Ik bekijk beide wedstrijden.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:33 schreef XL het volgende:
Het is een schande dat hier mensen naar Rus kijken terwijl Murray en Gasquet zo'n entertainende match op het gravel leggen. Jullie moeten je allemaal diep schamen!
Ja oke, maar baan 1 is ook redelijk bigquote:Op maandag 4 juni 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt dit geen troosteloze bedoening met 30 man op de tribune?
Nee joh, ze krijgen betaald per wedstrijd!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
moet je op zo'n toernooi entree per wedstrijd betalen eilk?
als toeschower bedoel ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Nee joh, ze krijgen betaald per wedstrijd!
Lolll, nee er zijn verschillende zones voor een dag.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgens mij is het:quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
jammer hoor maar dit is toch een stapje te hoog voor Aran
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
nee ik heb wel de wmp, en dat nog naast de stream van murriequote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Niemand anders hier last van?
Doet 't al weer.
Vrouwentennis is zo random dat er niks uit te sluiten valtquote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Vrees het ook, tenminste op dit moment.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Die mensen hebben een hele dag tennis gezien, het is koud en winderig en er spelen twee nobodies... Dan ga jij toch ook naar huisquote:Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vrees het ook, tenminste op dit moment.
Trouwens wel jammer, mag je op een show court spelen, zijn de tribunes zo leeg... Of is iedereen na Rafa verhuisd naar Murray?
Bedankt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/356505-roland-garros-2012/tab/380/live/
Hangt van mijn mood af.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hele dag tennis gezien, het is koud en winderig en er spelen twee nobodies... Dan ga jij toch ook naar huis
Volgens mij was rus de vorige wedstrijd idd ook beter in vorm, minder errorsquote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hangt van mijn mood af.
Jammer, maar Kanepi is tot nu toe gewoon beter... Heeft trouwens in het verleden al 2x van Rus gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
ga weg manquote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef danos het volgende:
Als Rus nu verliest hoeveel krijgt ze dan alsnog voor de boobjob?
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuke set ben je aan het posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een betere set dan in die match.
gr gr
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leuke set ben je aan het posten.
Een betere set dan in die match.
Eigen service en 0-40. Je hebt potjandriedubbeltjes gelijk!quote:
Stond al 0-30 toen hij postequote:Op maandag 4 juni 2012 20:04 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Eigen service en 0-40. Je hebt potjandriedubbeltjes gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |