SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, Dientje12 beste speler van BF3quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:
is er nog iets wat geupdate moet worden in de OP ?![]()
Oh ok, ga hem denk dan zometeen kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef VelitoX het volgende:
@Dientje alleen CQ volgens mij (als je Premium koopt, anders kan je het pas over 2 weken spelen).![]()
![]()
Die ea stream doet het bij mij niet eensWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
http://live-event.ea.com/e3/?altcast_code=e31425a1aa
Doet het beter, en hd
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Yeey bf3,
Leuke shootout naar West en Campella van ex IW (Cod)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Oh wat fijn, CQ komt pas volgende week,
Bedank sony jongens.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

kut ps3 godver ik haat ps3 spelers kut kinderen altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Bedank sony jongens.![]()
![]()
Nieuwe look van battlelog is ansich wel aardig, Niks veranderd alleen verder verstopt alles en wat hogere contrasten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ik het goed begrijp kan je nu dus al alle DLC's kopen door de premium pack te nemen? en dan kan je ze spelen als ze uit zijn?![]()
ja CQ pas over 1 week, naaiersquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef MrStalin het volgende:
Als ik het goed begrijp kan je nu dus al alle DLC's kopen door de premium pack te nemen? en dan kan je ze spelen als ze uit zijn?![]()
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,quote:
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nee, dat is alleen voor playstation die kunnen straks spelen als ze premium kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.
Voor pc moeten we nog een week wachten als we premium kopen![]()
Alleen over een week als je premium hebt, anders over 3 wekenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.(1 week na ps3 "normale release"). Ps3 komt steeds week eerder uit, maar die 2 weken eerder is ook gewoon voor pc (op pc release date)
![]()
Bedank EA voor het aannemen van extra geld van Sony.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Bedank sony jongens.
Maar denk dat CQ voor de meesten niets is, omdat Metro ook door de meesten hier niet kan worden gewaardeerd?![]()
![]()
Jahoor... in End Game kan je aan de slag met motoren...Eindelijk.... na Codename Eagle (voorloper BF1942) eindelijk weer een motor in het spel. Nou, eerst die trailer maar afwachten, maar eigenlijk wil ik bij mijn standpunt blijven.
Overigens is de Trololololol man overleden dit weekend... en nu juist voor de grote patch. Alsof hij het wist!
[ Bericht 25% gewijzigd door JK op 04-06-2012 23:28:11 ]![]()
precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef JK het volgende:
[..]
Bedank EA voor het aannemen van extra geld van Sony.
Maar denk dat CQ voor de meesten niets is, omdat Metro ook door de meesten hier niet kan worden gewaardeerd?![]()
Stel je voor, shipment van Cod4 in BF3 met 64 spelers.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..![]()
50 euro voor uitbreidingenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef damirovic het volgende:
hmmmmmmmmm 50 euro voor premium, interesting...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
De prijsquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om het te kopen dus ik snap niet wat er fout aan is![]()
wat uitbreidingen op een spel... meer dan het hele spel zelf gekost heeft. WAT?![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fanquote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef JK het volgende:
Jahoor... in End Game kan je aan de slag met motoren...Eindelijk.... na Codename Eagle (voorloper BF1942) eindelijk weer een motor in het spel. Nou, eerst die trailer maar afwachten, maar eigenlijk wil ik bij mijn standpunt blijven.
Overigens is de Trololololol man overleden dit weekend... en nu juist voor de grote patch. Alsof hij het wist!
Leuke Truc van EA om mensen geld te laten geven aan iets waar amper nog info over is.
10 voertuigen? Dat zat ooit nog in 1 expansion daar hebben ze er nu 5 voor nodig?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Had je motoren in Secret Weapons en Vietnam? Beide niet gehad idd... uitbreidingen.. nouja, soort van uitbreidingen. In Codename Eagle had je nog een gave zeppelin!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je vergeet Secret Weapons en Vietnam. Nep fan
Leuke Truc van EA om mensen geld te laten geven aan iets waar amper nog info over is.
10 voertuigen? Dat zat ooit nog in 1 expansion daar hebben ze er nu 5 voor nodig?
Ohja en van die 20 nieuwe wapens die ze noemen zitten er natuurlijk al 10 in B2K, die tellen ze ook mee. 50 euro idd voor een spel wat 38,50 ofzo heeft gekost. Maar je moet het zo zien, hier op FoK! is er al enorm veel interesse, dus wereldwijd doen ze echt goede zaken.. helaas wel, want hierdoor zal DLC alleen maar toenemen en het originele spel steeds kleiner worden. Vroeger had je geen of één uitbreiding en dat was het.. en voor een redelijke prijs.![]()
Met BF2 was het ook al zo'n faal.
Special Forces dat vol met bugs zat (en niet populair was) en die verschrikkelijke booster packs.
EA is erg fan van melkerij.![]()
![]()
Fijn gebukt voor ea
^inteel²

4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef damirovic het volgende:
hoeveel kost het als je alles apart kost?![]()
Nieuwe CQ maps zijn echt metro achtig als ik het premium only filmpje kijk![]()
![]()
^inteel²

je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
4x 15, dus 60, en dan heb je geen queue priority enzo.![]()
koop denk alleen die met die grote maps![]()
1x 15eu kwijt, whatever![]()
In de tijd van 1942 waren mods als Desert Combat populairder dan de officiële expansions als secret weapons.
Toen kocht Dice het team achter Desert Combat en maakte BF2. (om net voor de release dit team de deur te wijzen overigens..) Om vervolgens in BF3 geen mods meer te ondersteunen.
Dice heeft haar hele bestaansrecht in mijn ogen verloochend. Na BF3 nog braaf gekocht te hebben weet ik niet of ik nog meer van deze onzin pik eigenlijk.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik zei toch, lekker gebuktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bent net een wijf.. 2e jurk halve prijs.. dan koop je die er ook maar bij omdat je dan de helft bespaard.. je kan 'm ook gewoon niet kopen he.. bespaar je 't dubbel![]()
koop denk alleen die met die grote maps![]()
1x 15eu kwijt, whatever
^inteel²

Och gut toch mensen, die goede oude tijd!Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik zou al blij zijn als het spel eens stabieler draaide. Maar dan moet ik eerst een nieuwe PC fixen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
hij loopt nu wel stabiel toch? en m'n pc is ook niet meer de nieuwste..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou al blij zijn als het spel eens stabieler draaide. Maar dan moet ik eerst een nieuwe PC fixen...![]()
Vanaf mijn SSD loopt ie stabiel, maar mijn oude hdd install vindt het wat minder, elk rondje een crash. Erg lang geleden dat ik gespeeld heb iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Krijg je met premium ook back 2 karkrand erbij als je die nog niet hebt?
En hoe lang zou je premium kunnen blijven kopen?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
Krijg je met premium ook back 2 karkrand erbij als je die nog niet hebt?
En hoe lang zou je premium kunnen blijven kopen?![]()
ok, en als ik premium koop nadat close q uitgekomen is, krijg ik die er dan nog wel bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geen karkand lijkt me omdat dat een aparte mappack is, 'k denk dat je die nog wel ff kan kopen. Die vietnam uitbreiding van bad company 2 is ook nog steeds te koop
lijkt me wel tof om te hebben, maar aan de andere kant, ik zit maar 10 van de 12 maanden per jaar op een kut internetlijntje met +- 100ms pingWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is gewoon onderdeel van de deal... dus dan krijg je nog meer voor je geld (10 wapens, 4 maps, etc.).![]()
oh, oke, wist niet zeker omdat ze B2K al gelaunched haddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef VelitoX het volgende:
Karkand krijg je er WEL bij als je hem niet hebt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |