SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, Dientje12 beste speler van BF3quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:
is er nog iets wat geupdate moet worden in de OP ?![]()
Oh ok, ga hem denk dan zometeen kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef VelitoX het volgende:
@Dientje alleen CQ volgens mij (als je Premium koopt, anders kan je het pas over 2 weken spelen).![]()
![]()
Die ea stream doet het bij mij niet eensWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
http://live-event.ea.com/e3/?altcast_code=e31425a1aa
Doet het beter, en hd
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Yeey bf3,
Leuke shootout naar West en Campella van ex IW (Cod)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Oh wat fijn, CQ komt pas volgende week,
Bedank sony jongens.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

kut ps3 godver ik haat ps3 spelers kut kinderen altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Bedank sony jongens.![]()
![]()
Nieuwe look van battlelog is ansich wel aardig, Niks veranderd alleen verder verstopt alles en wat hogere contrasten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ik het goed begrijp kan je nu dus al alle DLC's kopen door de premium pack te nemen? en dan kan je ze spelen als ze uit zijn?![]()
ja CQ pas over 1 week, naaiersquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef MrStalin het volgende:
Als ik het goed begrijp kan je nu dus al alle DLC's kopen door de premium pack te nemen? en dan kan je ze spelen als ze uit zijn?![]()
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,quote:
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nee, dat is alleen voor playstation die kunnen straks spelen als ze premium kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.
Voor pc moeten we nog een week wachten als we premium kopen![]()
Alleen over een week als je premium hebt, anders over 3 wekenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.(1 week na ps3 "normale release"). Ps3 komt steeds week eerder uit, maar die 2 weken eerder is ook gewoon voor pc (op pc release date)
![]()
Bedank EA voor het aannemen van extra geld van Sony.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Bedank sony jongens.
Maar denk dat CQ voor de meesten niets is, omdat Metro ook door de meesten hier niet kan worden gewaardeerd?![]()
![]()
Jahoor... in End Game kan je aan de slag met motoren...Eindelijk.... na Codename Eagle (voorloper BF1942) eindelijk weer een motor in het spel. Nou, eerst die trailer maar afwachten, maar eigenlijk wil ik bij mijn standpunt blijven.
Overigens is de Trololololol man overleden dit weekend... en nu juist voor de grote patch. Alsof hij het wist!
[ Bericht 25% gewijzigd door JK op 04-06-2012 23:28:11 ]![]()
precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef JK het volgende:
[..]
Bedank EA voor het aannemen van extra geld van Sony.
Maar denk dat CQ voor de meesten niets is, omdat Metro ook door de meesten hier niet kan worden gewaardeerd?![]()
Stel je voor, shipment van Cod4 in BF3 met 64 spelers.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..![]()
50 euro voor uitbreidingenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef damirovic het volgende:
hmmmmmmmmm 50 euro voor premium, interesting...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
De prijsquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om het te kopen dus ik snap niet wat er fout aan is![]()
wat uitbreidingen op een spel... meer dan het hele spel zelf gekost heeft. WAT?![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fanquote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef JK het volgende:
Jahoor... in End Game kan je aan de slag met motoren...Eindelijk.... na Codename Eagle (voorloper BF1942) eindelijk weer een motor in het spel. Nou, eerst die trailer maar afwachten, maar eigenlijk wil ik bij mijn standpunt blijven.
Overigens is de Trololololol man overleden dit weekend... en nu juist voor de grote patch. Alsof hij het wist!
Leuke Truc van EA om mensen geld te laten geven aan iets waar amper nog info over is.
10 voertuigen? Dat zat ooit nog in 1 expansion daar hebben ze er nu 5 voor nodig?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Had je motoren in Secret Weapons en Vietnam? Beide niet gehad idd... uitbreidingen.. nouja, soort van uitbreidingen. In Codename Eagle had je nog een gave zeppelin!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fan
Leuke Truc van EA om mensen geld te laten geven aan iets waar amper nog info over is.
10 voertuigen? Dat zat ooit nog in 1 expansion daar hebben ze er nu 5 voor nodig?
Ohja en van die 20 nieuwe wapens die ze noemen zitten er natuurlijk al 10 in B2K, die tellen ze ook mee. 50 euro idd voor een spel wat 38,50 ofzo heeft gekost. Maar je moet het zo zien, hier op FoK! is er al enorm veel interesse, dus wereldwijd doen ze echt goede zaken.. helaas wel, want hierdoor zal DLC alleen maar toenemen en het originele spel steeds kleiner worden. Vroeger had je geen of één uitbreiding en dat was het.. en voor een redelijke prijs.![]()
Met BF2 was het ook al zo'n faal.
Special Forces dat vol met bugs zat (en niet populair was) en die verschrikkelijke booster packs.
EA is erg fan van melkerij.![]()
![]()
Fijn gebukt voor ea
^inteel²

4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef damirovic het volgende:
hoeveel kost het als je alles apart kost?![]()
Nieuwe CQ maps zijn echt metro achtig als ik het premium only filmpje kijk![]()
![]()
^inteel²

je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.![]()
koop denk alleen die met die grote maps![]()
1x 15eu kwijt, whatever![]()
In de tijd van 1942 waren mods als Desert Combat populairder dan de officiële expansions als secret weapons.
Toen kocht Dice het team achter Desert Combat en maakte BF2. (om net voor de release dit team de deur te wijzen overigens..) Om vervolgens in BF3 geen mods meer te ondersteunen.
Dice heeft haar hele bestaansrecht in mijn ogen verloochend. Na BF3 nog braaf gekocht te hebben weet ik niet of ik nog meer van deze onzin pik eigenlijk.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik zei toch, lekker gebuktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbel![]()
koop denk alleen die met die grote maps![]()
1x 15eu kwijt, whatever
^inteel²

Och gut toch mensen, die goede oude tijd!Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik zou al blij zijn als het spel eens stabieler draaide. Maar dan moet ik eerst een nieuwe PC fixen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
hij loopt nu wel stabiel toch? en m'n pc is ook niet meer de nieuwste..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou al blij zijn als het spel eens stabieler draaide. Maar dan moet ik eerst een nieuwe PC fixen...![]()
Vanaf mijn SSD loopt ie stabiel, maar mijn oude hdd install vindt het wat minder, elk rondje een crash. Erg lang geleden dat ik gespeeld heb iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Krijg je met premium ook back 2 karkrand erbij als je die nog niet hebt?
En hoe lang zou je premium kunnen blijven kopen?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
Krijg je met premium ook back 2 karkrand erbij als je die nog niet hebt?
En hoe lang zou je premium kunnen blijven kopen?![]()
ok, en als ik premium koop nadat close q uitgekomen is, krijg ik die er dan nog wel bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koop
lijkt me wel tof om te hebben, maar aan de andere kant, ik zit maar 10 van de 12 maanden per jaar op een kut internetlijntje met +- 100ms pingWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is gewoon onderdeel van de deal... dus dan krijg je nog meer voor je geld (10 wapens, 4 maps, etc.).![]()
oh, oke, wist niet zeker omdat ze B2K al gelaunched haddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....![]()
![]()
Je kan overigens de maps van CQ nog niet spelen, maar de assignments om wapens te unlocken werken wel gewoon (en je kan de unlockde wapens dus al gebruiken)jeej.
Surpression is zooooveeel beter nu, je kan tenminste gericht terugschieten. Nu merk ik veel beter dat mn fps ook beter is op deze pc.
Haha killcam zegt ook "premium user" bij degenen die premium hebben.
[ Bericht 16% gewijzigd door VelitoX op 05-06-2012 01:57:27 ]![]()
Ik vind het mes met we krijgen ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
Er zitten wel leuke nieuwe wapens bij die nieuwe assignments.
Even lekker knife mmmm.![]()
Straks maar eens even mijn gamepc aansluiten, moest hem verplaatsen, en dan die zooi downloaden.
Ben benieuwd hoe de M26 nu is.-weg-![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:58 schreef Auti het volgende:
Straks maar eens even mijn gamepc aansluiten, moest hem verplaatsen, en dan die zooi downloaden.
Ben benieuwd hoe de M26 nu is.Ga ik als ik thuis ben testen
![]()
![]()
Leuk hoor, die nieuwe camo's, maar als je nu dus 50 euro betaald, regelen ze dan ook dat die camo's na een maand of 7 eindelijk onthouden worden ipv het ELKE KEER in te stellen?
Desert Combat was een hele gave mod. Jammer dat je in BF3 geen modtools meer hebt, maar dan kocht niemand het premium pakket.![]()
Ah bah, je moet nu iedereen in origin toevoegen wil je op battlelog die unlockdingen kunnen zien.
Ik zie namelijk alleen shit van iekue en die heeft niet als enige gespeeld gisteravond
(en die heb ik alleen binnen originWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Ah bah, je moet nu iedereen in origin toevoegen wil je op battlelog die unlockdingen kunnen zien.
Ik zie namelijk alleen shit van iekue en die heeft niet als enige gespeeld gisteravond
(en die heb ik alleen binnen origin![]()
Naja weird, Ik snap precies waarom ea het gedaan heeft. Niemand had iemand toegevoegd op origin maar het bleef gewoon binnen battlelog. En dat was nu net niet de bedoeling. Vandaar dat ze het zo pushen, maar ik snap niet waarom ze je niet gewoon je battlelog vrienden laat importeren naar origin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.
Maargoed logica is niet altijd aanwezig binnen grote bedrijven.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

EA heeft toch je gegevens al binnen met battlelog, waar doe je moeilijk overWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Aug A3 + underslung + M320 smoke, werkt als een kogel ipv projectiel.
Met andere woorden: snipen met dat projectiel om op flinke afstand leuke kills te maken en op flinke afstand smoke te schieten.
Er is weer goed getest door Dice. New glitch.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef JK het volgende:
Aug A3 + underslung + M320 smoke, werkt als een kogel ipv projectiel.
Met andere woorden: snipen met dat projectiel om op flinke afstand leuke kills te maken en op flinke afstand smoke te schieten.
Er is weer goed getest door Dice. New glitch.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik weet niet of ik het premiumpakket ga aanschaffen. 50 euro voor een paar extra maps, wapens en dogtags (! ) is toch wel wat veel. Zeker gezien dit de gehele waarde van het spel overstijgt (35 euro, en dat was al inclusief Karkand notabene). DLC vertyft gaming behoorlijk...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
klopt ja. ze releasen gewoon halve spellen nu om later dubbel te vangen voor de rest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet niet of ik het premiumpakket ga aanschaffen. 50 euro voor een paar extra maps, wapens en dogtags (! ) is toch wel wat veel. Zeker gezien dit de gehele waarde van het spel overstijgt (35 euro, en dat was al inclusief Karkand notabene). DLC vertyft gaming behoorlijk...
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ach hou toch op, Gungame zat allang in Counter Strike voordat Black Ops met hun domme wager matches kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:51 schreef dennis3d het volgende:
STOPP!!!!!!!!!!!!!!
DE NIIEUW GAME MODE GUN MASTER IS TE VEEL COD AAAAAAAAAA
Heb mezelf tot doel gesteld eerst wat wapens vrij te spelen voordat ik ermee ga spelen hehe. Straks maar wat AT rocket kills maken....
Alleen de c4 assignment vink echt bagger, ben niet zo'n c4hoer haha.
De CQ maps zien er zeker nais uit (een premium-only filmpje laat ze allemaal zien).![]()
Ja en iedereen is zo stom om er nog voor te betalen ook, dus ze stimuleren hiermee de DLC-markt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt ja. ze releasen gewoon halve spellen nu om later dubbel te vangen voor de rest.
En dat zie je ook, omdat de spellen steeds kleiner worden en er veel meer DLC-pakketten verschijnen. Slechte ontwikkeling in mijn ogen, maar ik speelde in de jaren '80 dan ook al spellen en ik denk dat de meeste DLC-kopers een stuk jonger zijn en misschien niet eens anders weten. Ik koop dan ook liever geen digitale games, ik wil een boekje, doosje (bij Vita heb je al geen boekjes meer en staat de handleiding op de cartridge maar zie je deze besparing niet terug in de aanschafprijs) en het eventueel kunnen verkopen als ik het zat ben.
Voor 50 euro koop ik wel boodschappen voor ongeveer een week. Ik wacht wel op DLC codes van Zh1nt0, die geeft ze regelmatig weg op Twitter... of gewoon hopen dat de allerlaatste update/patch alle DLC content gratis bevat, net als bij BF2.![]()
![]()
Beetje statpadden voor zoiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Alleen de c4 assignment vink echt bagger, ben niet zo'n c4hoer haha.![]()
![]()
Hmm kun je premium ook gewoon kopen in een hoesje? Want ik zie nergens echt dat dat kan..Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef mar456 het volgende:
Hmm kun je premium ook gewoon kopen in een hoesje? Want ik zie nergens echt dat dat kan..
Mocht iemand BC2:Vietnam en/of Bf2 collection en/of Back to karkand doosjes over hebben
Spaar de Battlefield Dozen maar heb BC2V met ideal gekocht en had Bf3 LM waar B2K al in zat...![]()
wat heb je over voor een bc vietnam doosje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Mocht iemand BC2:Vietnam en/of Bf2 collection en/of Back to karkand doosjes over hebben
Spaar de Battlefield Dozen maar heb BC2V met ideal gekocht en had Bf3 LM waar B2K al in zat...
(Scandinavische versie)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Battlefield in 3d, its so awesome.
Wel wennen met spelen though. Heerlijk stats verneuken.
Het is wel fijner richten als doelen wat verder weg zijn. Het scheelt echt. Ik kan gewoon echt beter compenseren voor de afstand. Het is alleen wel jammer dat ik alleen maar 3d kan gamen in 720p, Je ziet het wel iig.
[ Bericht 53% gewijzigd door BurnaBoy op 05-06-2012 23:39:14 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Je kunt premium pakket kopen via een Braziliaanse proxy via de browser. Zou dan omgerekend 25 USD kosten. Denk dat EA dit heeft gefixt =(, tenminste bij mij blijft die haken. Achja...![]()
link?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef damirovic het volgende:
Je kunt premium pakket kopen via een Braziliaanse proxy via de browser. Zou dan omgerekend 25 USD kosten. Denk dat EA dit heeft gefixt =(, tenminste bij mij blijft die haken. Achja...![]()
![]()
gewoon je ip veranderen door proxy, bij battlelog inloggen via browser op de normale manier, maar denk dat het al gefixt is.quote:![]()
Als ik zo hier en daar wat rondes speel heeft volgens mij 80/90% van de playerbase momenteel al Premiumquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:09 schreef dennis3d het volgende:
Volgende week dinsdag lekker CQ spelen als je premium hebt natuurlijk(waaronder ik overigens)
![]()
Same here.
Ik vind het dik afzetten, maar doe het lekker toch
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Vind het nog wel meevallen. Op zich krijg je er veel voor terug en het is al goedkoper dan los de DLC's aanschaffen. Het voelt wel een beetje als slecht gedrag (van DICE/EA) belonen maar mij kennende zou ik de DLC's toch uiteindelijk wel aanschaffen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Same here.
Ik vind het dik afzetten, maar doe het lekker toch![]()
Klopt, merkte gisteren al dat het niet heel veel zin heeft als zo'n groot aantal spelers het heeft. Betwijfel of iemand überhaupt dáár Premium voor genomen heeft? Ik zelf niet, die wachtrijen boeien mij vrij weinig en heb sowieso maar één server waar ik op speel die dat af en toe heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef JK het volgende:
Als zo'n grote memberbase al Premium heeft, dan heb je ook weinig aan het voordringen in de queue.![]()
![]()
Daar moest ik ook aan denken ja. Maar he, het is leuk dat je het hebt toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef JK het volgende:
Als zo'n grote memberbase al Premium heeft, dan heb je ook weinig aan het voordringen in de queue.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |