Bwuh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen xbox persconferentie en dat is al voorbij.
Vandaar dat kutgevoel nu bij zoveel 'gamenerds'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Zoiets wordt toch ook pas leuk als je het kan spelen
Maar het heeft geen gevolgen ofzo op fok?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden mensen door een of andere kankerwet "beschermd" tegen cookies
Geen idee, wat angstige bezoekers die niet weten wat cookies zijn die wellicht weigeren, maar als dit landelijk ingevoerd moet worden dan zullen die snel genoeg leren wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het heeft geen gevolgen ofzo op fok?
Natuurlijk niet, iedereen die het accepteert krijgt gewoon weer alle cookies binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het heeft geen gevolgen ofzo op fok?
0700 is uitslapenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef Tarado het volgende:
ik ben weer weg, vroeg op vandaag voor mijn doen (7uur)
Ah. In die context snap ik het. Een soort verslaving voor kanslozen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat kutgevoel nu bij zoveel 'gamenerds'
Vergelijk het met Messi die nu bekend maakt dat hij naar Feyenoord komt. Dan moet je nog zo lang wachten tot de wedstrijden beginnen opeens.
Mooi samengevat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. In die context snap ik het. Een soort verslaving voor kanslozen.
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo is, maar kan het niet geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
CV Rockstar-medewerker wijst op release GTA V in oktober
Dit is eigenlijk het enige wat leuk is om te weten
Prachtig altijd dat soort nepdingen om 1000den mensen boos en teleurgesteld te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo is, maar kan het niet geloven.
en dan toch kopen.. Das hoe het hoortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prachtig altijd dat soort nepdingen om 1000den mensen boos en teleurgesteld te zien.
Hij kan alleen hacken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast kan alles in de stad besturen neem ik aan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
Ik ga nog steeds stuk om dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |