50 euro voor uitbreidingenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef damirovic het volgende:
hmmmmmmmmm 50 euro voor premium, interesting...
De prijsquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om het te kopen dus ik snap niet wat er fout aan is
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fanquote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef JK het volgende:
Jahoor... in End Game kan je aan de slag met motoren...Eindelijk.... na Codename Eagle (voorloper BF1942) eindelijk weer een motor in het spel. Nou, eerst die trailer maar afwachten, maar eigenlijk wil ik bij mijn standpunt blijven.
Overigens is de Trololololol man overleden dit weekend... en nu juist voor de grote patch. Alsof hij het wist!
Had je motoren in Secret Weapons en Vietnam? Beide niet gehad idd... uitbreidingen.. nouja, soort van uitbreidingen. In Codename Eagle had je nog een gave zeppelin!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fan
Leuke Truc van EA om mensen geld te laten geven aan iets waar amper nog info over is.
10 voertuigen? Dat zat ooit nog in 1 expansion daar hebben ze er nu 5 voor nodig?
4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef damirovic het volgende:
hoeveel kost het als je alles apart kost?
je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.
Ik zei toch, lekker gebuktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbel![]()
koop denk alleen die met die grote maps![]()
1x 15eu kwijt, whatever
hij loopt nu wel stabiel toch? en m'n pc is ook niet meer de nieuwste..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou al blij zijn als het spel eens stabieler draaide. Maar dan moet ik eerst een nieuwe PC fixen...
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
Krijg je met premium ook back 2 karkrand erbij als je die nog niet hebt?
En hoe lang zou je premium kunnen blijven kopen?
ok, en als ik premium koop nadat close q uitgekomen is, krijg ik die er dan nog wel bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koop
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....
oh, oke, wist niet zeker omdat ze B2K al gelaunched haddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |