Ik vind het mes met we krijgen ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
Er zitten wel leuke nieuwe wapens bij die nieuwe assignments.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:58 schreef Auti het volgende:
Straks maar eens even mijn gamepc aansluiten, moest hem verplaatsen, en dan die zooi downloaden.
Ben benieuwd hoe de M26 nu is.
Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Ah bah, je moet nu iedereen in origin toevoegen wil je op battlelog die unlockdingen kunnen zien.
Ik zie namelijk alleen shit van iekue en die heeft niet als enige gespeeld gisteravond
(en die heb ik alleen binnen origin
Naja weird, Ik snap precies waarom ea het gedaan heeft. Niemand had iemand toegevoegd op origin maar het bleef gewoon binnen battlelog. En dat was nu net niet de bedoeling. Vandaar dat ze het zo pushen, maar ik snap niet waarom ze je niet gewoon je battlelog vrienden laat importeren naar origin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das wel weird. Maar dan moeten we ff een lijstje maken met Origin nicks.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef JK het volgende:
Aug A3 + underslung + M320 smoke, werkt als een kogel ipv projectiel.
Met andere woorden: snipen met dat projectiel om op flinke afstand leuke kills te maken en op flinke afstand smoke te schieten.
Er is weer goed getest door Dice. New glitch.
klopt ja. ze releasen gewoon halve spellen nu om later dubbel te vangen voor de rest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet niet of ik het premiumpakket ga aanschaffen. 50 euro voor een paar extra maps, wapens en dogtags (! ) is toch wel wat veel. Zeker gezien dit de gehele waarde van het spel overstijgt (35 euro, en dat was al inclusief Karkand notabene). DLC vertyft gaming behoorlijk...
Ach hou toch op, Gungame zat allang in Counter Strike voordat Black Ops met hun domme wager matches kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:51 schreef dennis3d het volgende:
STOPP!!!!!!!!!!!!!!
DE NIIEUW GAME MODE GUN MASTER IS TE VEEL COD AAAAAAAAAA
Ja en iedereen is zo stom om er nog voor te betalen ook, dus ze stimuleren hiermee de DLC-markt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt ja. ze releasen gewoon halve spellen nu om later dubbel te vangen voor de rest.
Beetje statpadden voor zoiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Alleen de c4 assignment vink echt bagger, ben niet zo'n c4hoer haha.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef mar456 het volgende:
Hmm kun je premium ook gewoon kopen in een hoesje? Want ik zie nergens echt dat dat kan..
wat heb je over voor een bc vietnam doosje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Mocht iemand BC2:Vietnam en/of Bf2 collection en/of Back to karkand doosjes over hebben
Spaar de Battlefield Dozen maar heb BC2V met ideal gekocht en had Bf3 LM waar B2K al in zat...
link?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef damirovic het volgende:
Je kunt premium pakket kopen via een Braziliaanse proxy via de browser. Zou dan omgerekend 25 USD kosten. Denk dat EA dit heeft gefixt =(, tenminste bij mij blijft die haken. Achja...
gewoon je ip veranderen door proxy, bij battlelog inloggen via browser op de normale manier, maar denk dat het al gefixt is.quote:
Als ik zo hier en daar wat rondes speel heeft volgens mij 80/90% van de playerbase momenteel al Premiumquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:09 schreef dennis3d het volgende:
Volgende week dinsdag lekker CQ spelen als je premium hebt natuurlijk
Vind het nog wel meevallen. Op zich krijg je er veel voor terug en het is al goedkoper dan los de DLC's aanschaffen. Het voelt wel een beetje als slecht gedrag (van DICE/EA) belonen maar mij kennende zou ik de DLC's toch uiteindelijk wel aanschaffen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Same here.
Ik vind het dik afzetten, maar doe het lekker toch
Klopt, merkte gisteren al dat het niet heel veel zin heeft als zo'n groot aantal spelers het heeft. Betwijfel of iemand überhaupt dáár Premium voor genomen heeft? Ik zelf niet, die wachtrijen boeien mij vrij weinig en heb sowieso maar één server waar ik op speel die dat af en toe heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef JK het volgende:
Als zo'n grote memberbase al Premium heeft, dan heb je ook weinig aan het voordringen in de queue.
Daar moest ik ook aan denken ja. Maar he, het is leuk dat je het hebt toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef JK het volgende:
Als zo'n grote memberbase al Premium heeft, dan heb je ook weinig aan het voordringen in de queue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |