En ja, dat was inderdaad het zuiden.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Gillingham het volgende:
Eén van de drie hoofdsteden van de Confederate States of America
Plein van de Hemelse Vrede of Tiananmen-plein in Peking. Rode plein is Moskou.quote:
Jazeker.quote:
quote:
ik zat net aan shrimps te denken, maar miste daarbij dus ook nog één letter.quote:
Correct.quote:
Dit zocht ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat ligt in een dal waar normaliter geen tot weinig zonlicht komt. Nu met die spiegel hebben ze wel zonlicht.
Stand #2716:quote:
Daar mag Gebrselassie niet aan deelnemen.quote:
Die ken ik niet, kan dus ook niet zeggen of het een man of een vrouw is.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef Gillingham het volgende:
Daar mag Gebrselassie niet aan deelnemen.
Dacht dat dat algemeen bekend was aangezien hij één van de bekendste langeafstandlopers allertijden is.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef ß het volgende:
[..]
Die ken ik niet, kan dus ook niet zeggen of het een man of een vrouw is.
Die ken ik, uiteraard, ook niet. Zelfs de bekendste niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:56 schreef ß het volgende:
De beste curlingspelers ter wereld ken ik ook niet. zegt dus niet zoveel.
Hardlopen heeft wel iets meer media-aandachtquote:Op maandag 4 juni 2012 15:56 schreef ß het volgende:
Een vergelijking jou onwaardig.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:56 schreef ß het volgende:
Rayleighverstrooiing om precies te zijn. Besef me nu dat de wielerploeg zonder 'y' is.quote:
Da's geen vogelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:
Voldoet.quote:
quote:
Artiest en titel?quote:Tien uur, zondagmorgen
En ik kijk naar je gezicht
Nu nog lig je naast me
En je ogen zijn nog dicht
Na vandaag zul jij niet meer bij me zijn
Er is iemand waar je meer om geeft
't Kan gebeuren
refrein:, even:X
En hoewel 't lang kan duren zal ik wachten tot ik niet meer denk aan jou
'k Zal wachten tot ik vrij zal zijn en net zover als jij zal zijn
Dus wachten tot ik niet meer van je hou
quote:
quote:, pseudoniem van Jan Gerrit Bob Arend (Bob) Leverman (Utrecht, 22 oktober 1943 - Antwerpen, 13 december 2006) was een Nederlands zanger, schrijver, componist, cabaretier en televisiepresentator.
In zijn liedjes verwoorddehet onbehagen dat onder grote groepen jonge mensen leefde. Hij was vóór het milieu en tegen het kapitaal. Zijn felste teksten waren echter gericht tegen de kerk, de paus en Jezus Christus zelf. Wie Vroeger of Later op de draaitafel legde, hoorde naast romantische liedjes over homoseksualiteit ook afkeuring tegen alles wat christelijk was zoals het bekende Jezus Redt.
Yeey. Nu de artiest nog.quote:
Ik vroegniet expliciet om de voornaam, dus dit keur ik goed. Al heette hij Robert.quote:
puntjes tellen :pquote:Op maandag 4 juni 2012 17:42 schreef ß het volgende:
Nu je het zegt, volgens mij werd hij eens genoemd door Herman Finkers in 1 van zijn shows. Was er zelf nooit opgekomen. Zat aan lever te denken.
Voila, heb hem ook een puntje gegeven, doe je wel een nieuwe plag?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Stand #2716:
6 ß
4 Flitspaal
4 Quyxz_
1 BusterPosey
3 Gillingham
3 Mark
2 plagvreugd
1 banaantjeEE
1 remcoP
yepquote:
Normaal gezien wel jaquote:
Mooi is datquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Sorry, ik moest eten en afwassen. Vraag komt er zo aan!
doenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Flitspaal het volgende:
Ik kan hem zeggen om mijn eigen punt weer terug te scoren.
Als er een terechte opstarter is gesteld, dan heb je in principe je punt verloren.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
doen
maar niemand had je punt nog weggehaald, dus wat mij betreft pak je gewoon nog een punt. maar ja, wie ben ik?
6 ßquote:
en bovendien was ik dan niet hier te vinden, maar bij de huisartsenpost.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef plagvreugd het volgende:
t is toch niet gewoon een antimakassarkleedje?
en hoop dat vrouwlief het goed maakt (neem aan van wel, anders zou je je niet over het eten maar over haar hebben bekommerd denk ik)
mssn een wachtrij daar en speel je mobielquote:Op maandag 4 juni 2012 19:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
en bovendien was ik dan niet hier te vinden, maar bij de huisartsenpost.
idd plausibelquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
mssn een wachtrij daar en speel je mobiel
Welke keten?quote:is een internationale winkelketen in gemakswinkels. Het bedrijf heeft winkels in 18 landen, vooral in Japan (meer dan een derde van alle
winkels in de wereld bevinden zich in Japan), de Verenigde Staten, Australië, Republiek China (Taiwan), Volksrepubliek China, Hongkong, Thailand, Zuid-Korea, Mexico, Canada, Singapore, en Scandinavië. Sinds maart 2007 is het de grootste winkelketen ter wereld: het versloeg McDonald's met meer dan 30.000 winkels wereldwijd. Bovendien werken er wereldwijd 31.500 mensen.
yepyepquote:
7 ßquote:
stand deel 2716:quote:
Dat kan je inderdaad in de vraag invullen voor het gedeelte 'het land waarvan Windhoek de hoofdstad en Walvisbaai de grootste havenstad is,' maar dat is niet het antwoord op de vraag.quote:
quote:
quote:
Ik heb het met paint gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Met je oranje icon.Wel een goed idee. Even CS6 opstarten.
quote:
Een permanente marsbasis.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef Flitspaal het volgende:
reis naar mars zonder terugreis omdat daar een station wordt gebouwd
Charles Aznavour, eigenlijke naam (Armeens: Շառլ Ազնավուր) Chahnour Varinag Aznavourian, (Parijs, 22 mei 1924) is een Franse zanger, songwriter en acteur van Armeense afkomst.quote:
Is een van de mogelijkheden ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef ß het volgende:
Zeker van system of a down. ik weet niet hoe die heten.
Ik ben Madonna nietquote:
Willem!quote:
Daar ben ik al mee klaarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Flitspaal het volgende:
Lang niet meer gezien, Yankee. Eindelijk aan het afstuderen?
stand deel 2716:quote:Op maandag 4 juni 2012 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
oh wacht, nee, dat is willem 3 natuurlijk.
ehm, Anna Paulowna? of is dat dan weer Willem 1![]()
Vaderlandse geschiedenis, I have it not.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als niemand het raadt een nieuwe vraagSPOILER: vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook daarop het antwoordSPOILER: antwoord nieuwe vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo. weltrusten!Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |