Maar die sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lul niet, die ban vanwege die semi-naakt pic heb je niet uitgezeten.
Dat had ik ook Gedaan zonder jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al m'n bans gewoon uitgezeten, zelfs die van 6 maanden.
Far Cry 3 en Assassins Creed 3 gameplay vind jij falen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
Ubisoft faalt gewoon net zo hard als vorig jaar.
Ik bedoel dit soort akward dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Far Cry 3 en Assassins Creed 3 gameplay vind jij falen?
We geloven je met z'n alle.quote:
Ja, allemaal uitgemolkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Far Cry 3 en Assassins Creed 3 gameplay vind jij falen?
Jij voelt je altijd zo snel persoonlijk aangevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nieuwe games voor het eerste keer zien = game verslaafde
Wat was dat nou net met die cookie? Ik drukte op accept zonder alles te lezen, ben nu heel erg benieuwd?quote:
Ik voel mij niet aangevallenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd zo snel persoonlijk aangevallen.
Tegenwoordig worden mensen door een of andere kankerwet "beschermd" tegen cookiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was dat nou net met die cookie? Ik drukte op accept zonder alles te lezen, ben nu heel erg benieuwd?
Alleen xbox persconferentie en dat is al voorbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:01 schreef Typisch het volgende:
Hoe kijk ik die shit op mijn xbox? Ga voorlopig toch nog niet slapen dus zet hem net zo lief even aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |