Wel fijn dat jij leven in het topic brengt, zulke mensen zijn nodig als het seizoen voorbij is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed zo! Als je het verschil niet ziet tussen een gerimpelde verschrompelde opa en een klein mollig kind, sjonge, moest je naar de opticien.
Pilot, budget etc. etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef Rabieluh het volgende:
Woah wat een verschil, wist niet dat het zo erg was. De 2e is idd veeeeeeeeeeeeel beter.
Ik herinner me geen whitewalker in S1, wel de zombies die in een groepje bij elkaar lagen toen een verkenner ze vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef eQuaL het volgende:
Dit was de white walker uit seizoen 1:
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar deze badass
[ afbeelding ]
Die WhiteW doodde bijna iedereen behalve die "deserter" van the Nights Watch, die Ned dus later moest onthoofdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik herinner me geen whitewalker in S1, wel de zombies die in een groepje bij elkaar lagen toen een verkenner ze vond.
Die 1e plaatje zegt mij dus niets.
Dat Ned een deserteur moest onthoofden herinner ik me wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Die WhiteW doodde bijna iedereen behalve die "deserter" van the Nights Watch, die Ned dus later moest onthoofden
Is ook maar een fractie van een seconde zichtbaar:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik herinner me geen whitewalker in S1, wel de zombies die in een groepje bij elkaar lagen toen een verkenner ze vond.
Die 1e plaatje zegt mij dus niets.
Knap dat je dit nog weet en cool als zulke dingen in een serie zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef SilverBrooke het volgende:
die lichamen in seizoen 1 lagen in een bepaald figuur, dit was hetzelfde figuur als in de laatste aflevering van seizoen 1 dany het vuur liet branden. Wat is dit voor een figuur..magic?
Op precies 5.31 zie je hemquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is ook maar een fractie van een seconde zichtbaar:
Op 5:29, en dan frame voor frame bekijken
Omdat jij het niet zag, moeten diegenen die het wel gezien hebben wel meer informatie hebben dan jij !?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Duh! In het boek staan wel meer gedetaileerde beschrijvingen hoe iemand eruitziet en beweegt en misschien staat er wel letterlijk: de white walker kijkt om zich heen (dan al niet in het engels).
Het valt ook trouwens op dat het vooral de boekenlezers zijn die het verschil kunnen zien of weten.
Ik zie net dat youtube filmpje, ze liggen in de vorm van een gesloten oog, snap ik nou goed dat de vuur die dany maakt (om drogo te verbranden neem ik aan, in diezelfde vorm is?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef SilverBrooke het volgende:
die lichamen in seizoen 1 lagen in een bepaald figuur, dit was hetzelfde figuur als in de laatste aflevering van seizoen 1 dany het vuur liet branden. Wat is dit voor een figuur..magic?
Nee, is uit de serie ook nog totaal niet duidelijk geworden wat nu wights & white walkers zijn imo. Zo zijn er wel meer tekortkomingen in de serie, hadden we het vanacht ook al over...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zien als je de aflevering gewoon kijkt.
Het kan ook niet één groot uitlegfestijn worden, dan wordt het supertraag allemaal. Dat kan gewoon niet bij een serie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee, is uit de serie ook nog totaal niet duidelijk geworden wat nu wights & white walkers zijn imo. Zo zijn er wel meer tekortkomingen in de serie, hadden we het vanacht ook al over...
Bla bla bla, het valt op dat boekenlezers vaak essentiele info hebben of zien of weten die de seriekijkers ontgaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Omdat jij het niet zag, moeten diegenen die het wel gezien hebben wel meer informatie hebben dan jij !?
Misschien moet je zelf eens beter opletten.
yep dat dacht ik wel, maar ben nog maar een simple serie kijker. Wel de boeken al in huisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie net dat youtube filmpje, ze liggen in de vorm van een gesloten oog, snap ik nou goed dat de vuur die dany maakt (om drogo te verbranden neem ik aan, in diezelfde vorm is?)
Ik denk dat de serie makers ook een gigantische blunder hebben begaan in seizoen één om een stukje weg te laten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bla bla bla, het valt op dat boekenlezers vaak essentiele info hebben of zien of weten die de seriekijkers ontgaan.
Je bedoelt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk dat de serie makers ook een gigantische blunder hebben begaan in seizoen één om een stukje weg te laten.
bla, bla bla, het valt mij op dat ook mensen die de boeken niet gelezen hebben het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bla bla bla, het valt op dat boekenlezers vaak essentiele info hebben of zien of weten die de seriekijkers ontgaan.
Als boekenlezers niet in deze topicreeks verteld hadden dat er white walkers en wights waren, had geen enkele seriekijker dat geweten hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
bla, bla bla, het valt mij op dat ook mensen die de boeken niet gelezen hebben het wel begrijpen.
Werkelijk? Dat vind ik knap? Slechts 1 gaf aan geen boekenlezer te zijn. Jivis. Je baseert je mening op 1 persoon. Of je wilt mij napraten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
bla, bla bla, het valt mij op dat ook mensen die de boeken niet gelezen hebben het wel begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |