quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Bertje heeft sinds die wetgeving griep. Klotewet, beetje Cookie treiteren.
ik zag x360 controller.quote:
Of WiiU excl.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat ze dit voor de volgende generatie maken
Of gewoon alles via www.youtube.com/e3quote:
Game van de show.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
Watch Dogs. Die game ga ik alvast geld voor opzij zetten.
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat voor PS3 is het die van mij heeft namelijk kuren.
Die heb ik ook., heb je fighting games?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.
Wanneer je er van af moet moet je het even zeggen dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een PS3.. de 'slim' version, de mooie mat zwarte, niet dat glimmende zwart blauwe ding.
Alleen Soul Calibur IV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook., heb je fighting games?
Yoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wanneer je er van af moet moet je het even zeggen dan.
Ik wou zeggen dat treft maar ik heb Vquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze inderdaad wel al een paar vrouwen hadden aangetrokken....
Maar ik vind het een kansloos initiatief. Wat moet je er maa? Leuk voor langen waar het voetbal sowieso onderontwikkeld is, maar het mannenvoetbal is natuurlijk de enige echte tak waar mensen in geïnteresseerd zijn. Vrouwensport is het leuk van dat het er is, maar feitelijk een soort van gehandicaptensport. Het laat niet zien waar een mens toe in staat is. Ik geloof dat een gemiddelde mannelijke sporter de prestaties heeft van vrouwen die in de top spelen. Die Serena en Venus Williams en werden enkele jaren geleden toch ook helemaal weggeslagen door een simpele tennisser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |