quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Bertje heeft sinds die wetgeving griep. Klotewet, beetje Cookie treiteren.
ik zag x360 controller.quote:
Of WiiU excl.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat ze dit voor de volgende generatie maken
Of gewoon alles via www.youtube.com/e3quote:
Game van de show.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
Watch Dogs. Die game ga ik alvast geld voor opzij zetten.
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat voor PS3 is het die van mij heeft namelijk kuren.
Die heb ik ook., heb je fighting games?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.
Wanneer je er van af moet moet je het even zeggen dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.
Alleen Soul Calibur IV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook., heb je fighting games?
Yoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wanneer je er van af moet moet je het even zeggen dan.
Ik wou zeggen dat treft maar ik heb Vquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze inderdaad wel al een paar vrouwen hadden aangetrokken....
Maar ik vind het een kansloos initiatief. Wat moet je er maa? Leuk voor langen waar het voetbal sowieso onderontwikkeld is, maar het mannenvoetbal is natuurlijk de enige echte tak waar mensen in geïnteresseerd zijn. Vrouwensport is het leuk van dat het er is, maar feitelijk een soort van gehandicaptensport. Het laat niet zien waar een mens toe in staat is. Ik geloof dat een gemiddelde mannelijke sporter de prestaties heeft van vrouwen die in de top spelen. Die Serena en Venus Williams en werden enkele jaren geleden toch ook helemaal weggeslagen door een simpele tennisser?
Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
PS4 ? opflikkeren dan kan ik weer een nieuwe console gaan kopen.
Precies, in de eerste anderhalf jaar naaien ze eigenlijk alle hardcore-fans en mensen zonder geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.
Om piraterij tegen te gaan lijkt me.quote:
Dat zijn de geruchten wat betreft een ps4.. Sonys anti second buy systeem.quote:
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.
Deel 1 was echt enorm kut.quote:
BF3 > Black Ops / Modern Warfarequote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
Zin in:
[ afbeelding ]
Als het maar geen MW2 / MW3 shit gaat worden. Wat zijn dat voor een kutspellen zeg.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speel het nu nog (bijna) elke dag![]()
In mijn ogen beste game ooit,
Ja, ik bedoel daar mee dat ik van alle games die ik ooit gekocht heb, hier sws de meeste uren aan verneukt heb. Aangezien ik het nu nog speel (komt ook omdat heel mijn vriendengroep dit ook alleen maar speelt) ben ik zeker niet tegen die game.quote:
Ik ook totaal niet meer mijn genre.quote:
Dat is wat mij betreft eerder dan voor jou de game die het geld het meeste waard was. Dat is wat anders dan de beste game ooit imo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel daar mee dat ik van alle games die ik ooit gekocht heb, hier sws de meeste uren aan verneukt heb. Aangezien ik het nu nog speel (komt ook omdat heel mijn vriendengroep dit ook alleen maar speelt) ben ik zeker niet tegen die game.
Daarom Halo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet meer mijn genre.
Terwijl vroeger veel plezier beleeft aan de eerste Battlefield, Doom95. Quake en Medal of Honor
Die moderne shooters gaan me veel te snel.
Je hebt gelijk, het is gewoon de game waar ik het meest plezier aan beleeft had/heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft eerder dan voor jou de game die het geld het meeste waard was. Dat is wat anders dan de beste game ooit imo.
Ik "The Incridible Machine" op Windows 3.11 / DOSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
Op de basisschool heb ik alleen maar LEGO MEDIA games gespeeld![]()
![]()
![]()
Oja en de Harry Potter serie.
Toen kende ik nog geen shooters
Ook zin in GTAquote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe mij maar de nieuwe gta5.. vroeger als kind door gta 2 verslaafd geraakt en is nooit meer goedgekomen. Sowieso alles van Rockstar
Die heb ik ook grijs gespeeld. Je weet dat er een remake komt ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik "The Incridible Machine" op Windows 3.11 / DOS
Nee wist ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook grijs gespeeld. Je weet dat er een remake komt ?
Die makers van Angry Birds gaan ermee aan de haal.quote:
Okequote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die makers van Angry Birds gaan ermee aan de haal.
quote:
Me2, alleen FM2011, ik game eigenlijk heel weinig, maar wie weet als er wat toffe games aangekondigd worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik game tegenwoordig amper meer, ja Ra2maar dat is old skool.. PC trekt dat allemaal niet.
Jaquote:
Sowieso van plan om een nieuwe PC te kopen dan maar meteen goed doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2, alleen FM2011, ik game eigenlijk heel weinig, maar wie weet als er wat toffe games aangekondigd worden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees morgen alle E3 geweld wel bij op mijn werk... nog veel kijk plezier
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees morgen alle E3 geweld wel bij op mijn werk... nog veel kijk plezier
Dat zou beter zijn dan een aankondiging van een PS4 met GoW 4 als releasegamequote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen iedereen in koor klaarkomen bij de beelden van Zelda Wii U
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |