Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
PS4 ? opflikkeren dan kan ik weer een nieuwe console gaan kopen.
Precies, in de eerste anderhalf jaar naaien ze eigenlijk alle hardcore-fans en mensen zonder geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit gelijk die PS4 kopen, na 1,5 jaar is de prijs meestal met 200 euro gezakt.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.
Om piraterij tegen te gaan lijkt me.quote:
Dat zijn de geruchten wat betreft een ps4.. Sonys anti second buy systeem.quote:
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel.. maar prijs voor consoles blijft veel te hoog. Ik hoop trouwens niet dat je straks je games moet registreren aan je systeem zodat je ze niet meer kan uitlenen of lenen aan/van vrienden/familie.
Deel 1 was echt enorm kut.quote:
BF3 > Black Ops / Modern Warfarequote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
Zin in:
[ afbeelding ]
Als het maar geen MW2 / MW3 shit gaat worden. Wat zijn dat voor een kutspellen zeg.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speel het nu nog (bijna) elke dag![]()
In mijn ogen beste game ooit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |