Ik bekijk beide wedstrijden.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:33 schreef XL het volgende:
Het is een schande dat hier mensen naar Rus kijken terwijl Murray en Gasquet zo'n entertainende match op het gravel leggen. Jullie moeten je allemaal diep schamen!
Ja oke, maar baan 1 is ook redelijk bigquote:Op maandag 4 juni 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt dit geen troosteloze bedoening met 30 man op de tribune?
Nee joh, ze krijgen betaald per wedstrijd!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
moet je op zo'n toernooi entree per wedstrijd betalen eilk?
als toeschower bedoel ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Nee joh, ze krijgen betaald per wedstrijd!
Lolll, nee er zijn verschillende zones voor een dag.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgens mij is het:quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
jammer hoor maar dit is toch een stapje te hoog voor Aran
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
nee ik heb wel de wmp, en dat nog naast de stream van murriequote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Niemand anders hier last van?
Doet 't al weer.
Vrouwentennis is zo random dat er niks uit te sluiten valtquote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Vrees het ook, tenminste op dit moment.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |