Ik vind het mes met we krijgen ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
Er zitten wel leuke nieuwe wapens bij die nieuwe assignments.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:58 schreef Auti het volgende:
Straks maar eens even mijn gamepc aansluiten, moest hem verplaatsen, en dan die zooi downloaden.
Ben benieuwd hoe de M26 nu is.
Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Ah bah, je moet nu iedereen in origin toevoegen wil je op battlelog die unlockdingen kunnen zien.
Ik zie namelijk alleen shit van iekue en die heeft niet als enige gespeeld gisteravond
(en die heb ik alleen binnen origin
Naja weird, Ik snap precies waarom ea het gedaan heeft. Niemand had iemand toegevoegd op origin maar het bleef gewoon binnen battlelog. En dat was nu net niet de bedoeling. Vandaar dat ze het zo pushen, maar ik snap niet waarom ze je niet gewoon je battlelog vrienden laat importeren naar origin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef JK het volgende:
Aug A3 + underslung + M320 smoke, werkt als een kogel ipv projectiel.
Met andere woorden: snipen met dat projectiel om op flinke afstand leuke kills te maken en op flinke afstand smoke te schieten.
Er is weer goed getest door Dice. New glitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |