te hebben ineens met details aan komen lopen die andere normale seriekijkers niet waren opgevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet goed lezen want ik heb ook aangegeven dat ik nog lang niet ver ben met de boeken. Dus dat ik ook in de boeken nog niet heb meegekregen hoe of wat.
Ik probeer ook zelf hele tijd duidelijk te maken dat de 1 een verschrompelde lange dode opa is met lichtgevende blauwe ogen, en de ander een klein schattig dode meiske is met eveneens lichtgevend blauwe ogen. Niet echt meteen iets waar je kan zeggen: horen niet bij elkaar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om te zien dat er een verschil is in White Walkers en Wights. Dat proberen enkelen nu al een hele tijd duidelijk te maken maar deze hele discussie begint op pigeon chess te lijken.
Hoe dan ook, ik ga werken!
Is er toevallig nog iemand die dit verband kan/wil bevestigen en dit uit kan leggen zonder te spoileren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie net dat youtube filmpje, ze liggen in de vorm van een gesloten oog, snap ik nou goed dat de vuur die dany maakt (om drogo te verbranden neem ik aan, in diezelfde vorm is?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappig hoe klein het verschil tussen winnen of verliezen is bij TGoT♔ KoningenUitGroningen ♔
Heb je daar screenshots van?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef SilverBrooke het volgende:
die lichamen in seizoen 1 lagen in een bepaald figuur, dit was hetzelfde figuur als in de laatste aflevering van seizoen 1 dany het vuur liet branden. Wat is dit voor een figuur..magic?
Waar zouden we zijn zonder de night's watch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer tekortkomingen in de serie, hadden we het vanacht ook al over...
Ik vind het wel knap dat mensen dit onthouden hebben en het verband zagen!quote:
Die van 'ons'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de night's watch?
Hmmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de night's watch?
[..]
Ik vind het wel knap dat mensen dit onthouden hebben en het verband zagen!![]()
Maar ik ben dan ook zo'n passieve luie kijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze horen wel bij elkaar. Alleen is de ene een wight en de ander een white walkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik probeer ook zelf hele tijd duidelijk te maken dat de 1 een verschrompelde lange dode opa is met lichtgevende blauwe ogen, en de ander een klein schattig dode meiske is met eveneens lichtgevend blauwe ogen. Niet echt meteen iets waar je kan zeggen: horen niet bij elkaar!
Waarschijnlijk 1 ring bij gebrek aan ledematen. Duidelijk half werk van die White Walkers...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm
Daenerys heeft twee ringen en het midden zou je anders kunnen zien, maar over het algemeen wel hetzelfde inderdaad.
Opvallend, had daar zelf ook niet meer aan gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |